Nigger pleasequote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gebagger van Tong is toch vooral in ONZ? Hier letten we wel op op bagger- of trolltopics?
In de Barcelona - Milan topics?quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
[..]
Vorige week waren het de verdwenen reacties in de livetopics die geen enkele mod claimde.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 9 april 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de Barcelona - Milan topics?
Daar is uitgelegd dat posts werden verwijderd die duidelijk als LaPo-hunt werden geplaatstquote:
Tong mag helaas baggeren. Hij hoort bij een select groepje met speciale rechtenquote:Op maandag 9 april 2012 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
En ik bedoelde er mee dat hij hier ook baggert, niet dat jullie er niet op letten.
Dat is niet helemaal waar, als ik hier een baggertopic zie (van hem of iemand anders) gaat 'ie gewoon op slotquote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef eight het volgende:
[..]
Tong mag helaas baggeren. Hij hoort bij een select groepje met speciale rechten
En vervolgens opent tong weer gewoon het volgende bagger topic.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, als ik hier een baggertopic zie (van hem of iemand anders) gaat 'ie gewoon op slotZo denken en handelen de meeste VBL mods volgens mij wel
Echt hč.quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef eight het volgende:
[..]
En vervolgens opent tong weer gewoon het volgende bagger topic.
Dat klopt dan wel weer inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef eight het volgende:
[..]
En vervolgens opent tong weer gewoon het volgende bagger topic.
En jij bent?quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jouw klacht is niet serieus te nemen. Je kan geen mensen weren uit een SC.
Hoor ik bij 'toffe mensen wel, best gezellig met de mogelijkheid tot een leuk gesprek'?quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij bent?
is toch kut leuke slowchat toffe mensen wel best gezellig met de mogelijkheid tot een leuk gesprek,
Ben er even een weekje niet zitten er opeens allemaal pisveers en weet ik veel wat die alleen maar halfnaakte wijven posten.,
Niet dat er iets mis is met naakte wijven.,,
maar had het liever zo gezien zo als het was.,
Wie ik ben is niet relevant.quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij bent?
is toch kut leuke slowchat toffe mensen wel best gezellig met de mogelijkheid tot een leuk gesprek,
Ben er even een weekje niet zitten er opeens allemaal pisveers en weet ik veel wat die alleen maar halfnaakte wijven posten.,
Niet dat er iets mis is met naakte wijven.,,
maar had het liever zo gezien zo als het was.,
Nieuwe users toelaten was volgens mij juist een van de voorwaardes om deze SC te kunnen behouden.quote:Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja jij was er toen ook al wie die blik nieuwe users opengetrokken heeft weet ik niet maar die mag rap weer dicht.,
Zeker. Anders gaat 'ie rap weer dichtquote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef eight het volgende:
[..]
Nieuwe users toelaten was volgens mij juist een van de voorwaardes om deze SC te kunnen behouden.
Iets met teveel hormonen af en toe.quote:Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
Ja allemaal leuk enzo, maar die moeten zich dan niet als halve mongolen gedragen. We hebben al eens een topic volgespamt met geile wijven en da's allemaal mooi een aardig, maar het moet geen wekelijks ritueel worden
-edit-quote:Op maandag 9 april 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met teveel hormonen af en toe.
Was een foutjequote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
Ah, en... wie was nou de boosdoener? Behalve een boertje zonder humor.
Het kwijtraken of het slotjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |