Sowieso Deeltjesversneller - Versnel die deeltjengs (Genève Maximum Speed Remuxxxx)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef Techno het volgende:
Goed argument, hoeveel producties heb jij al op je naam staan?
De drugs hebben je hersens al flink aangetast zo te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
gast ga gwn na je techno topic ofzoo
je weet niks van hardstyle
dit is een geevolueerdere versie van techno en klassieke muziek bij mekaar en dan nog 1000x beter
hij heeft gwn gelyk hoor en ik kan t wetequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed argument, hoeveel producties heb jij al op je naam staan?
ik voelde hem aankomenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:07 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
hij heeft gwn gelyk hoor en ik kan t wete
Ik zie het ja, je hebt hetzelfde soort taalgebruik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:07 schreef BrennanHeart het volgende:
hij heeft gwn gelyk hoor en ik kan t wete
he laat eens wat van jou horen danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie het ja, je hebt hetzelfde soort taalgebruik.
Edit: op jouw edit.. wat een baggerplaat.
Waarom kraak je hem af op taalgebruik, laat ons lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie het ja, je hebt hetzelfde soort taalgebruik.
Oneensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
En dat is nou net het verschil tussen een top kwaliteit track en niet. Je kan hele goede kennis hebben en geniale ideeen, echter kost het wel wat meer dan 10 uur om een track tot in perfectie uit te werken. Sommige van de top artiesten doen soms wel 1 tot 2 weken erover om alleen de kick tot in perfectie uit te werken.
Een goede track kan in 1 of 2 dagen gemaakt worden... een geniale niet.
Ik laat jullie ook lekker, ik reageerde in eerste instantie alleen op een onzinnige opmerking. Dat jullie vervolgens met allemaal niet ter zake doende en/of non-argumenten aankomen kan ik ook niet helpen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waarom kraak je hem af op taalgebruik, laat ons lekker![]()
º¤ø„¸ ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HARDSTYLE„ø¤º°¨
„ø¤º°¨ FOREVER ¨°º¤ø„¸
FROM HOLLAND
Precies, deze man snapt het. En dat was mijn punt dan ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Oneens
Een geniale track betekent wat mij betreft niet dat het een productietechnisch hoogstandje is wat inderdaad erg lang zal duren. Als je goede inspiratie hebt en je zit in de flow om dat goed uit te werken kunnen geniale tracks in relatief korte tijd gemaakt worden. Van een paar van mijn favoriete albums (welliswaar geen Hardstyle) weet ik dat deze in een korte tijd gemaakt zijn.
Neemt niet weg dat jezelf een doel stellen qua tracks in een bepaalde tijd, zoals Coone deed en Alphaverb nu doet volgens mij alleen maar slecht is. Het Coone album was een zootje ongeinspireerde bagger, je moet jezelf niet forceren iets te produceren als de inspiratie er op dat moment niet is.
Je moet hem niet serieus nemen, hij het em-dee-em-aa, dat betekent dat het een junk is en ja, die kun je niet serieus nemen tog? Vieze junkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:15 schreef Techno het volgende:
Precies, deze man snapt het. En dat was mijn punt dan ook.
Eensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Oneens
Een geniale track betekent wat mij betreft niet dat het een productietechnisch hoogstandje is wat inderdaad erg lang zal duren. Als je goede inspiratie hebt en je zit in de flow om dat goed uit te werken kunnen geniale tracks in relatief korte tijd gemaakt worden. Van een paar van mijn favoriete albums (welliswaar geen Hardstyle) weet ik dat deze in een korte tijd gemaakt zijn.
Neemt niet weg dat jezelf een doel stellen qua tracks in een bepaalde tijd, zoals Coone deed en Alphaverb nu doet volgens mij alleen maar slecht is. Het Coone album was een zootje ongeinspireerde bagger, je moet jezelf niet forceren iets te produceren als de inspiratie er op dat moment niet is.
Wat denk je dan, dat ik na dat denigrerende toontje wat je in je 1e bericht al meteen had het even goed ga uitleggen aan jou?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik laat jullie ook lekker, ik reageerde in eerste instantie alleen op een onzinnige opmerking. Dat jullie vervolgens met allemaal niet ter zake doende en/of non-argumenten aankomen kan ik ook niet helpen...
Alsof ik niet weet wat mdma is...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:16 schreef T-Force het volgende:
Je moet hem niet serieus nemen, hij het em-dee-em-aa, dat betekent dat het een junk is en ja, die kun je niet serieus nemen tog? Vieze junk
Ik vond zijn toontje anders nogal misplaatst superieur met z'n hardstyle is geniaal. Hardstyle (en andere house) is verre van geniaal. Wel tof en relaxed enzo... maar geniaal?! No fokking way.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat denk je dan, dat ik na dat denigrerende toontje wat je in je 1e bericht al meteen had het even goed ga uitleggen aan jou?
kLopt ik heb gehoord dat in schijven pvcbuizen zitten alles jonge... dat moet je niet hebben tog? Pure 100% mdmdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:20 schreef 16meter het volgende:
k gebruik ook al jaren MDMA (puren kristallen zonder alle rotzooi dr in) dus je hoef mij niks daarover te kome vertellen vrienddenk maar niet dat je indruk op me maakt daarmee
jij komt hier in het hardstyle-topic vertellen dat hardstyle niet geniaal is; dan mogen we toch wel reageren??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond zijn toontje anders nogal misplaatst superieur met z'n hardstyle is geniaal. Hardstyle 9en andere house) is verre van geniaal. Wel tof en relaxed enzo... maar geniaal?! No fokking way.![]()
Daarnaast vroeg ik niets aan jou, je mengt je zelf ongevraagd in deze discussie.
Dat is het mooie van een forum als dit he.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond zijn toontje anders nogal misplaatst superieur met z'n hardstyle is geniaal. Hardstyle (en andere house) is verre van geniaal. Wel tof en relaxed enzo... maar geniaal?! No fokking way.![]()
Daarnaast vroeg ik niets aan jou, je mengt je zelf ongevraagd in deze discussie.
ik vind jouw toontje een beetje misplaatst superieur met je hardstyle is kut en techno is de shit. je zegt zelf al dat je nooit hardstyle luistert, zeg dan ook geen dingen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat
Pink Floyd bijvoorbeeld, dát is geniaal. House niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
jij komt hier in het hardstyle-topic vertellen dat hardstyle niet geniaal is; dan mogen we toch wel reageren??
en de definitie van 'geniaal' is voor iedereen natuurlijk anders
dat is jouw mening, die delen wij niet; kan toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Pink Floyd bijvoorbeeld, dát is geniaal. House niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Pink Floyd bijvoorbeeld, dát is geniaal. House niet.
Beetje kansloos, je valt in de herhalingen, maar argumenten blijven achterwege... jammer joh.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat is het mooie van een forum als dit he.
[..]
Het is allebei lekker, ligt er maar aan welke DJ's je luistert.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk jongens, Hardstyle is verre van geniaal. Simpele kinderhouse met rondstuiterende kicks, al kan ik goed begrijpen dat jullie dat best vermakelijk vinden. Ik luister ook liever Techno, veel complexer en intelligenter, maar dat komt nog wel met de jaren.
Zie jullie over een jaartje of 5 wel op de technofeesten
Jij hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje kansloos, je valt in de herhalingen, maar argumenten blijven achterwege... jammer joh.En kom mij uitleggen hoe dit forum werkt, newbie.
![]()
Muziek met de bas standaard op 3, 7, 11 en 15 is niet lekker, maar oké.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is allebei lekker, ligt er maar aan welke DJ's je luistert.
Dat is niet zozeer mijn mening hoor, ben benieuwd of jouw favoriete hardstyle plaatje over 30 jaar nog terug te vinden is in de top 2000 aller tijden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is jouw mening, die delen wij niet; kan toch?
ik vind pink floyd namelijk niet geniaal
Ik heb al hun cd's, wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Coldplay
Zoveel gevoel en emotie erin, prachtig
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb al hun cd's, wat is je punt precies?
dus wat in de Top 2000 staat is per definitie geniaal zeg je nu?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer mijn mening hoor, ben benieuwd of jouw favoriete hardstyle plaatje over 30 jaar nog tereug te vinden is in de top 2000 aller tijden.
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
dus wat in de Top 2000 staat is per definitie geniaal zeg je nu?
gaan we dit jaar met z'n allen stemmen op Rinus, komt hij vanzelf wel in de lijst; dan is die plaat ook geniaal?
dan doe je inderdaad iets goed, wellicht dat het een relatie heeft met een serie die tientallen jaren heeft gelopen? dan hoeft de track op zichzelf toch niet geniaal te zijn? dan is hij populair vanwege de herkenning...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zolang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen.. ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Nu geloof ik niet meer dat je serieus bentquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Ik vind de Top2000 een graadmeter van niets, dat het onder een grote groep populair is betekent voor mij meestal dat het kut is. Zoek liever wat verder in verschillende genres om ware geniale plaatjes te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek die het zo lang bij zo'n groot deel van de luisteraars zo goed blijft doen... ja, dan doe je toch wel iets goed ja. Dat kun je van het gemiddelde hardstyle plaatje dus echt niet zeggen.
Joh, laat iedereen lekker in z'n waarde. Ik hou van alles wat goed knalt, mits wel goed gedraaid natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek met de bas standaard op 3, 7, 11 en 15 is niet lekker, maar oké.
*kuch*quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:34 schreef StM het volgende:
Dat betekend dat je een goede commerciële hoer bent, ik WIL niet eens dat iets als HS in wat voor lijstje dan ook ooit komt.
.. nuff saidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef BrennanHeart het volgende:
he laat eens wat van jou horen dan
238 likes, 3 dislikes
me andere filmpje heeft 22,225 likes en 4 miljoen mf views
nu jij weer
peace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |