En voor je het weet is hij opquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Die pot B&J's he.... ik ga een paar hapjes nemen
het is chocolate fudge brownie... daar kan ik geen halve pot van opquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een paar.... als in "de helft"..?
Kom maar halenquote:
500 mlquote:
Ik wil ook een likjequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is chocolate fudge brownie... daar kan ik geen halve pot van opKwart ofzo
[..]
Kom maar halen
[..]
500 ml
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =Dquote:
ik zei likkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =D
?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Pff. Heb ik sollicitaties geregeld, krijg ik alsnog alleen maar gezeik.![]()
Kutgezeur altijd.
Life's a bitchquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Kutgezeur altijd.
vertel...? =(quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Kutgezeur altijd.
ouders.... nooit aan beginnen =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
Valt weinig over te vertellen. Ik heb afspraken voor sollicitaties gemaakt, maar mijn moeder vind het weer niet genoeg ofzo. "Zal tijd worden." "Je krijgt het weer voor elkaar om iets te zoeken waar je zo min mogelijk moet doen"
Waar zeiken ze over, ik hoef helemaal niet te werken, ik studeer al. Ik kies een bijbaantje wat me leuk lijkt, maar geen vast aantal uren heeft en het is weer gezeik.
waarquote:
Haha en dat op interantionale vrouwendagquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
likje.. ghehe... zie je al met je hoofd in die pot zitten... hihi ik zei pot =D
Ah ouders..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
Valt weinig over te vertellen. Ik heb afspraken voor sollicitaties gemaakt, maar mijn moeder vind het weer niet genoeg ofzo. "Zal tijd worden." "Je krijgt het weer voor elkaar om iets te zoeken waar je zo min mogelijk moet doen"
Waar zeiken ze over, ik hoef helemaal niet te werken, ik studeer al. Ik kies een bijbaantje wat me leuk lijkt, maar geen vast aantal uren heeft en het is weer gezeik.
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha en dat op interantionale vrouwendag
Oh dames gefeliciteerd nog
Overal. Iedere vrouw waar ik geïnteresseerd in ben.quote:
ga je nu al vreemdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal. Iedere vrouw waar ik geïnteresseerd in ben.![]()
Ik zie dat jij ook van de vrouwen bent. Daten?
Goed bezigquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)
compleet met het gebruik van schroevendraaiers =D
Respectquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ik heb heel independent mn auto schoongemaakt en opnieuw ingericht (benches ed)
compleet met het gebruik van schroevendraaiers =D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |