dankje dankje..!!!quote:
Wat doe je op een hondenwedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dankje dankje..!!!
zondag ochtend, loopt de halfbroer van mijn Obi-hond, mee in de crufts (grootste internatonale hondenwedstrijd) super coowl he =D en trots op de bloedlijn!
Honden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe je op een hondenwedstrijd?
Meedoen gok ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
crufts is alles.... show, agility (behendigheid) , flyball, heelwork, ..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahhh, Charmed_Angel loopt mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
crufts is alles.... show, agility (behendigheid) , flyball, heelwork, ..
en faith (= halfbroer obi) loopt in de agility mee
Oja, wat die ene nederlandse hondenvriend altijd deed ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zie dr al hordelopen en kruipen door zon tunnel en rennen over een schutting!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, Charmed_Angel loopt mee.
Ligt eraan of het een 'kijk ik heb mijn hond aangekleed'wedstrijd is of een serieuze.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat zou winnen. Maar is wel goed voor de lijn!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zie dr al hordelopen en kruipen door zon tunnel en rennen over een schutting!
martin gaus..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja, wat die ene nederlandse hondenvriend altijd deed ofzo
Agility is wel een waarbij je trots mag zijn op de bloedlijn (al is jou hond maar halfverwant en dus technisch gezien geen deel van dezelfde bloedlijn, zal hij waarschijnlijk toch extra aanleg hebben).quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is een hint dat Joysa dit onderwerp niet zo boeitquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
Snarf? Ken je deze al? [centraal] Honden met foto's #60
Mijn hond had toen hij nog jong was ook mee gedaan aan een paar wedstrijden, toen ging m'n moeders rug echt kapot dus zijn ze gestopt, ik was nog te jong om et over te nemen anders had ik dat wel gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik vroeger een hondje had (Boris, de border colly), zijn we eens naar een schapendrijf wedstrijd geweest. Hij had nog nooit een schaap gezien, maar hij deed het enorm goed.
Boris.
ehm... idd maar deels bloedlijn... maar tis halfbroer, hebben dezelfde mamaquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Agility is wel een waarbij je trots mag zijn op de bloedlijn (al is jou hond maar halfverwant en dus technisch gezien geen deel van dezelfde bloedlijn, zal hij waarschijnlijk toch extra aanleg hebben).
Imo.
Onzin. Het lijkt me alleen interessant voor haar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een hint dat Joysa dit onderwerp niet zo boeit
Jeey SC.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was maar een grapje heurquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Onzin. Het lijkt me alleen interessant voor haar.
nee, maar wel super bedankt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ehm... idd maar deels bloedlijn... maar tis halfbroer, hebben dezelfde mama
dus wel beetje bloedlijn-verwant en dus trots haha
bordercollie, netb als boris =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Wat voor soort hond is het?
Ik sta in de jouwe.quote:
Zijn wel leuke honden. Ik (nouja, mijn ouders) hebben een tervuerense herderquote:
Dat zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh nee, nu gaat snarf de hele avond over haar honden praten.
Dat liever dan gescheurde toompjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik was het net vergeten, ik voel de sidderingen door mijn lichaam gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat liever dan gescheurde toompjes
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Wie weet er nog een goed recept voor hond?
http://www.recipesource.com/ethnic/asia/filipino/00/rec0001.htmlquote:Recipe By : Joe Sweeney
Serving Size : 30 Preparation Time :3:00
Categories : Ethnic Lamb
Philippines
Amount Measure Ingredient -- Preparation Method
-------- ------------ --------------------------------
3 kg dog meat -- * see note
1 1/2 cups vinegar
60 peppercorns -- crushed
6 tablespoons salt
12 cloves garlic -- crushed
1/2 cup cooking oil
6 cups onion -- sliced
3 cups tomato sauce
10 cups boiling water
6 cups red pepper -- cut into strips
6 pieces bay leaf
1 teaspoon tabasco sauce
1 1/2 cups liver spread -- ** see note
1 whole fresh pineapple -- cut 1/2 inch thick
1. First, kill a medium sized dog, then burn off the fur over a hot fire.
2. Carefully remove the skin while still warm and set aside for later (may be
used in other recpies)
3. Cut meat into 1″ cubes. Marinade meat in mixture of vinegar, peppercorn,
salt and garlic for 2 hours.
4. Fry meat in oil using a large wok over an open fire, then add onions and
chopped pineapple and suate until tender.
5. Pour in tomato sauce and boiling water, add green peper, bay leaf and
tobasco.
6. Cover and simmer over warm coals until meat is tender. Blend in liver spread
and cook for additional 5-7 minutes.
* you can substiture lamb for dog. The taste is similar, but not as pungent.
** smooth liver pate will do as well.
snarf zit BBT te kijken =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
wtf... gatver...? wie/wat/hoe..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat liever dan gescheurde toompjes
Net zoiets als bloeden bij de eerste keerquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf zit BBT te kijken =p
[..]
wtf... gatver...? wie/wat/hoe..?
maar hoe kan zoiets scheuren....? lijkt me vrij pijnlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoiets als bloeden bij de eerste keermaar dan anders
Nog nooit meegemaakt? Dan ben je ook saai in bed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar hoe kan zoiets scheuren....? lijkt me vrij pijnlijk
ghehehe... tja..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt? Dan ben je ook saai in bed.
Niet genoeg geoefendquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar hoe kan zoiets scheuren....? lijkt me vrij pijnlijk
een paar.... als in "de helft"..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Die pot B&J's he.... ik ga een paar hapjes nemen
Mag ik er ook een paar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Hoe groot is die pot?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een paar.... als in "de helft"..?
En voor je het weet is hij opquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
het is chocolate fudge brownie... daar kan ik geen halve pot van opquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een paar.... als in "de helft"..?
Kom maar halenquote:
500 mlquote:
Ik wil ook een likjequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is chocolate fudge brownie... daar kan ik geen halve pot van opKwart ofzo
[..]
Kom maar halen
[..]
500 ml
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =Dquote:
ik zei likkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =D
?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Pff. Heb ik sollicitaties geregeld, krijg ik alsnog alleen maar gezeik.![]()
Kutgezeur altijd.
Life's a bitchquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Kutgezeur altijd.
vertel...? =(quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Kutgezeur altijd.
ouders.... nooit aan beginnen =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
Valt weinig over te vertellen. Ik heb afspraken voor sollicitaties gemaakt, maar mijn moeder vind het weer niet genoeg ofzo. "Zal tijd worden." "Je krijgt het weer voor elkaar om iets te zoeken waar je zo min mogelijk moet doen"
Waar zeiken ze over, ik hoef helemaal niet te werken, ik studeer al. Ik kies een bijbaantje wat me leuk lijkt, maar geen vast aantal uren heeft en het is weer gezeik.
waarquote:
Haha en dat op interantionale vrouwendagquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =D
Ah ouders..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
Valt weinig over te vertellen. Ik heb afspraken voor sollicitaties gemaakt, maar mijn moeder vind het weer niet genoeg ofzo. "Zal tijd worden." "Je krijgt het weer voor elkaar om iets te zoeken waar je zo min mogelijk moet doen"
Waar zeiken ze over, ik hoef helemaal niet te werken, ik studeer al. Ik kies een bijbaantje wat me leuk lijkt, maar geen vast aantal uren heeft en het is weer gezeik.
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha en dat op interantionale vrouwendag
Oh dames gefeliciteerd nog
Overal. Iedere vrouw waar ik geïnteresseerd in ben.quote:
ga je nu al vreemdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal. Iedere vrouw waar ik geïnteresseerd in ben.![]()
Ik zie dat jij ook van de vrouwen bent. Daten?
Goed bezigquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)
compleet met het gebruik van schroevendraaiers =D
Respectquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)
compleet met het gebruik van schroevendraaiers =D
Kaneel is polygaamquote:
kiltsquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens wat een tof rokje.
[ afbeelding ]
Oh wat is dat?quote:
Jouw rokje maakt je seksleven koudbloedig?quote:
Ik wil juist zorgen dat jij meer aan je trekken komt op deze manier.quote:
Niet bepaald.quote:
Die heb ik wel gezien van de zomer in Edinburg. Vet tof. Maar 350 euro ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kilts
wel jammer dat ie niet roze of paarse is tho
Heb je 2 piemels?quote:
monogaam, net als vogeltjes.. tenzij ik vrijgezel benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik BEN koudbloedigquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw rokje maakt je seksleven koudbloedig?
ze is niet zo kieskeurig... past haar wensen/eisen aan, aan de mensen die gewillig zijn =pquote:
Ahnoesquote:
ach zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil juist zorgen dat jij meer aan je trekken komt op deze manier.
[..]
Niet bepaald.
[..]
Die heb ik wel gezien van de zomer in Edinburg. Vet tof. Maar 350 euro ofzo.
[..]
Heb je 2 piemels?
it's truequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is niet zo kieskeurig... past haar wensen/eisen aan, aan de mensen die gewillig zijn =p
(grapje... niet boos zijn)
--- ghehe ohnee, das een kameleon .. oeps..
daarom ben ik hier, jullie verwarmen mijn hartjequote:
Hij is best leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is niet zo kieskeurig... past haar wensen/eisen aan, aan de mensen die gewillig zijn =p
(grapje... niet boos zijn)
--- ghehe ohnee, das een kameleon .. oeps..
Dan moeten we maar meer knuffelen.quote:
Ik wil best 2 piemels hebben. Lijkt me tof.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach zo
en vrouwtjesleguanen hebben heul geen piemols
[..]
it's truekan het niet ontkennen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is best leuk.
[..]
Dan moeten we maar meer knuffelen.
[..]
Ik wil best 2 piemels hebben. Lijkt me tof.
coowl dan kun je je eigen piemel swaffelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
monogaam, net als vogeltjes.. tenzij ik vrijgezel benIk ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een vrouw is al meer dan genoeg voor mij.
Die foto is
Lijkt mij wel lastigquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is best leuk.
[..]
Dan moeten we maar meer knuffelen.
[..]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
LOLquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl dan kun je je eigen piemel swaffelen
Ja, dat misschien ook. Maar het biedt mogelijkheden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lijkt me best lastig eigenlijk, maar wat weet ik er van
Spannend, spannend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat misschien ook. Maar het biedt mogelijkheden.![]()
Tevens wil ik dit even delen met jullie:
[ afbeelding ]
in een relatie wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook hooreen vrouw is al meer dan genoeg voor mij.
Die foto is
[..]
Lijkt mij wel lastig
Gaat ook snel vervelen denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl dan kun je je eigen piemel swaffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |