Nee nelly!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is helemaal niet ordinair joh, hijs leuk!
Asos zeker?
yea dat is ook vaak wel zo...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee nelly!
Daar staat echt te veel leuke jurkjes. Maar ben bang dat er een hoop weggeshopt is bij die meiden en sommige van die jurkjes niet zo flatteus zijn!
Roep eens wat? 3 tientjes? Er zit geen online pass meer bij dus die moet je nog aanschaffen!quote:
Jawel maar de game is flawed tot op het punt dat het (voor mij) onspeelbaar is. Ik ga gewoon positief, vind de gameplay echt top, maar de game is broken, buggy en zwaar unbalanced. En dan is het INSTANT RAGE FEST altijd hieroquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Kun je niet winnen
?
wat ga je in zh doen? Ik moet ze zo ook even bellen, mijn medsvoorschrift is over dus ze moeten weer goedkeuring gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:16 schreef Pheno het volgende:
Half dag je werk, daarna ziekenhuis en dan weekend
Horen of ze iets gevonden hebben. Dus dat is weer 5 minuten gesprekje en een halve dag vrij opgeofferdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat ga je in zh doen? Ik moet ze zo ook even bellen, mijn medsvoorschrift is over dus ze moeten weer goedkeuring geven
ziekenhuisverlof?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Horen of ze iets gevonden hebben. Dus dat is weer 5 minuten gesprekje en een halve dag vrij opgeofferd
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Beh ik werd wakker met een schouder die vast zit. Voel het helemaal trekken onder mijn schouderblad
Ugh, vervelend is dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Beh ik werd wakker met een schouder die vast zit. Voel het helemaal trekken onder mijn schouderblad
ah begrijpelijk dan jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet opgenomen. Ik heb geen vast contract en op dit moment is het melden dat je rondjes ziekenhuis moet doen niet zo heel slim voor de volgende ontslagronde
Ik hier ook (hopelijk kan ik tickets boeken)quote:
LiveNation, die switched dan zelf naar TicketMaster.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:58 schreef Kn0x het volgende:
Waar boeken jullie?
Via LiveNation of TicketMaster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |