Dit een gemengd festival, dat was ooit het doel, niet twee lossequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Het hoort in zijn geheel een goede line up te zijn. Niet het één als bijprogramma van het ander
dat zou het van mij ook wel nóg meer mogen zijn. er is al wel wat dance overdag en begin van de avond, maar waarom niet ook nog wat bandjes laten spelen op Charlie en Lima om maar wat te noemen na 2300, misschien zelfs nog iets in de Grolsch van 2300 tot 0030?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit een gemengd festival, dat was ooit het doel, niet twee losse
Heb je weer een kaartje dit jaar?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar wordt volgens mij steeds meer overgeklaagd dat dat tegenvalt
Het nachtprogramma is daar volgens mij een oorzaak van.
alles wordt duurder, en wat denk je dat de bergen regels kost waaraan ze moeten voldoen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:15 schreef ohnikua het volgende:
[..]
mwoah, zo duur zijn die paar dj's niet lijkt mij, en er is al jaaaaren een flink nachtprogramma.
het lijkt mij eerder dat bands duurder worden oa door mindere verkoop van albums meer geld moet worden gehaald uit live shows (en dat dit ook een reden is dat festivals ieder jaar een 10tje duurder worden).
uiteraard wordt alles duurder, maar het lijkt mij aannemelijk (en heb er wel eens over gelezen, heb echter geen bewijzen) dat de prijzen die artiesten voor live optredens vragen harder stijgen dan het gemiddelde van 'alles'.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles wordt duurder, en wat denk je dat de bergen regels kost waaraan ze moeten voldoen.
dat klopt, muzikanten en platenmaatschapijen moeten steeds meer hun geld live verdienen ipv van via cd verkoopquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef ohnikua het volgende:
[..]
uiteraard wordt alles duurder, maar het lijkt mij aannemelijk (en heb er wel eens over gelezen, heb echter geen bewijzen) dat de prijzen die artiesten voor live optredens vragen harder stijgen dan het gemiddelde van 'alles'.
waar ik overigens geen problemen mee heb; ik geef idd ook veel minder geld uit aan bezit van muziek en heb daardoor meer ruimte om naar festivals en concerten te gaan.
dat instantie dat wil wil nog niet zeggen dat het gebeurdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze willen de accijns op Alcohol ook weer omhoog gooien. Reken maar dat de munt prijs dan ook weer hoger zal zijn.
Nederland kennende .....quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat instantie dat wil wil nog niet zeggen dat het gebeurd
hahahaquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef WeezerButler het volgende:
Als de accijns per 1 augustus omhoog gaat zal LL de munten wel eerder in de voorverkoop gooien.
Prima, al een beetje Pukkelpop achterna.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef WeezerButler het volgende:
Als de accijns per 1 augustus omhoog gaat zal LL de munten wel eerder in de voorverkoop gooien.
heul nie..er zijn weinig grotere bands waar ik blijer van zou worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:36 schreef MCH het volgende:
Django Django is geweldig![]()
![]()
Wel treurig dat de aankondiging van zo'n klein bandje het grootste nieuws van deze week was qua line-up.
Jawel, want Lowlands.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
heul nie..er zijn weinig grotere bands waar ik blijer van zou worden.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:36 schreef MCH het volgende:
Django Django is geweldig![]()
![]()
Wel treurig dat de aankondiging van zo'n klein bandje het grootste nieuws van deze week was qua line-up.
Waarschijnlijk niet, Black Keys staan op de 17de op Lowlands en schijnen headliner te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:35 schreef Tweek het volgende:
The Killers staan op de 18de en 19de in Engeland op het V festival, kleine kans dat ze de 17de Nederland aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |