Ja, gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
gezien? jij kwam online en ik crashte again
* Merlijn tap opengooit en glazen schuiftquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
Over afmetingen gesproken Ga eens een meter bier rond brengen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
Over afmetingen gesproken Ga eens een meter bier rond brengen.
Ik dacht we hadden het over bier, niet over piswater...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Opgelost
*catch* en doorschuift!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn tap opengooit en glazen schuift
Ja, en het is patat en geen friet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden het over bier, niet over piswater...
*sugt*quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eensch..quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoooiiquote:
kan me niet schelen wat t is, als t maar gefrituurde aardappelreepjes zijn met zout en mayo.quote:
*Vangtquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
kan me niet schelen wat t is, als t maar gefrituurde aardappelreepjes zijn met zout en mayo.
Goodnight!!quote:
Die was lekker.quote:
Dat was ook de eerste slok. Nu is mijn glas pas leeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet er wel van genieten hè, en niet zomaar achteloos naar binnen gieten..
Welk merk moet ik volgende keer aanschaffen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hertog Janquote:Op donderdag 8 maart 2012 06:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Welk merk moet ik volgende keer aanschaffen?
Bestaat dat überhaupt nog dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:09 schreef Rucky het volgende:
Zolang het maar geen Oranjeboom is dan vind ik het best.
Een beetje, misschien. Er ligt wel veel sloophout op zolder. Als je dat naar beneden brengt en in de tuin legt, mag je er helemaal op los gaan. Is dat ook goed?quote:
Wie legt er nou sloophout op zolder?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Een beetje, misschien. Er ligt wel veel sloophout op zolder. Als je dat naar beneden brengt en in de tuin legt, mag je er helemaal op los gaan. Is dat ook goed?
De hamsteraar van Innepinquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie legt er nou sloophout op zolder?!
De Don Juan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kiek hem staan, met z'n gel in z'n haar.. Ouwe hosselaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan koppelen op een IT omgeving die pakweg 8100 km verderop ligt, met maximaal 10 ms vertraging...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Dat ligt eraan of Merlijn ook de kabel moet leggen.quote:
Ik ben bang dat we dat nog de hele maand gaan aanhoren.quote:
Je moet ook niet voorover gebogen staan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef DJMO het volgende:
![]()
ik kán gewoon geen twintig minuten half voorover gebogen staan om af te wassen. lang leve een scooterongeluk en drie vrij zware bevallingen. sorry dat ik rugklachten heb.
Ik zat vandeweek bijna zonder. Er viel een blikje sinas om, dus gemorst op de laptop..quote:
Nouja, volgens mij gaat het wel goed.. Gisteren heb ik helemaal geen last meer gehad van die melding. En ik heb hem meestal toch aan netstroom hangen.quote:
cutequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
Oh, en aan alle vrouwen in het topic: fijne internationale vrouwendag! ze waren vandaag bij ons witte rozen uit aan het delen...
en hoeveel rozen hebben ze uitgedeeld?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
Oh, en aan alle vrouwen in het topic: fijne internationale vrouwendag! ze waren vandaag bij ons witte rozen uit aan het delen...
ik heb niks gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Merlijn het volgende:
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
en hoeveel rozen hebben ze uitgedeeld?
ik heb 3 nieuwe bh's gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In Kesslerpark werken pakweg 900 vrouwen. Waren met 50 man aan het uitdelen vanaf vanochtend 7u.
Troost je. ik ook niet.quote:
Het is het gebaar wat teltquote:
Dat zijn de overige 364 dagen in het jaar toch ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef JK1982 het volgende:
Misschien eerst wachten op internationale mannendag?
Sssst...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn de overige 364 dagen in het jaar toch ?
die bestaat alquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef JK1982 het volgende:
Misschien eerst wachten op internationale mannendag?
hm ik krijg nooit bloemen, ik ben ook een geverquote:
jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. maar jij hebt jezelf dus getrakteerd vandaag?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky een bos rozen in dit topic uitdeeld
Patat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja
en op de markt frietjes gegeten met mn
patatten eten we straks ja met groentequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
patatten eten we straks ja met groente
Dat benne piepers!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
patatten eten we straks ja met groente
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet ook niet voorover gebogen staan!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Oh buurman wat doet u nou?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |