jij moet wel heerlijk voldaan in je bedje liggen nu, nog nagenietend van hoe je het hardstyle-gepeupel eens even goed duidelijk hebt gemaakt hoe het écht zit. Je hebt mij in ieder geval omgepraat, ik ga nu aan de techno, want dat is muziek die wél door musicale genieën geproduceerd wordt, die zich kunnen meten met de grootheden in de muziekwereld zoals Bach of the Beatles. Man, mafkeesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Onwaarheden en andere 'claims' onkrachten. Heb je daar problemen mee dan?
Wie ben jij om te zeggen dat die mensen niet bijster snugger zijn? Wat wil je zeggen met die overgrote meerderheid? En vanwaar deze haat, onderliggende jaloezie of ben jij zo'n iemand die altijd overal tegenaan moet trappen? Flikker lekker een eind op want mensen met zo'n attitude ben je beter kwijt dan rijk. En zet jezelf eens een spiegel voor, hier word je toch alleen maar depressief van en wat schiet jij ermee op?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen die Pink Floyd, Mozart en Bach niet geniaal vinden t.o.v. hardstyle zijn gewoon niet bijster snugger. Hardstyle is dan ook vast beter dan de Stones, Beatles en The Kinks? Kom op zeg. Dat jij dat niet vindt wil niet zeggen dat de overgrote meerderheid daar een heel andere mening over heeft. En nee, dat heeft niets met het al dan wel of niet commercieel zijn te maken. En als er al een housestroming is die commercieel is, dan is het hardstyle wel.
Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuw boazenplat!quote:
quote:Besides some dj tools I'll give away when I reach 400.000 likes, would anyone be interested in a signed Pioneer CDJ-1000 MK3?
ga eens slapen gekquote:Op zondag 11 maart 2012 11:15 schreef haakon het volgende:
Die wil ik! En dan verkoop ik hem op marktplaats
Dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:59 schreef ElDani het volgende:
Ik kijk even een paar dagen niet en ik zie deze verschrikkelijk gave trolldiscussie. Veels te geniaal.
user 1 houdt van Techno en komt vertellen dat we geen vooroordelen moeten hebben over een ander genre, maar accepteert niet dat andere mensen een andere smaak kunnen hebben en dat onze smaak inferieur is aan het zijne. Heerlijk. Alsjeblieft, ga door! Ik kan niet wachten op meer smakelijk hapvoer.
Wie hapt hier nou eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef Techno het volgende:
Maar ze happen wel lekker, dat dan weer wel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit.
Of 16meter is gewoon ook Techno en loopt ons allemaal te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |