nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreftquote:
Oh, dat zou ook nog wel kunnen, maar dat heb ik nog niet door gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor oppassen. Ik beet steeds op mijn wang.
Was ik maar een Ginger.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
De 'operatie' was ook geen kont aan, niks aan het handje (behalve dat ik er vrij lang lag voor ze begonnen, moest een zuster in opleiding nog van alles uitgelegd worden). Goed, de verdoving was kut, maar ook zo gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
Dat is lompquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Het is nu alleen dat ik keihard op tong/wang zit te bijten zonder het door te hebben. Dat is kut
Ik heb helemaal geen pijngrensquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.
nepgingerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
doe toch niet altijd zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n haarkleur heeft zich aangepast aan m'n intelligentie
De eerste kiezen die toen getrokken moesten worden, daar waren de spuiten mild en was het trekken zelf nogal heftig. De 2e keer was het precies andersom. Spuiten deden ontzettend pijn! Bastards!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben enorm bang voor die spuiten.. niet voor de spuit ansich, maar gewoon auwie van de naald (ooit tig kindertanden moeten trekken en was geen pretje).
En dat de verdoving is uitgewerkt voordat ze uberhaupt beginnen
Ik weet van niets!quote:
Al die ongein die kinderen bij zich dragen hoor je op jouw leeftijd immuun voor te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door alle collega's met kinderen die de bacterieen en virussen meenemen. Op mn vorige werk had niemand kinderen en was ik echt nooit ziek.
Is Kluts een up and coming stekelteef ja?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij en flink wat andere up and coming stekelteven (Kluts, Murmeli)
Er hoort wel meer. Ik vind het wel erg opvallend moet ik zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Al die ongein die kinderen bij zich dragen hoor je op jouw leeftijd immuun voor te zijn.
Goed. Zet maar op de Waarom Wij Kinderen Haten-lijst dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hoort wel meer. Ik vind het wel erg opvallend moet ik zeggen.
Dat past niet meer. Die is vol.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed. Zet maar op de Waarom Wij Kinderen Haten-lijst dan.
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is Kluts een up and coming stekelteef ja?
Mensen met een andere smaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.
Betalen voor Anouk, Blöf of Van Dik Hout
Achja smaken verschillen. Blof vind ik niet vergelijkbaar met anouk. Maargoed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je bewust naar een betaald Anouk concert gaat. Ik zie Anouk nog wel eens op gratis festivals en sla het dan liever over, maar dat geeft wel aan dat je haar (en tig andere mainstream artiesten) toch snel een keer of 5 voor niks kunt zien als je het toch echt wil zien.
Iets met smaak, enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bands best aardig. Maar er voor betalen terwijl ze tig keer gratis te zien zijn, gaat mij veel te ver.quote:
Niet? Ongeveer evenveel TMF, Marconi en 3FM awards. Ongeveer gelijk groot geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen. Blof vind ik niet vergelijkbaar met anouk. Maargoed.
Lekker belangrijk wat jij dr van vind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij en flink wat andere up and coming stekelteven (Kluts, Murmeli)
Mn baas belde net dat hij kaartjes voor me heeft geregeldquote:
Wat moet je er voor terug doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn baas belde net dat hij kaartjes voor me heeft geregeld
Laatst 1x op geweest vond hem wel oke. Maar ik vermijd die site vaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is 9292ov.nl de laatste tijd gewoon echt superkut sinds die 'vernieuwing'?
Ik ga niet vaak met het OVmaar als ik ga kloppen de tijden sinds 1 jan echt niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is 9292ov.nl de laatste tijd gewoon echt superkut sinds die 'vernieuwing'?
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst 1x op geweest vond hem wel oke. Maar ik vermijd die site vaak
Dat is toch spannend? Kamperen bij de bushalte, en als er een bus komt weet je niet waar hij naartoe gaat. Wel kompas, vislijntje, drinkwater en jachtmes meenemen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site niet
Kijk op de site van de busmaatschappijquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg steeds 'route bestaat niet' of de site wordt helemaal niet geladen, 'er is een fout opgetreden' etc. Terwijl ik weet dat er een bus gaat, ik wil gewoon weten hoe laat, maar volgens de site niet
De connexxion app werkt goed. Die is echt goed.\Gemaakt door 3 14 jarige!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 9292 was vroegâh sneller en die gaf dan gelijk alle mogelijke bussenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk op de site van de busmaatschappij
Dat wordt dus noodgedwongen thuis fokkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 9292 was vroegâh sneller en die gaf dan gelijk alle mogelijke bussen
Helemaal nietsquote:
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel belangrijk wat ik er van vind jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij dr van vind.
Ik vind het leuk!
Het is ook niet zo dat je even op TAB drukt om je keuze te maken uit de voorstellen. Dat deed ik net en toen pakte ie hem helemaal niet, gaat ie zoeken op een halve straatnaamquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.
Wat ik ook kut vind, is dat ik eerst mijn keuze moet aanklikken en zo niet moet ik op de volgende pagina aangeven wat ik precies bedoel. Nou duh! Als ik de plaatsnaam invoer en verder niks, dan bedoel ik het CS!
Ah kijk, toch gratis, joah, dan kun je het wel doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, dat werkt voor geen kont. Daarbij, ik wil niet kiezen als ik het hoofdstation bedoel. Dat moet hij maar als default gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je even op TAB drukt om je keuze te maken uit de voorstellen. Dat deed ik net en toen pakte ie hem helemaal niet, gaat ie zoeken op een halve straatnaam
Als ik Amsterdam tik wil ik daarna een overzicht juist hebben. De ene keer bedoel ik Amsterdam Sloterdijk de andere keer Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg ook zeer regelmatig foutmeldingen.
Wat ik ook kut vind, is dat ik eerst mijn keuze moet aanklikken en zo niet moet ik op de volgende pagina aangeven wat ik precies bedoel. Nou duh! Als ik de plaatsnaam invoer en verder niks, dan bedoel ik het CS!
Snap ik. Maar als je Sloterdijk moet hebben, is Sloterdijk ook genoeg. Tis niet dat er ook nog een Den Haag Sloterdijk, een Utrecht Sloterdijk en een Krabbekutteveen Sloterdijk is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik Amsterdam tik wil ik daarna een overzicht juist hebben. De ene keer bedoel ik Amsterdam Sloterdijk de andere keer Amsterdam Centraal.
Doe eens lief!quote:
Maar het heet amsterdam Sloterdijk en ik tik amsterdam en de aanvulling in het woordenboek doet het beter bij amsterdam dus ik tik amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als je Sloterdijk moet hebben, is Sloterdijk ook genoeg. Tis niet dat er ook nog een Den Haag Sloterdijk, een Utrecht Sloterdijk en een Krabbekutteveen Sloterdijk is.
Oh. Ok.quote:
Prima, en dat kun je ook blijven gebruiken, maar als default Amsterdam (Centraal) instellen, lijkt me niet al te veel moeite. En de meeste plaatsen hebben maar één (groot) station.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het heet amsterdam Sloterdijk en ik tik amsterdam en de aanvulling in het woordenboek doet het beter bij amsterdam dus ik tik amsterdam.
Hetzelfde voor Haarlem
Tal! Ga je naar Anouk vanavond? Ik ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tal! Ga je naar Anouk vanavond? Ik ook!
Anouk neuken?quote:
Gebruik de app!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik de app!
Oh, en upgrade naar iOS 5.1, schijnt dat je 3GS daar een stuk sneller van wordt.
Normaal zeg ik: waarom de app gebruiken als er een prima mobiele site is. Maar goed, in dit geval misschien nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik de app!
Oh, en upgrade naar iOS 5.1, schijnt dat je 3GS daar een stuk sneller van wordt.
Wat een drama is het daar met de bussen trouwens. Dat was met Lady Gaga in ieder geval zo. We zijn op een gegeven moment maar ergens op een stoepje gaan zitten tot de hysterie was afgezwakt. We konden de laatste trein nog makkelijk halen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Word wel een hel denk ik om dat Gelredome te bereiken, ik ga heen met de auto.
Als ik de laatste trein terug maar haal.
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een drama is het daar met de bussen trouwens. Dat was met Lady Gaga in ieder geval zo. We zijn op een gegeven moment maar ergens op een stoepje gaan zitten tot de hysterie was afgezwakt. We konden de laatste trein nog makkelijk halen.
Moet zeggen dat de app tegenwoordig erg goed is, met GPS en vertrektijden van de dichtstbijzijndste haltes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal zeg ik: waarom de app gebruiken als er een prima mobiele site is. Maar goed, in dit geval misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
Ja, qua auto's staat het daar altijd helemaal vast als er iets is. ik had daar rijlesquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.
Kan straks pas...quote:
Dat kan ik ja heul niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of pleeg zelfmoord als eten te makkelijk is.
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en baconquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan straks pas...En omdat ik nu dus de hele tijd zit te denken wat ik allemaal kan gaan eten zo krijg ik alleen maar meer honger
Verstandskiezen laten trekken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en bacon)
Hopen dat ik er een beetje van kan genieten met maar een halve mond...
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!quote:
Angel doet het wel even voor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!
Hete hondquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond Hot-Dog eten (met extra veel meuk en bacon)
Hopen dat ik er een beetje van kan genieten met maar een halve mond...
Welles!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat is toch heul nie zo lastiiiiiiig!
L-E, wat zal ik gaan eten?quote:
Ik hoorde net op mijn werk dat er nog nooit zoveel mensen in het GD zijn geweest als vanavond.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijnen nog nooit zoveel bezoekers als vanavond naar het GD te komen, dus ik hou mijn hart vast. Ik rij vanuit Apeldoorn samen met zusje die kant op, laat me met de auto op het station na afloop afzetten, maar ik vrees vooral voor het op en van de parkeerplaats komen vooral.
Verdrinken in bier natuurlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, januari 2 en nu weer 2. Dus ik ben er vanafWat moet je ook met verstand
(hoe ik daar kwam? Ik was op zoek naar de correcte schrijfwijze van tooquote:mommy to be of a boy
yes he will go to jail. Hun, your to young to be having a baby. Im 16 and pregnant, and I even think im to young. But I am able to support it. You have to think, will you be able to pay for a child+you? Its 10,158 for the first year. Do you have a job? what about school? are you planning on having your parents raise your child? You have to think about this stuff. Im lucky to go to a school with free daycare, and have a part time job. And my boyfriend has 2 jobs. consider some of these things.
Ik blijf wel thuis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net op mijn werk dat er nog nooit zoveel mensen in het GD zijn geweest als vanavond.
Jippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |