dat is jouw mening, die delen wij niet; kan toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Pink Floyd bijvoorbeeld, dát is geniaal. House niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Pink Floyd bijvoorbeeld, dát is geniaal. House niet.
Beetje kansloos, je valt in de herhalingen, maar argumenten blijven achterwege... jammer joh.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat is het mooie van een forum als dit he.
[..]
Het is allebei lekker, ligt er maar aan welke DJ's je luistert.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk jongens, Hardstyle is verre van geniaal. Simpele kinderhouse met rondstuiterende kicks, al kan ik goed begrijpen dat jullie dat best vermakelijk vinden. Ik luister ook liever Techno, veel complexer en intelligenter, maar dat komt nog wel met de jaren.
Zie jullie over een jaartje of 5 wel op de technofeesten
Jij hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje kansloos, je valt in de herhalingen, maar argumenten blijven achterwege... jammer joh.En kom mij uitleggen hoe dit forum werkt, newbie.
![]()
Muziek met de bas standaard op 3, 7, 11 en 15 is niet lekker, maar oké.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is allebei lekker, ligt er maar aan welke DJ's je luistert.
Dat is niet zozeer mijn mening hoor, ben benieuwd of jouw favoriete hardstyle plaatje over 30 jaar nog terug te vinden is in de top 2000 aller tijden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is jouw mening, die delen wij niet; kan toch?
ik vind pink floyd namelijk niet geniaal
Ik heb al hun cd's, wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Coldplay
Zoveel gevoel en emotie erin, prachtig
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb al hun cd's, wat is je punt precies?
dus wat in de Top 2000 staat is per definitie geniaal zeg je nu?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer mijn mening hoor, ben benieuwd of jouw favoriete hardstyle plaatje over 30 jaar nog tereug te vinden is in de top 2000 aller tijden.
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
dus wat in de Top 2000 staat is per definitie geniaal zeg je nu?
gaan we dit jaar met z'n allen stemmen op Rinus, komt hij vanzelf wel in de lijst; dan is die plaat ook geniaal?
dan doe je inderdaad iets goed, wellicht dat het een relatie heeft met een serie die tientallen jaren heeft gelopen? dan hoeft de track op zichzelf toch niet geniaal te zijn? dan is hij populair vanwege de herkenning...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zolang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen.. ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Nu geloof ik niet meer dat je serieus bentquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Ik vind de Top2000 een graadmeter van niets, dat het onder een grote groep populair is betekent voor mij meestal dat het kut is. Zoek liever wat verder in verschillende genres om ware geniale plaatjes te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Joh, laat iedereen lekker in z'n waarde. Ik hou van alles wat goed knalt, mits wel goed gedraaid natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek met de bas standaard op 3, 7, 11 en 15 is niet lekker, maar oké.
*kuch*quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:34 schreef StM het volgende:
Dat betekend dat je een goede commerciële hoer bent, ik WIL niet eens dat iets als HS in wat voor lijstje dan ook ooit komt.
.. nuff saidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef BrennanHeart het volgende:
he laat eens wat van jou horen dan
238 likes, 3 dislikes
me andere filmpje heeft 22,225 likes en 4 miljoen mf views
nu jij weer
peace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |