Je hoeft toch niet niets te doen? Gewoon rustig opknappen. Die pillen zullen de hoofdpijn wel onderdrukken maar pijn is wel een signaal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk nietsdoen, het gaat wel ietsjes beter weer. Ik had wel een migraine-aanval, maar vanmiddag pillen gehaald en gelukkig is het nu weg.
Migraine heb ik zo af en toe, het kan nu misschien wel opgewekt zijn door de operatie, maar het HOEFT niet perse daar iets mee te maken te hebben, het kan ook toeval zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet niets te doen? Gewoon rustig opknappen. Die pillen zullen de hoofdpijn wel onderdrukken maar pijn is wel een signaal.
Het is wat persoonlijk maar laatst ging het over je werk. Ben je daarom zo snel na je operatie aan het jagen?
Je moet het allemaal lekker zelf weten uiteraard maar neem je rust want anders kwakkel je langer door. Je hebt een operatie gehad. Ja het is niet alsof je je haar hebt laten knippen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Migraine heb ik zo af en toe, het kan nu misschien wel opgewekt zijn door de operatie, maar het HOEFT niet perse daar iets mee te maken te hebben, het kan ook toeval zijn.
Nee hoor, ik ben altijd zo, ik kan moeilijk nietsdoen.
Vandaag was ik vrij en het weekend komt eraan, dus gaat wel loslopen, en dankjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet het allemaal lekker zelf weten uiteraard maar neem je rust want anders kwakkel je langer door. Je hebt een operatie gehad. Ja het is niet alsof je je haar hebt laten knippen.
En een beetje internetten, een mooi boek lezen is niet niks doen.
Beterschap iig.
Erger, maar de startpositie was beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Staal het volgende:
Nog meer crisisnieuws..
Is het nu erger of minder erg dan in de jaren 80?
Vriendin krijgt 12u extra per week betaald met terugwerkendekracht (Is dat één woord?) sinds juli 2011quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Staal het volgende:
Nog meer crisisnieuws..
Is het nu erger of minder erg dan in de jaren 80?
dat zijn 2 woorden, maar is dus leuk voor haar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vriendin krijgt 12u extra per week betaald met terugwerkendekracht (Is dat één woord?) sinds juli 2011![]()
Dat is wel even klote voor je.quote:En ja, het is crisis, want zelf zit ik opeens in de strontsloot.
Niet eens zonder een roeiriem, een kano zou welkom zijn
Komt wel goed hoor, onze generatie kan wel wat aan enzoquote:
Klote joh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vriendin krijgt 12u extra per week betaald met terugwerkendekracht (Is dat één woord?) sinds juli 2011![]()
En ja, het is crisis, want zelf zit ik opeens in de strontsloot.
Niet eens zonder een roeiriem, een kano zou welkom zijn
Ik kan edits lezenquote:
Lief van je.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Is ook niet erg discreet. Doe dat dan gewoon stiekem.
Er stond ook nog een vraag in he, wijsneus?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan edits lezen
Maar het valt wel mee hiero hoor.
Nu effe de edit lezen
Dat Lienekien de etiquette van FOK! wel kent en jij kennelijk na al die jaren nog steeds niet.quote:
Zal welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat Lienekien de etiquette van FOK! wel kent en jij kennelijk na al die jaren nog steeds niet.
En dat is je vergeven verder.
Je bent intussen weer ook onder je steen vandaan gekropen en hebt ook je beweerde zogenaamd nooit aan mij verzonden DM's nagelezen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:50 schreef Staal het volgende:
Dat Lienekien de etiquette van FOK! wel kent en jij kennelijk na al die jaren nog steeds niet.
En dat is je vergeven verder.
Vraag er dan niet naar. En die vraag ga je natuurlijk ook niet beantwoorden in al je vermeende discretie.quote:
Ik ga mij er lekker niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent intussen weer ook onder je steen vandaan gekropen en hebt ook je beweerde zogenaamd nooit aan mij verzonden DM's nagelezen?
Ik wacht nog steeds op je excuses na al je beschuldigingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |