Bazenplaatquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef Baronpilsener het volgende:
Let op de muziek, @ 2.20Voor de mensen die hem nog niet kenden.
Mijn eerste Fok!meetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef Baronpilsener het volgende:
Let op de muziek, @ 2.20Voor de mensen die hem nog niet kenden.
Dit was al de 2e editie? Anyways, er is er dit jaar weer eenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:28 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mijn eerste Fok!meetin mijn eigen achtertuin
Beetje jammer dat er geen 2e editie is gekomen![]()
Poster hangt hier aan de muur
Neehoor, de eerste...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Dit was al de 2e editie? Anyways, er is er dit jaar weer een
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:36 schreef 16meter het volgende:
Knap dat er een nieuwe editie komt, zag er niet bepaald druk uit op de filmpjes.
Hahaha met jou kan ik praten, ik was al bang dat ik de enige was die er dat gevoel bij hadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
A-A-A-Afrika tooeoeotoeoeooeoteoeo en dan zo'n gare olifant en trommel erdoor.. Krijg daar een beetje een jostiband-op-safari-gevoel bij.
broerTJEquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:12 schreef T-Force het volgende:
Hysteria was kneitervetScotty met z'n broer waren flink aan het raven
HF!quote:
hopelijk pakt dit net zo goed uit als bij dj koenquote:So here's an idea: I always wanted to produce a track with every letter of the alphabet.
Ok, I was a little bit inspired by Scot Project But he never seemed to have used all letters.
How about I do this within 1 year of time?
- There are 26 letters in the dutch alphabet
- There are 52 weeks in a year
- That gives me 2 weeks per track
That is quite crazy, so I will need YOUR help to keep me inspired.
My idea is to start with A and end with Z, using the trackname as inspiration.
YOU can help me with that; every first of 2 mondays, I will ask you to come up with a tracktitle starting with the letter I'm at.
I will start after Rebirth Festival, on monday the 9th of April with the letter A, the 23rd of April with B and so on...
The tuesday after I will tell you what tracktitle I chose to use, so you can even help me with some idea's if you have any!
There is a huge chance, not every track will become as unique as the other and I might even produce a different style if I feel like it.
I also hope to get some support from my collegues and do some coops along the way.
If all works out as planned, the tracks shall be released in sessions of 4, leaving 2 letters, so I will need to aquire 2 remixes aswell before the final release!
Good idea or not..? Let me know!
Thanks voor de link... doe ik helaas niet aan meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:19 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force , Mind.Illusion ?
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ords-dj-contest.html
donders projectquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
alphaverb:
[..]
hopelijk pakt dit net zo goed uit als bij dj koen
Heel ambitieus, maar gedoemd om te mislukken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
alphaverb:
[..]
2 weken per track, dat gaan vast enorm originele toppertjes worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
alphaverb:
[..]
It's what we are van Geck-o is ook in een paar uur gemaakt, dus zegt niksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef mstx het volgende:
2 weken per track, dat gaan vast enorm originele toppertjes worden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:37 schreef haakon het volgende:
Kan iemand die foto die ik op fb heb gezet hier neerknalln?
Kunnen jullie zien wat voor fantastisch feestje ik heb :p
die kerel links vooraan ken ik van gezichtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:37 schreef haakon het volgende:
En het echte feest moet nog beginnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:37 schreef haakon het volgende:
Opzich is dat prima te doen. Het is niet dat je voor elke track een nieuwe kick moet maken, en claps/snares/younameit komen toch vrijwel altijd kant en klaar uit een samplepack. Als je vantevoren een goed idee hebt en de vaardigheden hebt om dit uit te werken is een goede track binnen 10 uur gemaakt!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef mstx het volgende:
[..]
2 weken per track, dat gaan vast enorm originele toppertjes worden.
En dat is nou net het verschil tussen een top kwaliteit track en niet. Je kan hele goede kennis hebben en geniale ideeen, echter kost het wel wat meer dan 10 uur om een track tot in perfectie uit te werken. Sommige van de top artiesten doen soms wel 1 tot 2 weken erover om alleen de kick tot in perfectie uit te werken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:02 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Opzich is dat prima te doen. Het is niet dat je voor elke track een nieuwe kick moet maken, en claps/snares/younameit komen toch vrijwel altijd kant en klaar uit een samplepack. Als je vantevoren een goed idee hebt en de vaardigheden hebt om dit uit te werken is een goede track binnen 10 uur gemaakt!
Daar gaat een maat van me naartoe!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:03 schreef T-Force het volgende:
Iemand hier zin om mee naar een (Hard)Techno feestje te gaan in Eindhoven? Kost een tientje maar en je kan eventueel vast bij mij blijven pitten
ik vind de meeste house gelukkig niks aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:43 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wijze boodschap kan niet vaak genoeg herhaald worden. Wees gewaarschuwd, jullie begeven je op het terrein van Satan! dus.
Dan ga ik vanavond maar niet, want pfoe, stel je toch eens voor zeg. Zo blootgesteld worden aan de duivelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:43 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wijze boodschap kan niet vaak genoeg herhaald worden. Wees gewaarschuwd, jullie begeven je op het terrein van Satan! dus.
Om het even in perspectief te plaatsen... componisten als Mozart, Beethoven, Vivaldi en Bach schreven geniale muziekstukken in minder dan die tijd, welke tot in de puntjes uitgewerkt waren en die vele malen complexer zijn dan een simpel hardstyle trackje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
En dat is nou net het verschil tussen een top kwaliteit track en niet. Je kan hele goede kennis hebben en geniale ideeen, echter kost het wel wat meer dan 10 uur om een track tot in perfectie uit te werken. Sommige van de top artiesten doen soms wel 1 tot 2 weken erover om alleen de kick tot in perfectie uit te werken.
Een goede track kan in 1 of 2 dagen gemaakt worden... een geniale niet.
haha ja inderdaad..die satan ook altijd met zijn hokjesdenkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind de meeste house gelukkig niks aan
Niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen... componisten als Mozart, Beethoven, Vivaldi en Bach schreven geniale muziekstukken in minder dan die tijd, welke tot in de puntjes uitgewerkt waren en die vele malen complexer zijn dan een simpel hardstyle trackje.![]()
gelukkig houdt Satan wel van rawstyle met body, heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ja inderdaad..die satan ook altijd met zijn hokjesdenken
- Componistenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen... componisten als Mozart, Beethoven, Vivaldi en Bach schreven geniale muziekstukken in minder dan die tijd, welke tot in de puntjes uitgewerkt waren en die vele malen complexer zijn dan een simpel hardstyle trackje.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef 16meter het volgende:
vroeger was dat misschien goed ofzo.. maar luister eens een nr van coone of brennan heart dat is dus wel wat hoger van kwaliteid dan die saaie graftakke zooi van mozart en beethoven etc
in hardstyle zitten de laatste technieken verwerkt ipv wat houten instrumenten zoveel lagen en detail dat hou jij niet voor mogelijkis ook wel logisch aangezien we honderde jaren verder zijn nu.
dus praat niet alsof je er wat van weet
Ik luister sowieso geen hardstyle, da's voor beginners. Techno is where it's at. Hence my username.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef 16meter het volgende:
vroeger was dat misschien goed ofzo.. maar luister eens een nr van coone of brennan heart dat is dus wel wat hoger van kwaliteid dan die saaie graftakke zooi van mozart en beethoven etc
in hardstyle zitten de laatste technieken verwerkt ipv wat houten instrumenten zoveel lagen en detail dat hou jij niet voor mogelijkis ook wel logisch aangezien we honderde jaren verder zijn nu.
dus praat niet alsof je er wat van weet
hihiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik luister sowieso geen hardstyle, da's voor beginners. Techno is where it's at. Hence my username.
Technoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Techno het volgende:
Ik luister sowieso geen hardstyle, da's voor beginners. Techno is where it's at. Hence my username.
Je weet niet waar je over praatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Een producer maakt geen compositie wilde je zeggen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hardstyle (van vroegah en die paar pareltjes die nu uitkomen)
Goed argument, hoeveel producties heb jij al op je naam staan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je weet niet waar je over praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |