Ja, gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
gezien? jij kwam online en ik crashte again
* Merlijn tap opengooit en glazen schuiftquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
Over afmetingen gesproken Ga eens een meter bier rond brengen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
Over afmetingen gesproken Ga eens een meter bier rond brengen.
Ik dacht we hadden het over bier, niet over piswater...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Opgelost
*catch* en doorschuift!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn tap opengooit en glazen schuift
Ja, en het is patat en geen friet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden het over bier, niet over piswater...
*sugt*quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eensch..quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoooiiquote:
kan me niet schelen wat t is, als t maar gefrituurde aardappelreepjes zijn met zout en mayo.quote:
*Vangtquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
kan me niet schelen wat t is, als t maar gefrituurde aardappelreepjes zijn met zout en mayo.
Goodnight!!quote:
Die was lekker.quote:
Dat was ook de eerste slok. Nu is mijn glas pas leeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet er wel van genieten hè, en niet zomaar achteloos naar binnen gieten..
Welk merk moet ik volgende keer aanschaffen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hertog Janquote:Op donderdag 8 maart 2012 06:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Welk merk moet ik volgende keer aanschaffen?
Bestaat dat überhaupt nog dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:09 schreef Rucky het volgende:
Zolang het maar geen Oranjeboom is dan vind ik het best.
Een beetje, misschien. Er ligt wel veel sloophout op zolder. Als je dat naar beneden brengt en in de tuin legt, mag je er helemaal op los gaan. Is dat ook goed?quote:
Wie legt er nou sloophout op zolder?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Een beetje, misschien. Er ligt wel veel sloophout op zolder. Als je dat naar beneden brengt en in de tuin legt, mag je er helemaal op los gaan. Is dat ook goed?
De hamsteraar van Innepinquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie legt er nou sloophout op zolder?!
De Don Juan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kiek hem staan, met z'n gel in z'n haar.. Ouwe hosselaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan koppelen op een IT omgeving die pakweg 8100 km verderop ligt, met maximaal 10 ms vertraging...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Dat ligt eraan of Merlijn ook de kabel moet leggen.quote:
Ik ben bang dat we dat nog de hele maand gaan aanhoren.quote:
Je moet ook niet voorover gebogen staan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef DJMO het volgende:
![]()
ik kán gewoon geen twintig minuten half voorover gebogen staan om af te wassen. lang leve een scooterongeluk en drie vrij zware bevallingen. sorry dat ik rugklachten heb.
Ik zat vandeweek bijna zonder. Er viel een blikje sinas om, dus gemorst op de laptop..quote:
Nouja, volgens mij gaat het wel goed.. Gisteren heb ik helemaal geen last meer gehad van die melding. En ik heb hem meestal toch aan netstroom hangen.quote:
cutequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
Oh, en aan alle vrouwen in het topic: fijne internationale vrouwendag! ze waren vandaag bij ons witte rozen uit aan het delen...
en hoeveel rozen hebben ze uitgedeeld?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
Oh, en aan alle vrouwen in het topic: fijne internationale vrouwendag! ze waren vandaag bij ons witte rozen uit aan het delen...
ik heb niks gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
en hoeveel rozen hebben ze uitgedeeld?
ik heb 3 nieuwe bh's gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.
Troost je. ik ook niet.quote:
Het is het gebaar wat teltquote:
Dat zijn de overige 364 dagen in het jaar toch ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef JK1982 het volgende:
Misschien eerst wachten op internationale mannendag?
Sssst...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn de overige 364 dagen in het jaar toch ?
die bestaat alquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef JK1982 het volgende:
Misschien eerst wachten op internationale mannendag?
hm ik krijg nooit bloemen, ik ben ook een geverquote:
jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. maar jij hebt jezelf dus getrakteerd vandaag?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky een bos rozen in dit topic uitdeeld
Patat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja
en op de markt frietjes gegeten met mn
patatten eten we straks ja met groentequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
patatten eten we straks ja met groente
Dat benne piepers!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
patatten eten we straks ja met groente
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet ook niet voorover gebogen staan!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Oh buurman wat doet u nou?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
*gooit de afbedien (volgens jan heet zo een AB) naar rucky toe
Ik heb het over afwassen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, van dattem toch?quote:
Jij begrijpt dat soort dingen gelukkig altijd meteenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over afwassen..![]()
Want anders inderdaad..
[..]
Ja, van dattem toch?
[ afbeelding ]
Geen commentaar..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat soort dingen gelukkig altijd meteen![]()
Plaatje goed gevonden btw
Nou, volgens mij niet hoor.. Zie die streep in het midden maar. Lijkt wel of ze gewoon een broek aan heeft.quote:
Mee eensch. Kan ook nooit zo'n 'gave' afdruk zijn en de verhoudingen kloppen ook al niet als ze daadwerkelijk met 'r voorgevel op de motorkap heeft gelegenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij niet hoor.. Zie die streep in het midden maar. Lijkt wel of ze gewoon een broek aan heeft.
En nee, die streep is niet.... dat zit niet zo hoog!
Volgens mij worden we gewoon genept
Ninja-editquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
verkeerd geplaatst klemmetjete dicht naar de navel toe. is echt wel zon gordeltje van een jarretel!
klik
Mag ik dat zelf bepalen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
verkeerd geplaatst klemmetjete dicht naar de navel toe. is echt wel zon gordeltje van een jarretel!
klik
t gaat uiteindelijk om t ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk dan ook naar de bovenkant. Ze heeft zelfs nog mouwen aan (opgestroopt), en aan de voorkant ook nog wat stof. Oftewel, een trui, vest, trainingsjack of wat dan ook. En daar jarretels onder? Vreemde combi hoor..
Ik zit op mobile fok en ik moet nog uitzoeken hoe ik dat omzet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
LOL
plaatje is hetzelfde, maar dan onder een link
Je hebt gelijk. Het ging om het idee van voorover gebogen liggen op de motorkapquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
t gaat uiteindelijk om t idee![]()
Je moet ook niet alles geloven wat op Internet en FOK! staat
Oh jongen, je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit op mobile fok en ik moet nog uitzoeken hoe ik dat omzet.
k*tquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het ging om het idee van voorover gebogen liggen op de motorkap
Hoe'st daar verder?
Hmmz.. nee, da's lekker geruststellend..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k*t
was alweer van plan naar bed te gaan maar dacht zal mijn neus nog even hier laten zien voor mensen straks in paniek zijn enzo
Voel me gewoon nog belabberd, en energieloos.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. nee, da's lekker geruststellend..
Ga je wel een beetje kunnen slapen straks?
Lievvv...![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Voel me gewoon nog belabberd, en energieloos.
En gelukkig is slapen nog steeds een van de dingen die (nog) wel goed gaat
Jij en "op tijd"quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ja, ik moet er eigenlijk ook eens een beetje op tijd in duiken, maar ik vind het zo zonde van m'n tijd..
LUMMEL!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz is ook weer thuis
*note 1: tanken voordat hij leeg is
*note 2: koplampen uit doen voordat je weg gaat
*note 3: niet parkeren op een industrie terrein in de middle of nowhere
*note 4: laad je telefoon op
Een slechte week, volgende week hopelijk beter
Murphy is je beste vriend?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz is ook weer thuis
*note 1: tanken voordat hij leeg is
*note 2: koplampen uit doen voordat je weg gaat
*note 3: niet parkeren op een industrie terrein in de middle of nowhere
*note 4: laad je telefoon op
Een slechte week, volgende week hopelijk beter
Dat wordt een langen nachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
+ leren voor een toets voor morgenochtend
Waar en van wie heb ik dat ook alweer eerder gehoord..... FF denken hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdorie, moet voor morgenmiddag nog een heel stageverslag maken
Kloterige samenloop van omstandigheden dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Ganzz het volgende:
Ja dat was een mooie, normaal rijd ik 450km op een tank, ik moest tanken maar het was te druk, dus ik denk, het gaat prima goedkomen, ik kan het redden, maar de vorige die getankt had, had niet de teller gereset.
Maargoed, het was weer een leermoment
Hmmz.. benzinemeter kapot?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Ganzz het volgende:
Ja dat was een mooie, normaal rijd ik 450km op een tank, ik moest tanken maar het was te druk, dus ik denk, het gaat prima goedkomen, ik kan het redden, maar de vorige die getankt had, had niet de teller gereset.
Maargoed, het was weer een leermoment
Inderdaad, nog 1 dagje!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kloterige samenloop van omstandigheden dus
Nou, trustte voor straks dan maar. Bijna weekend
Ja, ik ben zaterdagochtend eerst op visite bij een goede vriendin, daarna op verjaardag bij een vage kennis en daarna thuis lekker chillenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, nog 1 dagje!
Jij nog leuke plannen? Ik nog niet echt. Alleen even op visite zondagmiddag.
Ach, misschien kan ik van het weekend nog wel effe wat nuttigs doen. Opruimen ofzo..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik ben zaterdagochtend eerst op visite bij een goede vriendin, daarna op verjaardag bij een vage kennis en daarna thuis lekker chillen
Zondagavond ben ik laat thuis, maar vroeg genoeg om nog ff te FOK!ken
Is het zo'n klere-bende bij je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, misschien kan ik van het weekend nog wel effe wat nuttigs doen. Opruimen ofzo..
Goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef DJMO het volgende:
ik heb zaterdag een verjaardag van m'n liefste vriendin en verder zie ik wel wat er op m'n pad komt.
Neuh, dat valt nou ook wel weer mee.. Maargoed, moet eigenlijk effe wat papieren uitzoeken enzo, en misschien gewoon eens wat spullen die ik niet meer nodig heb, of die ik niet meer wil hebben, wegdoen..quote:
Huh? Komt er 's avonds minder water uit dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef DJMO het volgende:
*reeds fris gedoucht is* normaal douche ik alleen 's avonds want waterbesparing .. hoopte dat door 't warme water het ademen weer iets beter zou gaan. mjah .. 's ochtends douchen is ook wel lekker om goed wakker te worden
Oh zo.. Ik douche alleen 's ochtends. Effe lekker wakker worden in de ochtend, of op temperatuur komen als het buiten koud isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
ipv van twee keer per dag douche ik maar één keer per dag
Koffie en thee maar weer opruimt... tis nu koudquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef maffemuts het volgende:
Vanuit een zonnig 079, een goede morgen allen *zet koffie en thee neer*
* Merlijn zwaait terug vanuit 070quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef maffemuts het volgende:
Vanuit een zonnig 079, een goede morgen allen *zet koffie en thee neer*
Oh DAT doe ik verkeerd..... Ik drink mijn koffie altijd warm....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef DJMO het volgende:
laat maar staan .. van koude koffie wordt je knap zeggen ze![]()
*neemt een bakkie
't schijnt ook niet echt te werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh DAT doe ik verkeerd..... Ik drink mijn koffie altijd warm....
Dat heb ik al lang geleden opgegeven....quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven....
Vrouwen. Spreek je ze tegen, heb je ellende. Doe je het niet: same thing....quote:
Klopt als een zwerende vingter, helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vrouwen. Spreek je ze tegen, heb je ellende. Doe je het niet: same thing....
Nooit goed.
Heb hier nog n huis dat aan kant moet zijn morgen... (qua schoonmaken dus... niet qua slopen!)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Merlijn het volgende:
Het is dat ik hier geen joetjoeb kan opstarten, maar ik denk dat de afdeling hier dubbel had gelegen. Hier kun je op dit moment overigens een kanon afschieten en ik vraag me serieus af wat ik vandaag in Fok!snaam moet doen....
Dat moet je zo ondertussen toch inderdaad wel weten..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vrouwen. Spreek je ze tegen, heb je ellende. Doe je het niet: same thing....
Nooit goed.
jaja excusesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef Merlijn het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik kan niet van kantoor weg helaas.
Gezellig naar de poli Gyneacologie, en daarna een re-integratieplan schrijven met mijn leidinggevende (lees lekker bakkie doen en besluiten dat ik maandag volgens aangepast rooster wat al bekend is ga werken)quote:
Goed bezig..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gezellig naar de poli Gyneacologie, en daarna een re-integratieplan schrijven met mijn leidinggevende (lees lekker bakkie doen en besluiten dat ik maandag volgens aangepast rooster wat al bekend is ga werken)en tussen door de lichte dingen doen, schoonmams de zwaardere dingen, en m'n
t zwaarste werk vanavond
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben net gewoon voor OMA uitgescholden
stond bij de plus, op johan te wachten, tot hij Jan opgehaald had. staat er 'n oud omaatje, dat vraagt: "wat bent u van hun? Hun oma?"
het duurde drie minuten voor ik kon uitbrengen dat ik hun moeder was ±´'
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Duidelijk de hoogste tijd voor een extreme makeover!
[lief modus]quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben net gewoon voor OMA uitgescholden
stond bij de plus, op johan te wachten, tot hij Jan opgehaald had. staat er 'n oud omaatje, dat vraagt: "wat bent u van hun? Hun oma?"
het duurde drie minuten voor ik kon uitbrengen dat ik hun moeder was ±´'
ze zag ook al niet dat Geert een knul wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[lief modus]
Dan lag het vast aan haar ogen
[/lief]
Waarvoor denk je dat ik daarheen moet?quote:
Ah, dat zijn de leuke klusjes toch.. Mag je geen introducé meenemen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Goed... ik zal mijn koffer maar vast meenemen maandag... ik moet waarschijnlijk naar de UK omdat ze er e.e.a. niet aan de praat krijgen....
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de leuke klusjes toch.. Mag je geen introducé meenemen?
Je kan jezelf natuurlijk ook als verstekeling in een koffer mee laten reizen...quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik daarheen moet?![]()
Nee, het zijn gesloten Laboratoria, daar kom je zelfs van binnen de organisatie niet bij. En dat willen ze nou juist veranderen.
Wel met luchtgaatjes hoop ik?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[..]
Je kan jezelf natuurlijk ook als verstekeling in een koffer mee laten reizen...
Goed idee.. Ik heb wel even zin in een tripjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[..]
Je kan jezelf natuurlijk ook als verstekeling in een koffer mee laten reizen...
niks mis mee... pizza ook niet btwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:18 schreef DJMO het volgende:
we hádden pizza zullen eten, maar een bepeaald, niet nader te noemen persoon, vond het ineens nodig om ergens anders te eten. dus werden het patat en een frikandel.
Zelfgemaakt tomaten/groentesoepje met lekker veel vulling. En daarbij een broodje kaasquote:
Maar ik ben er wel.quote:
Ik ben even op zoek naar iemand die iets van Hoofddorp naar Rotterdam wil brengen en ik hoop dat het lukt.quote:
Oh, lekker! Die heb ik vorige week een keer gehaald ergens. Zóóóó lekker fout op z'n tijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Merlijn het volgende:
Vanwege wat miscommunicatie uiteindelijk maar een kapsalon besteld.
Heisse Fodzen Teil 4?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Rucky het volgende:
Ik denk maar dat ik iets uit mijn entertainment kast ga opzetten.
Want?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef maffemuts het volgende:
Nou dan ga ik ook maar eens zappen langs m-aantal kanalen om iets geschikts te vinden![]()
Gezellig weer
Nee die heb ik vanmorgen al gezien.quote:
Moeten we straks nog een liedje zingen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef maffemuts het volgende:
Nou dan ga ik ook maar eens zappen langs m-aantal kanalen om iets geschikts te vinden![]()
Gezellig weer
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moeten we straks nog een liedje zingen?
geboortedatum: 10-03-1982
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef DJMO het volgende:
maar ik bevestig het!
omaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Da's the police...quote:
Duh. Maar da's niet van hem alleen.quote:
* Merlijn koffie zet voor MMquote:
Mwoah, tik soms gewoon in: gratis halen of gratis afhalen.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
Uw e-mail is verstuurd naar adverteerder Fergus.
Meestal op een bureaustoel toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
He tis waarschijnlijk wel bonell-vering ipv pocketveren, maargoed.. weet niet waar je nu op slaapt
Daar ging het nou juist omquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Roxanne was ook niet van hem alleen.
Dat zegt 'ie toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Roxanne was ook niet van hem alleen.
In je eentje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik proost alvast op MaffeMuts!
Please do join!quote:
mijn matras:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
He tis waarschijnlijk wel bonell-vering ipv pocketveren, maargoed.. weet niet waar je nu op slaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vier jaar geleden tweedehands gekregen en inmiddels volledig op.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn matras:Ieeeeuwwww! Zijn dat pisvlekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vier jaar geleden tweedehands gekregen en inmiddels volledig op.
* JK1982 nog maar een kopje koffie pakt, bij gebrek aan beter hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Please do join!
* Merlijn speciaalbierenkast opent!
Hahaha, ik maakte een geintje.. Ik zie het.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
een soort gaasachtig vlies ofzo .. weet ik 'tnaja, 't was destijds beter dan op een kale lattenbodem te moeten slapen
En wat wenst meneer dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 nog maar een kopje koffie pakt, bij gebrek aan beter hier
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn matras:Ik zie een connectie met je rugklachten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vier jaar geleden tweedehands gekregen en inmiddels volledig op.
zijdelings idd. matrassen verergeren het helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie een connectie met je rugklachten.....
Nee joh.. Merlijn had net gepost, een aantal posts boven je..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
JK .. zit jij in de buurt van delft? en zou je ze kwijt kunnen? ik mag ze hebben ...
je ZOU GEWELDIG ZIJN!quote:
Nouja, die SG-40 matrassen zijn voor kinderen misschien aardig, of voor een logeerbed, maar niet voor dagelijks gebruik door een volwassene..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
zijdelings idd. matrassen verergeren het helaas
Hij is geweldig, dat weet je toch zo langzamerhand wel?quote:
MHDJMOquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
Volgens mij krijg ik zo onderhand een FHDJMO relatie
buurman .... wat *sigh. laat maar*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
Het komt toevallig zo uit. Rijswijk is vlakbij Delft, en DJMO woont hiernaast.
Ik wel, maar dat is meer een opslag, niet echt een chanteerplekjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:
Euhhhhhhh. Het is maar goed dat ik geen garage heb
Jaja, leg het maar uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
Het komt toevallig zo uit. Rijswijk is vlakbij Delft, en DJMO woont hiernaast.
DJMO is gewoon tof! Geen uitleg nodig.quote:
Kan me d'r wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
DJMO is gewoon tof! Geen uitleg nodig.
Best strak plan eigenlijkquote:Misschien moet ik ook maar eens iets verzinnen voor FHF.
Kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kan me d'r wel iets bij voorstellen
[..]
Best strak plan eigenlijk
Ik heb wel een idee:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens iets verzinnen voor FHF.
Tuurlijk, ben altijd wel in voor een feessiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom jij dan ook?
Zal wel iets worden in de trant van: BBQ te vol, bier teveel. Help!
Ik neem wel braadworsten en wienerschnitzels meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben altijd wel in voor een feessie
Zit je nog steeds met dat dak te k*tten dan? Dacht dat het allang gefixed wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
[GEZ] vannelle die z'n dak dicht wil hebben.
Klerezooi, krijg het niet gevonden, morgen weer een poging.
Dat het gefixed was, die hoop had ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met dat dak te k*tten dan? Dacht dat het allang gefixed was
bouw 'n stenen! die dingen zijn gaaf en ook geschikt als allesbrander in de winterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef Merlijn het volgende:
Weet ik, maar ik wil zelf ook wel een BBQ terugheb de Weber achtergelaten
Misschien ff een serie foto's posten in je topic. Misschien dat er een ervaren dakdekker naar kan kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat het gefixed was, die hoop had ik ook.
Het blijft kutten, morgen maar weer de ladder op en met toestemming van de buurman ff zijn dak bekijken.
Het is onlogisch en moreel slopend, ik weet het bijna niet meer.
Weber is mooi spul iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef Merlijn het volgende:
Weet ik, maar ik wil zelf ook wel een BBQ terugheb de Weber achtergelaten
Ja, die staat hier ook in de tuin. Wordt voornamelijk gebruikt als terraskachelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
bouw 'n stenen! die dingen zijn gaaf en ook geschikt als allesbrander in de winter
Hij snapt het!quote:
Stomme is, ik bén een ervaren dakdekker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Misschien ff een serie foto's posten in je topic. Misschien dat er een ervaren dakdekker naar kan kijken.
Oh sorry, dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stomme is, ik bén een ervaren dakdekker.
Er is alleen 1 ding wat ik nog niet had gedaan en dat is om de buurman toestemming te vragen om een rijtje pannen weg te halen bij hem, het zit em in de overgang.
Maar waar?
Morgen ff samen kijken dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |