Je faalt, dat is geen techno.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je faalt, dat is geen techno.
Dat is techno.
beetje matige opname, veel ruis etc.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je faalt, dat is geen techno.
Dat is techno.
Conclusie, jullie weten niet eens wat techno is.quote:
Ik was niet degene die beweerd dat house geniaal is, he? Wel bij de les blijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje matige opname, veel ruis etc.
en dit is toch niet geniaal??
dit is iets beter dan wat je net postte, maar dit heeft toch geen inhoud / opbouw / climax?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Conclusie, jullie weten niet eens wat techno is.
Get educated.. ofzo..
nee, maar ik draai het even een beetje om; jij vind dit tof neem ik aan? dan zeg ik dat het 3x niks is, want er zit helemaal niks in die track, gewoon "leeg"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was niet degene die beweerd dat house geniaal is, he? Wel bij de les blijven.
Jawel hoor, maar je moet ook wel langer luisteren dan 1 minuut. Sowieso zijn de eerste 2 minuten DJ-friendly (als je weet wat dat is)...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
dit is iets beter dan wat je net postte, maar dit heeft toch geen inhoud / opbouw / climax?
hoezo vooroordeel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar je moet ook wel langer luisteren dan 1 minuut. Sowieso zijn de eerste 2 minuten DJ-friendly (als je weet wat dat is)...
Ditquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
I don't know who is trolling who anymore.
Ik postte dat als reactie op dat clipje van jou wat dus in de verste verte geen techno is. Ergo, je blaat maar wat en je snapt er de ballen van.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, maar ik draai het even een beetje om; jij vind dit tof neem ik aan? dan zeg ik dat het 3x niks is, want er zit helemaal niks in die track, gewoon "leeg"
Als je dan toch geen inhoudelijke argumenten hebt. Ik heb die clip niet geupload, ga klagen bij de uploader.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo vooroordeel?ik heb de plaat met kleine stukjes doorgeluisterd, kan weinig onderscheid maken tussen alle ruis...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Conclusie, jullie weten niet eens wat techno is.
Get educated.. ofzo..
Grapjas, je hebt dus geen idee wie Speedy J is?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef 16meter het volgende:
en speedy j dat klinkt als een fukking stripfiguur uit de loony toons
speedy jochem jat gewoon zijn nummers van hardstyle hoor :Squote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Grapjas, je hebt dus geen idee wie Speedy J is?
ik heb helemaal geen techno gepost man, wel oplettenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik postte dat als reactie op dat clipje van jou wat dus in de verste verte geen techno is. Ergo, je blaat maar wat en je snapt er de ballen van.
jij hebt wel inhoudelijke argumenten door gelijk met vooroordelen te komen door te roepen dat ik langer dan 1 minuut moet luisteren?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je dan toch geen inhoudelijke argumenten hebt. Ik heb die clip niet geupload, ga klagen bij de uploader.
Lol, jij bent dus echt niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
speedy jochem jat gewoon zijn nummers van hardstyle hoor :S
Hardstyle is 100 x rip-off van oude house en technoplaten, je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef 16meter het volgende:
HAHAHAHA komtie over speedy j vertellen die heb gewoon van frontliner dat melodietje gejat!
ga weg man voordat je je eige nog belachlijker maakt
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Lol, jij bent dus echt niet serieus te nemen._!!!!!!!!!!!!!!!!!
wanneer kwam deze uit dan? welk jaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Lol, toen deze plaat uitkwam bestond hardstyle nog niet eens.
1991quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer kwam deze uit dan? welk jaar?
Dat heeft degene die hem heeft geupload gedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de omschrijving staat house, toe maar
goed dat je hem heb ontmaskerd! hij loop gwn de boel te fakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:54 schreef StM het volgende:
Dat is gewoon fake. Wel een goede zet om hem in te voeren ver voor de track waar je hem vanaf jat.
ga je trouwens nog reageren op mijn post over dat je vooroordelen hebt? en dat je gaat lopen zeuren over dat ik geen techno post, terwijl je er gewoon helemaal naast zit en niet weet dat het hardstyle is?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft degene die hem heeft geupload gedaan.
Je zette er anders zelf techno bij in je omschrijving, snuggere. Teveel drugs gebruikt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ga je trouwens nog reageren op mijn post over dat je vooroordelen hebt? en dat je gaat lopen zeuren over dat ik geen techno post, terwijl je er gewoon helemaal naast zit en niet weet dat het hardstyle is?
volgens mij haal je 2 mensen door elkaar kerelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zette er anders zelf techno bij in je omschrijving, snuggere. Teveel drugs gebruikt?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef 16meter het volgende:
gast kom nie prate over drugs ik neem al jare schijven en pure mDMA (100%) dus je kan mij niks wijs maken met je mooie praatjes
Toen heette het nog hardhouse, tja, deze opa heeft het zelf allemala meegemaakt. Met Tom Harding bijvoorbeeld, die zo wappie was, dat ie maar een cd opzette ipv zelf te draaien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:55 schreef 16meter het volgende:
goed dat je hem heb ontmaskerd! hij loop gwn de boel te faken
hardstyle is al begonne rond 2000.. toen zat speedy j nog met een pol lepel op een pan te ragge want zo klinkt die muziek van hem nog steeds
primitiefe zooi!
Ik moest zo lachen om de discussie hier dat ik ff uit de lurkstand kom.quote:
Hehe, het niveau is er helaas niet beter op geworden. Maar ze happen wel lekker, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik moest zo lachen om de discussie hier dat ik ff uit de lurkstand kom.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, het niveau is er helaas niet beter op geworden. Maar ze happen wel lekker, dat dan weer wel.
Wat gaat over mij precies? Je hebt last van waanbeelden ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi om te zien dat Techno, als het over hem gaat, ineens niet meer reageert
dat je vooroordelen hebt over mij, dat je mij verwisselt met iemand anders etc.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat gaat over mij precies? Je hebt last van waanbeelden ofzo?
Alsof je zo'n lekkere stuiterpil bent, jeweetz.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef Techno het volgende:
Hehe, het niveau is er helaas niet beter op geworden. Maar ze happen wel lekker, dat dan weer wel.
Ach, jullie hebben toch ook vooroordelen en alles? What else is new?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je vooroordelen hebt over mij, dat je mij verwisselt met iemand anders etc.
Ik wel, dat blijkt wel weer. I get the party conversation going.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
Alsof je zo'n lekkere stuiterpil bent, jeweetz.
ik heb geen vooroordeel geuit... of trek je nu gewoon iedereen op 1 hoop? want je zei ook al dat ik van de drugs af moest blijven, terwijl ik er geen woord over heb genoemd!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch ook vooroordelen en alles? What else is new?
Neuh, dat heb je totaal niet gedaan...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen vooroordeel geuit... of trek je nu gewoon iedereen op 1 hoop? want je zei ook al dat ik van de drugs af moest blijven, terwijl ik er geen woord over heb genoemd!
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan we dit jaar met z'n allen stemmen op Rinus, komt hij vanzelf wel in de lijst; dan is die plaat ook geniaal?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, maar ik draai het even een beetje om; jij vind dit tof neem ik aan? dan zeg ik dat het 3x niks is, want er zit helemaal niks in die track, gewoon "leeg"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de plaat met kleine stukjes doorgeluisterd, kan weinig onderscheid maken tussen alle ruis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |