nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreftquote:
Oh, dat zou ook nog wel kunnen, maar dat heb ik nog niet door gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor oppassen. Ik beet steeds op mijn wang.
Was ik maar een Ginger.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
De 'operatie' was ook geen kont aan, niks aan het handje (behalve dat ik er vrij lang lag voor ze begonnen, moest een zuster in opleiding nog van alles uitgelegd worden). Goed, de verdoving was kut, maar ook zo gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
Dat is lompquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Het is nu alleen dat ik keihard op tong/wang zit te bijten zonder het door te hebben. Dat is kut
Ik heb helemaal geen pijngrensquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.
nepgingerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
doe toch niet altijd zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n haarkleur heeft zich aangepast aan m'n intelligentie
De eerste kiezen die toen getrokken moesten worden, daar waren de spuiten mild en was het trekken zelf nogal heftig. De 2e keer was het precies andersom. Spuiten deden ontzettend pijn! Bastards!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben enorm bang voor die spuiten.. niet voor de spuit ansich, maar gewoon auwie van de naald (ooit tig kindertanden moeten trekken en was geen pretje).
En dat de verdoving is uitgewerkt voordat ze uberhaupt beginnen
Ik weet van niets!quote:
Al die ongein die kinderen bij zich dragen hoor je op jouw leeftijd immuun voor te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door alle collega's met kinderen die de bacterieen en virussen meenemen. Op mn vorige werk had niemand kinderen en was ik echt nooit ziek.
Is Kluts een up and coming stekelteef ja?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij en flink wat andere up and coming stekelteven (Kluts, Murmeli)
Er hoort wel meer. Ik vind het wel erg opvallend moet ik zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Al die ongein die kinderen bij zich dragen hoor je op jouw leeftijd immuun voor te zijn.
Goed. Zet maar op de Waarom Wij Kinderen Haten-lijst dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hoort wel meer. Ik vind het wel erg opvallend moet ik zeggen.
Dat past niet meer. Die is vol.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed. Zet maar op de Waarom Wij Kinderen Haten-lijst dan.
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is Kluts een up and coming stekelteef ja?
Mensen met een andere smaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.
Betalen voor Anouk, Blöf of Van Dik Hout
Achja smaken verschillen. Blof vind ik niet vergelijkbaar met anouk. Maargoed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.
Iets met smaak, enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bands best aardig. Maar er voor betalen terwijl ze tig keer gratis te zien zijn, gaat mij veel te ver.quote:
Niet? Ongeveer evenveel TMF, Marconi en 3FM awards. Ongeveer gelijk groot geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen. Blof vind ik niet vergelijkbaar met anouk. Maargoed.
Lekker belangrijk wat jij dr van vind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij en flink wat andere up and coming stekelteven (Kluts, Murmeli)
Mn baas belde net dat hij kaartjes voor me heeft geregeldquote:
Wat moet je er voor terug doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn baas belde net dat hij kaartjes voor me heeft geregeld
Laatst 1x op geweest vond hem wel oke. Maar ik vermijd die site vaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is 9292ov.nl de laatste tijd gewoon echt superkut sinds die 'vernieuwing'?
Ik ga niet vaak met het OVmaar als ik ga kloppen de tijden sinds 1 jan echt niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is 9292ov.nl de laatste tijd gewoon echt superkut sinds die 'vernieuwing'?
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst 1x op geweest vond hem wel oke. Maar ik vermijd die site vaak
Dat is toch spannend? Kamperen bij de bushalte, en als er een bus komt weet je niet waar hij naartoe gaat. Wel kompas, vislijntje, drinkwater en jachtmes meenemen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site niet
Kijk op de site van de busmaatschappijquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site niet
De connexxion app werkt goed. Die is echt goed.\Gemaakt door 3 14 jarige!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 9292 was vroegâh sneller en die gaf dan gelijk alle mogelijke bussenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk op de site van de busmaatschappij
Dat wordt dus noodgedwongen thuis fokkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 9292 was vroegâh sneller en die gaf dan gelijk alle mogelijke bussen
Helemaal nietsquote:
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel belangrijk wat ik er van vind jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij dr van vind.
Ik vind het leuk!
Het is ook niet zo dat je even op TAB drukt om je keuze te maken uit de voorstellen. Dat deed ik net en toen pakte ie hem helemaal niet, gaat ie zoeken op een halve straatnaamquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.
Wat ik ook kut vind, is dat ik eerst mijn keuze moet aanklikken en zo niet moet ik op de volgende pagina aangeven wat ik precies bedoel. Nou duh! Als ik de plaatsnaam invoer en verder niks, dan bedoel ik het CS!
Ah kijk, toch gratis, joah, dan kun je het wel doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, dat werkt voor geen kont. Daarbij, ik wil niet kiezen als ik het hoofdstation bedoel. Dat moet hij maar als default gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je even op TAB drukt om je keuze te maken uit de voorstellen. Dat deed ik net en toen pakte ie hem helemaal niet, gaat ie zoeken op een halve straatnaam
Als ik Amsterdam tik wil ik daarna een overzicht juist hebben. De ene keer bedoel ik Amsterdam Sloterdijk de andere keer Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.
Wat ik ook kut vind, is dat ik eerst mijn keuze moet aanklikken en zo niet moet ik op de volgende pagina aangeven wat ik precies bedoel. Nou duh! Als ik de plaatsnaam invoer en verder niks, dan bedoel ik het CS!
Snap ik. Maar als je Sloterdijk moet hebben, is Sloterdijk ook genoeg. Tis niet dat er ook nog een Den Haag Sloterdijk, een Utrecht Sloterdijk en een Krabbekutteveen Sloterdijk is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik Amsterdam tik wil ik daarna een overzicht juist hebben. De ene keer bedoel ik Amsterdam Sloterdijk de andere keer Amsterdam Centraal.
Doe eens lief!quote:
Maar het heet amsterdam Sloterdijk en ik tik amsterdam en de aanvulling in het woordenboek doet het beter bij amsterdam dus ik tik amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als je Sloterdijk moet hebben, is Sloterdijk ook genoeg. Tis niet dat er ook nog een Den Haag Sloterdijk, een Utrecht Sloterdijk en een Krabbekutteveen Sloterdijk is.
Oh. Ok.quote:
Prima, en dat kun je ook blijven gebruiken, maar als default Amsterdam (Centraal) instellen, lijkt me niet al te veel moeite. En de meeste plaatsen hebben maar één (groot) station.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het heet amsterdam Sloterdijk en ik tik amsterdam en de aanvulling in het woordenboek doet het beter bij amsterdam dus ik tik amsterdam.
Hetzelfde voor Haarlem
Tal! Ga je naar Anouk vanavond? Ik ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tal! Ga je naar Anouk vanavond? Ik ook!
Anouk neuken?quote:
Gebruik de app!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik de app!
Oh, en upgrade naar iOS 5.1, schijnt dat je 3GS daar een stuk sneller van wordt.
Normaal zeg ik: waarom de app gebruiken als er een prima mobiele site is. Maar goed, in dit geval misschien nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik de app!
Oh, en upgrade naar iOS 5.1, schijnt dat je 3GS daar een stuk sneller van wordt.
Wat een drama is het daar met de bussen trouwens. Dat was met Lady Gaga in ieder geval zo. We zijn op een gegeven moment maar ergens op een stoepje gaan zitten tot de hysterie was afgezwakt. We konden de laatste trein nog makkelijk halen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Word wel een hel denk ik om dat Gelredome te bereiken, ik ga heen met de auto.
Als ik de laatste trein terug maar haal.
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een drama is het daar met de bussen trouwens. Dat was met Lady Gaga in ieder geval zo. We zijn op een gegeven moment maar ergens op een stoepje gaan zitten tot de hysterie was afgezwakt. We konden de laatste trein nog makkelijk halen.
Moet zeggen dat de app tegenwoordig erg goed is, met GPS en vertrektijden van de dichtstbijzijndste haltes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal zeg ik: waarom de app gebruiken als er een prima mobiele site is. Maar goed, in dit geval misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
Ja, qua auto's staat het daar altijd helemaal vast als er iets is. ik had daar rijlesquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.
Kan straks pas...quote:
Dat kan ik ja heul niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of pleeg zelfmoord als eten te makkelijk is.
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en baconquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan straks pas...En omdat ik nu dus de hele tijd zit te denken wat ik allemaal kan gaan eten zo krijg ik alleen maar meer honger
Verstandskiezen laten trekken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en bacon)
Hopen dat ik er een beetje van kan genieten met maar een halve mond...
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!quote:
Angel doet het wel even voor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!
Hete hondquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en bacon)
Hopen dat ik er een beetje van kan genieten met maar een halve mond...
Welles!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!
L-E, wat zal ik gaan eten?quote:
Ik hoorde net op mijn werk dat er nog nooit zoveel mensen in het GD zijn geweest als vanavond.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.
Verdrinken in bier natuurlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, januari 2 en nu weer 2. Dus ik ben er vanafWat moet je ook met verstand
(hoe ik daar kwam? Ik was op zoek naar de correcte schrijfwijze van tooquote:mommy to be of a boy
yes he will go to jail. Hun, your to young to be having a baby. Im 16 and pregnant, and I even think im to young. But I am able to support it. You have to think, will you be able to pay for a child+you? Its 10,158 for the first year. Do you have a job? what about school? are you planning on having your parents raise your child? You have to think about this stuff. Im lucky to go to a school with free daycare, and have a part time job. And my boyfriend has 2 jobs. consider some of these things.
Ik blijf wel thuis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net op mijn werk dat er nog nooit zoveel mensen in het GD zijn geweest als vanavond.
Jippie
Dudequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:09 schreef stbabylon het volgende:
I want too have a baby im 14 but my boyfriend is 18?
We are deciding too have a baby because my parents arent letting me see him but they said the only way theyl be able too acept him into the family is if i get pregnant & him as the father .... but can he go too jail if my father trys pressing charges on him even if i argreed and put myself on him too have sex and told him not too use a condom ... please help ..
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100115145334AA6S8qH
Ok, hilarisch topic natuurlijk, tot je bij deze reactie aankomt:
[..]
(hoe ik daar kwam? Ik was op zoek naar de correcte schrijfwijze van too)
Nerd humorquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
A man in a bar orders an H2O, gets it, drinks it and enjoys it.
Another man orders an H2O too, gets it, drinks it and dies...
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer?quote:
Alles goed kerel? Met je klinkeroverschot?quote:
Ja dat was zegmaar om de spreektaal te benadrukken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles goed kerel? Met je klinkeroverschot?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand Blur - Song 2 als ringtone. En hij neemt hem telkens VEEL te snel op... vandaar:
Owkeeeeeeee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was zegmaar om de spreektaal te benadrukken.
Alweer. Dat klintk te kort. Ik bedoelde echt een zeurderige: Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer?
Give or take an E.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand Blur - Song 2 als ringtone. En hij neemt hem telkens VEEL te snel op... vandaar:
Ook dan neemt je collega te snel op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook live is Song 2 zo voorbij helaas
Denk het ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dan neemt je collega te snel op?
De vuige heiden!quote:
Dat zou ik thuis getypt hebben, maar op t werk is dat minder handig vanwege instellingenquote:
Ja, want thuis hoef ik maar 'e te typen en hij pakt 'm.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Minder handig om é te typen vanwege instellingen????
Als je het op US hebt staan kun je niet ' + e doen om het te krijgen hequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Minder handig om é te typen vanwege instellingen????
CTRL-Shiftquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want thuis hoef ik maar 'e te typen en hij pakt 'm.
En ook de CTRL+'+e werkt hier niet.
En om nou die hele ALT 156491981 te gaan opzoeken en vervolgens te ontthoude heb ik geen zin in.
Dan nog is het simpel équote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het op US hebt staan kun je niet ' + e doen om het te krijgen he
Alwéér geeft aan dat iets al eerder is gebeurd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik thuis getypt hebben, maar op t werk is dat minder handig vanwege instellingen
Plus... eigenlijk zijn de extra e's veel zeurderiger dan de klemtoon/uitrek streepjes.
Moet je maar net weten. Ik ken niet de hele ASCII tabel uit mijn hoofdquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog is het simpel é
alt 130 .. had hem gelijk goed
Ik ook niet, maar weet wel waar ik ong moet zoeken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je maar net weten. Ik ken niet de hele ASCII tabel uit mijn hoofd
Ok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Alwéér geeft aan dat iets al eerder is gebeurd.
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geeft niet alleen aan dat het eerder is gebeurd, geeft ook meteen aan wat je daarvan vindt. Ik vind dat je een goede keus hebt gemaakt door voor meerdere e's te gaan.
Oké.quote:
Heerlijk boek!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, na wij dachten. In de bus deel 3 van A Song of Fire and Ice verder lezen. In de trein custom mod van Starcraft 2 aan slingeren. Hemels
Nog een maandje en dan begint seizoen 2quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, na wij dachten. In de bus deel 3 van A Song of Fire and Ice verder lezen. In de trein custom mod van Starcraft 2 aan slingeren. Hemels
Chaos regeert Westeros!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan begint seizoen 2
Bij de Simpsons hadden ze de intro nagedaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chaos regeert Westeros!And winter is coming!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de Simpsons hadden ze de intro nagedaan
Doettieniehierquote:
159.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe het niet verkeerd. Ik weet heus wel hoe ie moet en thuis doet ie het dan ook.
maar hier op het werk niet. En ik heb geen zin om uit te zoeken waarom niet.
Vandaar: Vast iets met de instellingen.
En vwd de ALT 130:
Die doet het wel, maar die wist ik dus niet.
Ik ga al die aftandse ASCII tekens toch niet onthouden
Hoeft ook niet, gewoon een paar. Vanaf de 130 is de e..quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe het niet verkeerd. Ik weet heus wel hoe ie moet en thuis doet ie het dan ook.
maar hier op het werk niet. En ik heb geen zin om uit te zoeken waarom niet.
Vandaar: Vast iets met de instellingen.
En vwd de ALT 130:
Die doet het wel, maar die wist ik dus niet.
Ik ga al die aftandse ASCII tekens toch niet onthouden
Als de kwaliteit verder maar niet zo isquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Het was druk in het restaurant waar ik wilde reserveren, ik wilde nog wat vragen maar het was echt van 'dankjewel, doei!' Klik. En ik was nog niet uitgesproken
McDonalds?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Het was druk in het restaurant waar ik wilde reserveren, ik wilde nog wat vragen maar het was echt van 'dankjewel, doei!' Klik. En ik was nog niet uitgesproken
Bedanktquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef CherryLips het volgende:
nu ging ik controleren van wie de TT wasquote:
Wat heeft de tandarts gedaan? Ik was er eergisteren, alles was goed dit keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu ging ik controleren van wie de TT was
en het is goed dat ik er op dat moment niet was, vond het zonder de bangmaakverhalen al erg genoeg bij de tandarts gisteren
o.a. gat achterin m'n achterste verstandskies gevuld. Hij moest m'n hele mond verbouwen om erbij te kunnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat heeft de tandarts gedaan? Ik was er eergisteren, alles was goed dit keer.
Ah, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
o.a. gat achterin m'n achterste verstandskies gevuld. Hij moest m'n hele mond verbouwen om erbij te kunnen.
Maar liever dat dan trekken, want alleen de gedachte aan een verdovingsspuit maakt me al licht in m'n hoofd.![]()
En hij is nog niet klaar, dus ik mag volgende week weer. 3 tandartsbezoeken in 2 weken
iets met gele balletje op zwarte balkes en een groot zwarte wolk met gele stipjes....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik heb getekend
geen flauw idee, nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:02 schreef L-E het volgende:
JB, is Nemo in Amsterdam leuk voor een kleuter van 4?
Aan jou heb ik niets. 14/15 april is er ruimtevaartweekend én gratis toegang, dan gaan we het gewoon proberen.quote:
Ik heb heul te weinig mensjes op die drawquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik heb getekend
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan jou heb ik niets. 14/15 april is er ruimtevaartweekend én gratis toegang, dan gaan we het gewoon proberen.
Recensies zijn zo subjectief als de pest, daar kan ik niets mee. Als het dan toch gratis is, hebben we niets te verliezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
even een google en over de recensies lezen vertelt je ook een hoop.
Ik wacht iig nog even voor ik er een keer met m'n mannetje naar toe ga.
+1 herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Note to self: Als je 33 bent, niet meer gaan stappen op studentenavond als je de volgende dag gewoon aan de slag moet.
Klopt, maar een twintigtal recencies icm de foto's op de site geven mij sterk de indruk dat 4/5 jaar nog net iets te jong is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Recensies zijn zo subjectief als de pest, daar kan ik niets mee. Als het dan toch gratis is, hebben we niets te verliezen.
Ah ja, 4 aparte tekeningen, dat grote gele balletje is de zon.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets met gele balletje op zwarte balkes en een groot zwarte wolk met gele stipjes....
Joe daarentegen is heel objectief.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Recensies zijn zo subjectief als de pest, daar kan ik niets mee. Als het dan toch gratis is, hebben we niets te verliezen.
dat spreekt voor zichquote:
kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Note to self: Als je 33 bent, niet meer gaan stappen op studentenavond als je de volgende dag gewoon aan de slag moet.
Ik laat het je weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Klopt, maar een twintigtal recencies icm de foto's op de site geven mij sterk de indruk dat 4/5 jaar nog net iets te jong is.
Zeker op zo'n gratis, dus drukke, dag overlopen worden door (brutale, ongemanierde, irritante kut-)kinderen van 10-12 is niet leuk.
Mja. Achteraf blij dat er een enoooorme rij stond voor een club waar we van 2 blondines vrijkaarten van hadden gescoord. Omgedraaid dus, we doen niet aan rijen. Tot grote teleurstelling van de blondines (die nog niet doorhadden dat ik homo was.... dus blind).quote:
graagquote:
Owwwwwwww haha.. Maak dan ook gewoon 4 tekeningen (als in weggooien en nieuwe tekening) haha.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, 4 aparte tekeningen, dat grote gele balletje is de zon.
Jaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
Oh ja! Leuk liedje. vind ik tenminste. EN ze tellen in het Nederlands![]()
Of liever de album versie
Maar dat zijn soms wel de leukste avondenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
+1 zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Achteraf blij dat er een enoooorme rij stond voor een club waar we van 2 blondines vrijkaarten van hadden gescoord. Omgedraaid dus, we doen niet aan rijen. Tot grote teleurstelling van de blondines (die nog niet doorhadden dat ik homo was.... dus blind).
beettien vremd, dat Nederlands, zijn toch IJslanders??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
Oh ja! Leuk liedje. vind ik tenminste. EN ze tellen in het Nederlands![]()
Of liever de album versie
Ja, dat zijn het.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
beettien vremd, dat Nederlands, zijn toch IJslanders??
Dat is een hoop ALTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
nul, één, twee, drie: núll, einn, tveir, þrír
vier, vijf, zes: fjórir, fimm, sex
zeven, acht, negen: sjö, átta, níu
tien, honderd, duizend: tíu, hundrað, þúsund
Op dat rare teken na, kan ik me ergens wel voorstellen dat dat hetzelfde klinkt (t/m 3 dan)
Het is net oud-Engelsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
nul, één, twee, drie: núll, einn, tveir, þrír
vier, vijf, zes: fjórir, fimm, sex
zeven, acht, negen: sjö, átta, níu
tien, honderd, duizend: tíu, hundrað, þúsund
Op dat rare teken na, kan ik me ergens wel voorstellen dat dat hetzelfde klinkt (t/m 3 dan)
Ja ik was met Hetero-2 de stad ingegaan omdat ie vandaag naar Portugal vertrekt voor 10 dagen surfen. Ff laatste borreltje doen. We zouden muntjes opmaken van 22 tot 23.... maar uiteindelijk was ik om 2:30 thuisquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zijn soms wel de leukste avonden
(oke op de studenten na.. maartoch)
Is er al gezoend?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik was met Hetero-2 de stad ingegaan omdat ie vandaag naar Portugal vertrekt voor 10 dagen surfen. Ff laatste borreltje doen. We zouden muntjes opmaken van 22 tot 23.... maar uiteindelijk was ik om 2:30 thuis
Van dat Enya celtic gewauwelquote:
Ja maar die vind ik ook best leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:43 schreef Godtje het volgende:
Maar hoe dan ook ... ik vind het een leuk nummertje
Al heeft het een hoog Edward Sharp - Home gehalte
ben zo trots op mijn jochiesquote:
Nopequote:
Uhuquote:En nu lekker brakken op het werk
Die is met hetero in bed belandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope
[..]
Uhu
Maar de collega die er gister ook was.... en zei "Tot morgen, brak en wel", die is er niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit even lekker naar Mega Top 50 Covers te luisteren op Giels site te luisteren. Zitten soms echt pareltjes tussen
moet je niet werken ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit even lekker naar Mega Top 50 Covers te luisteren op Giels site te luisteren. Zitten soms echt pareltjes tussen
Nou, ik zit ze idd al weken te koppelen en gister zagen ze elkaar dan eindelijk.... niet geheel meteen een match. Bovendien is hetero samen met mij naar huis gegaan. Tenzij ie daarna op zijn fietsje toch nog richting de stad is gegaanquote:
Gister nog zitten luisterenquote:
Met Selahquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister nog zitten luisterenSamen met hun Sweet Dreams, Mercy en I follow Rivers covers
je zit echt op een site muziek op te zoeken heb ik het idee... dat is wat anders dan ff de radio aanzetten tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij Rival, werk jij altijd in complete stilte? Waarom zou ik geen muziek kunnen luisteren tijdens het werken?
hoe laat gaat de wekker?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
Slapen! De laatste drie dagen wakker geworden van het daglicht, voordat de wekker ging. Zooooo lekker!
Dat doe ik tegenwoordig bijna iedere stap avondquote:
Jahquote:
Ja heerlijk samen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
2 jaar terug stond ik naar triggerfinger te luisteren in de Alpha tent op Lowlands.... en daar kwam ineens Selah bij op t podium om Mercy te doenZO vet!
Selah Sue in haar eentje in de grote Alpha tent viel echter compleet weg. Die moet weer terug op kleinere podia, want dan is ze magisch. En sexy.
is vertaald door een poolse:quote:"BELANGRIJK: Steeds je trailer verzegelen met Tir koord en loodje voor
het afkoppelen van de trailer in de haven"
Is in google translate:quote:Bardzo wazne: przed odczepieniem naczepy w porcie nalezy ja
zabezpieczyc zakladajac plombe i przeciagajac linke celna!
quote:Heel belangrijk: voor de dieren los trailers in de haven zou moeten zijn om de veiligheid ervan uitgaande dat de zeehonden en slepen snoeren
Dat wisselt heel erg. Als ik een dag heb met veel pijn, lig ik er soms gelijk met Kleuter in, 19.30. Anders rond 23.00.quote:
Behalve dat ik van vrijdag op zaterdag bijna 12 uur slaap, en nu dus weer op mn normale tijd moet opstaan.quote:
say what?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Behalve dat ik van vrijdag op zaterdag bijna 12 uur slaap, en nu dus weer op mn normale tijd moet opstaan.
Ik moet rond kwart voor 5 mn bed uit!!quote:
Ja voor vakantie, niet voor werk. dus boeit nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet rond kwart voor 5 mn bed uit!!
Staanplaatsen zijn dan ook vrijwel alleen leuk bij concerten waar je ECHT kan dansen en wanneer je 1.90 bent minstens.quote:
Oneens, zitplaatsen zijn echt volkomen kut, doe ik nooit meer. Voor welke band dan ook...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staanplaatsen zijn dan ook vrijwel alleen leuk bij concerten waar je ECHT kan dansen en wanneer je 1.90 bent minstens.
Ik ben 1.90.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staanplaatsen zijn dan ook vrijwel alleen leuk bij concerten waar je ECHT kan dansen en wanneer je 1.90 bent minstens.
Valt mee hoor, gewoon als het nummer afgelopen is, de volgende aan klikken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
je zit echt op een site muziek op te zoeken heb ik het idee... dat is wat anders dan ff de radio aanzetten toch
Mij maakt het niet zoveel uit als ik naar bijv. Anouk ga. Dat meebleren doe ik alsnog staand op een zitplaats. Maar ik zie gewoon geen hol als ik staanplaatsen heb en word ook altijd een beetje benauwd van al die mensen die langer zijn om me heen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, zitplaatsen zijn echt volkomen kut, doe ik nooit meer. Voor welke band dan ook...
Klein zijn heeft ook voordelen, maar niet met concerten.quote:
Ja ok, ik snap je welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit als ik naar bijv. Anouk ga. Dat meebleren doe ik alsnog staand op een zitplaats. Maar ik zie gewoon geen hol als ik staanplaatsen heb en word ook altijd een beetje benauwd van al die mensen die langer zijn om me heen.
Echt, of je lang of kort bent vind ik wel uitmaken.
vind ik echt teveel gedoequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee hoor, gewoon als het nummer afgelopen is, de volgende aan klikken.
Ja, ik had gister wel dat ik duidelijk tussen de wat ouderen zat. Maar daar hadden mijn zusje en ik op zich wel schijt aan en wij vergaten die mensen om ons heen gewoon.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik snap je wel. Maar ik vind het echt zo sfeerloos op de tribune....
Juist helemaal vooraan staan vind ik dan eng, ben dan bang dat ik door wat overenthousiastelingen fijn wordt gedrukt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Staanplaatsen vind ik alleen relaxed als ik vooraan sta bij zo'n hek waar je een beetje overheen kan hangen. Zeker in het begin als je moet wachten.
Zitplaatsen vind ik trouwens ook alleen maar relaxed als ik op rij 1 of max 2 zit
Zo vaak ga ik niet, maar waar ik ben geweest heb ik dat eig nooit gehad. Snap de angst wel, want je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:
Juist helemaal vooraan staan vind ik dan eng, ben dan bang dat ik door wat overenthousiastelingen fijn wordt gedrukt.
Laatste keer zitplaatsen was bij de Stones, 2e ring van de ArenA, nog nooit zo'n dooie boel meegemaakt. We werden doodgekeken zodra we ook maar een beetje enthousiast gingen doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik snap je wel. Maar ik vind het echt zo sfeerloos op de tribune....
Denk dat het ook heel erg van het concert afhangt. Ik wil graag nog een keer naar Metallica, maar dan wil ik uiteraard geen zitplaatsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik niet, maar waar ik ben geweest heb ik dat eig nooit gehad. Snap de angst wel, want je weet het maar nooit.
Maar een uur wachten of gewoon staan out in the open vind ik niets. Ik wil dichtbij staan en een leuning hebben
28 Mei ga ik erheenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat het ook heel erg van het concert afhangt. Ik wil graag nog een keer naar Metallica, maar dan wil ik uiteraard geen zitplaatsen.
Mijn pa is ook een paar keer naar de Stones geweest en die krasse knar gaat idd ook altijd voor een staanplaats. En die is oud, dus dat zegt wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laatste keer zitplaatsen was bij de Stones, 2e ring van de ArenA, nog nooit zo'n dooie boel meegemaakt. We werden doodgekeken zodra we ook maar een beetje enthousiast gingen doen.
Ja, ze doen op Rock Werchter toch een integrale uitvoering van the Black album of niet?quote:
Werchter Boutique, 1 dags festival met Metallica en Soundgarden (oa).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ze doen op Rock Werchter toch een integrale uitvoering van the Black album of niet?
Zag het en heb gekeken voor kaarten maar vond ze wel heel duur, en ik wil nog andere festivals bezoeken, dus dan moet je kiezen.
Er werd gelukkig niet geduwdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Juist helemaal vooraan staan vind ik dan eng, ben dan bang dat ik door wat overenthousiastelingen fijn wordt gedrukt.
ach over een uurtje heb ik weekend dus je doet je best maar!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef PeuRac het volgende:
Hoi, ons interne netwerk is kapot, dus ik ga jullie vervelend totdat het weer werkt
Dat is een mooi moment om op te staan en te gaan douchen voor mij dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef PeuRac het volgende:
Hoi, ons interne netwerk is kapot, dus ik ga jullie vervelend totdat het weer werkt
Ja, dat bedoelde ik idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werchter Boutique, 1 dags festival met Metallica en Soundgarden (oa)..
Supertof. Heb werkelijk geen noot gehoord die vals was, sfeer was goed, ik heb geen stem meer over en een hele leuke avond met mijn zusje gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe was Anouk, Kluts?
Mijn zusje gaat zaterdag.
Ah, beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Supertof. Heb werkelijk geen noot gehoord die vals was, sfeer was goed, ik heb geen stem meer over en een hele leuke avond met mijn zusje gehad.
Tegen die tijd moet het wel weer online zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
ach over een uurtje heb ik weekend dus je doet je best maar!
Doeiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een mooi moment om op te staan en te gaan douchen voor mij dus.
Groot gelijk, wou dat ik dat had gedaan. Als het over een paar uur nog niet werkt, kan ik net zo goed naar huisn gaanquote:
Vond het wel de moeite waard, 75 euro. heb er wel een hotel bij geboekt, ga niet meer terug naar Amsterdam midden in de nachtquote:
Damnit HWquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond het wel de moeite waard, 75 euro. heb er wel een hotel bij geboekt, ga niet meer terug naar Amsterdam midden in de nacht.
Huh? Ik dacht dat die kaarten 130 euro waren ofzo? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond het wel de moeite waard, 75 euro. heb er wel een hotel bij geboekt, ga niet meer terug naar Amsterdam midden in de nacht.
Ik zie het probleem niet zo. Ik heb nu 2.3 en dat werkt prima met mijn telefoon. Waarom zou ik een nieuwere versie willen hebben? Komt september wel als ik een nieuw toestel haalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:16 schreef Q. het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-40-updates-uit.html
Die reacties. Wat moet het toch fijn zijn om Android-gebruiker te zijn.
lol... gebruikers zijn de ellende al zo zat dat ze geen updates meer willenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ik heb nu 2.3 en dat werkt prima met mijn telefoon. Waarom zou ik een nieuwere versie willen hebben? Komt september wel als ik een nieuw toestel haal
ow een update? nee idd, zit er niet op te wachten. Zie het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik heb nu 2.3 en dat werkt prima met mijn telefoon. Waarom zou ik een nieuwere versie willen hebben? Komt september wel als ik een nieuw toestel haal
Oh, daar ga ik echt even over nadenken en sowieso wachten tot mijn loon er is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij kan je nog gewoon kaarten halen hoor.
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=357554
Ik heb een hotel in Leuven, daar is het 15KM vandaan ofzo, is allemaal wel goed te doen hoor, ze zijn wel wat gewend met Rock Werchter natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik echt even over nadenken en sowieso wachten tot mijn loon er is.
Geen idee, hoe is die locatie bereikbaar eigenlijk? Weet jij dat?
Ik denk dat ik dan met de auto zou gaan ofzo, zodat ik gewoon terug naar huis kan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een hotel in Leuven, daar is het 15KM vandaan ofzo, is allemaal wel goed te doen hoor, ze zijn wel wat gewend met Rock Werchter natuurlijk.
Als je nou hotel Begijnhof erbij boekt kunnen we met zijn allen een taxi delen.
Wij gaan ook wel met de auto, maar ik heb daar echt geen zin meer in hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan met de auto zou gaan ofzo, zodat ik gewoon terug naar huis kan.
Je eigen huis is toch het fijnste.
Ja, ik moet ook eerst ff kijken met wie ik zou gaan en hoe en wat enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel met de auto, maar ik heb daar echt geen zin meer in hoor. Nu kan iedereen gewoon een biertje doen ,met 20 min in het hotel en lekker op het gemak de dag erna terug
.
De extra's die er in die update zitten heb ik niet perse nodig. Heeft niks met ellende te maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
lol... gebruikers zijn de ellende al zo zat dat ze geen updates meer willen
Ja, 75 voor een hele dag (12:00 tot avond ergens) is natuurlijk niet duurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook eerst ff kijken met wie ik zou gaan en hoe en wat enzo.
Maar die kaarten zijn wel zodanig geprijst dat het wel de moeite is op zich.
Alleen voor Metallica al zou ik het ook wel redelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 75 voor een hele dag (12:00 tot avond ergens) is natuurlijk niet duur.
Ik ken dat, denk je over iemand heen te zijn, staat ze opeens voor je neus.... kutmomentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Krijg een whatsapp van Yvo en echt zodra de naam op mijn scherm verscheen ging mijn maag BAM.
Ben blijkbaar toch niet zo ver als ik mezelf voorhoud.
FUCKING ANTIEK JONGEN EN HET WERK VOOR GEEN METER JE KAN BETER EEN IPHONE KOPEN DIE LOPEN 4500 JAAR VOORUIT OP TECHNIEK EN DAT WERK ALTIJD EN JE BENT DIFFERENTER DAN MET JE WAARDELOZE ANDROID WANT JA HET IS ALLEMAAL GESTOLEN VAN APPLE JE WEET TOCH APPLE IS DE BESTE EN DE IPHONE IS ZIJN GELD MEER DAN WAARD HET IS EEN AMAZING INNOVATIEF PRODUCT EN HET IS VIES BELANGRIJK DAT JE EEN STABIELE SMARTPHONE HEBT WANT STEL JE EENS VOOR DAT JE SPELLETJE ZOMAAR CRASHT TERWIJL JE BIJNA EEN NIEUWE HIGHSCORE HEBT DAT KAN JE TOCH ECHT NIET HEBBEN WANT AL MIJN VRIENDEN HEBBEN ANDROID EN DAT IS GEWOON KUTSPUL BIJ ELKAAR GEJAT DOOR DAT TUIG VAN GOOGLE ECHT NIET NORMAAL EN IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL STERVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, is logisch dat je weer even een maf gevoel krijgt als je na een tijdje weer iets hoort van zo'n persoon, dus dat is niet gek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Krijg een whatsapp van Yvo en echt zodra de naam op mijn scherm verscheen ging mijn maag BAM.
Ouch, dat kennen we allemaal wel, denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Exen en smartphones!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
En het is weer vrijdag![]()
Je kan het gewoon zien aan de onderwerpen
Ik heb er ook nog steeds een.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
Mijn vriendje heeft zijn smartphone de deur uitgedaan en heeft nu zo'n ding waarmee je alleen kan bellen en smsen. Ze bestaan nog!
Je vriend is oké.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
Mijn vriendje heeft zijn smartphone de deur uitgedaan en heeft nu zo'n ding waarmee je alleen kan bellen en smsen. Ze bestaan nog!
Hij vroeg wanneer ie mijn laatste spullen af kon geven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouch, dat kennen we allemaal wel, denk ik.
Wat had hij te melden?
Mja, maar in mijn hoofd was ik verder dan dat ik blikbaar in het echt benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, is logisch dat je weer even een maf gevoel krijgt als je na een tijdje weer iets hoort van zo'n persoon, dus dat is niet gek.
Jep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken dat, denk je over iemand heen te zijn, staat ze opeens voor je neus.... kutmoment.
Poepding, dat wordt het...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik wacht gewoon op de Galaxy S3 Als die gaat lijken op de gelekte informatie, dan wordt die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |