dankje dankje..!!!quote:
Wat doe je op een hondenwedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dankje dankje..!!!
zondag ochtend, loopt de halfbroer van mijn Obi-hond, mee in de crufts (grootste internatonale hondenwedstrijd) super coowl he =D en trots op de bloedlijn!
Honden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe je op een hondenwedstrijd?
Meedoen gok ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
crufts is alles.... show, agility (behendigheid) , flyball, heelwork, ..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahhh, Charmed_Angel loopt mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
crufts is alles.... show, agility (behendigheid) , flyball, heelwork, ..
en faith (= halfbroer obi) loopt in de agility mee
Oja, wat die ene nederlandse hondenvriend altijd deed ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zie dr al hordelopen en kruipen door zon tunnel en rennen over een schutting!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, Charmed_Angel loopt mee.
Ligt eraan of het een 'kijk ik heb mijn hond aangekleed'wedstrijd is of een serieuze.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat zou winnen. Maar is wel goed voor de lijn!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zie dr al hordelopen en kruipen door zon tunnel en rennen over een schutting!
martin gaus..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja, wat die ene nederlandse hondenvriend altijd deed ofzo
Agility is wel een waarbij je trots mag zijn op de bloedlijn (al is jou hond maar halfverwant en dus technisch gezien geen deel van dezelfde bloedlijn, zal hij waarschijnlijk toch extra aanleg hebben).quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is een hint dat Joysa dit onderwerp niet zo boeitquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
Snarf? Ken je deze al? [centraal] Honden met foto's #60
Mijn hond had toen hij nog jong was ook mee gedaan aan een paar wedstrijden, toen ging m'n moeders rug echt kapot dus zijn ze gestopt, ik was nog te jong om et over te nemen anders had ik dat wel gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik vroeger een hondje had (Boris, de border colly), zijn we eens naar een schapendrijf wedstrijd geweest. Hij had nog nooit een schaap gezien, maar hij deed het enorm goed.
Boris.
ehm... idd maar deels bloedlijn... maar tis halfbroer, hebben dezelfde mamaquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Agility is wel een waarbij je trots mag zijn op de bloedlijn (al is jou hond maar halfverwant en dus technisch gezien geen deel van dezelfde bloedlijn, zal hij waarschijnlijk toch extra aanleg hebben).
Imo.
Onzin. Het lijkt me alleen interessant voor haar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een hint dat Joysa dit onderwerp niet zo boeit
Jeey SC.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was maar een grapje heurquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Onzin. Het lijkt me alleen interessant voor haar.
nee, maar wel super bedankt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |