Want ik krijg een Sony Xperia S voor 20 euro bij m'n nieuwe abonnement. En met het nieuwe scherm, de sterk verbeterde camera en de snelheid, is er weinig reden om de 4S er ook nog bij te houden. Dan koop ik liever de nieuwe iPad voor minder geld.quote:
Idd, 3G trekken ze al nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
Dus in Nl hebben we er pas in 2020 wat aan? 4G en de providers hier, yeah right
Ah yep:quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een 4G flavor. Wimax of LTE
Voor 50 euro pmquote:
zullen ze wel aanpassen voor het europees modelquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
Je had er 2 of zo... WiMax (was getest in NL, maar voldeed niet). En LTE. Dat gaat komen en wel zodanig dat het misschien wel ADSL kan vervangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
"Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame."quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zullen ze wel aanpassen voor het europees model
Dat is niet Apple z'n schuld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
rofldat is pas een mooie company lock
KPN blocked het op mijn iPhone iig nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
"The iPad can now be a personal hotspot too -- if the carrier supports it."
Dat kan je in NL ook wel vergeten dus.
Who needs 4G when u have WiFi 802.n?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
Da's nu ook al met de iPad 2 3G. Verizon of AT & Tquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
dat was het punt ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is niet Apple z'n schuld.
Jij werkt niet en slaapt nooit? Het kan opladenquote:
nicequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef So_Surreal het volgende:
Yeah 500-, voor het instap model dus!
Exact hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef andre347 het volgende:
Hoeveel kostte de iPad 2 toen ie net uitkwam?
Lees dit topique even door.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Hoeveel gaat de iPad 3 kosten dan?
Iemand al een overzichtje van de specs?
http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Ja ik was een beetje langzaam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is volgende week vrijdag. De vrijdag erna dus in Nederland.
Omdat ze die een week later doen. Douane zal moeilijk doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef So_Surreal het volgende:
23 maart ?
Waarom niet 16 maart als we net zo'n grote Apple store hebben gekregen ?
Duh. Al die faalhazen die voorspellen dat die nieuwe iPad een fail gaat worden.quote:
479/499, zelfde als nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Dankquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/
Jawel, hebben ze al gezegd, het roze microfoontje op het toetsenbord.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje langzaam.
Trouwens geen Siri op deze iPad?
Als het je eigen geld is gewoon kopen. Als het haar geld is niet kopen. Lijkt me makkelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
Klote man. Ik wil dit ding toch wel echt heel graag hebben.
Mijn vriendin lyncht me. What to do?
Oh okay.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze al gezegd, het roze microfoontje op het toetsenbord.
iPad 3, HD, of weetikveel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe zou die anders moeten heten?
Wat een gezeik weer. Is toch mooi, dit soort look-what-it-can-do tech demo's?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Can export images greater than 100 megapixels!
Dit doet men dagelijks inderdaad.
Passen die wel in 16Gig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
met autocad en tecla, jazekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Tja, het zal ook een keer goed zijn hequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
He, die heeft een home button, dat is geen iPad 3quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef So_Surreal het volgende:
Kunnen alle hipsters in de starbucks mooi schilderingen maken voor hun kunstacademie
[ afbeelding ]
ffs :dquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
He, die heeft een home button, dat is geen iPad 3
Uhm, ik ken hier een kunstenaar die schilderijen met zijn iPad maakt ja. Wat is je punt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef So_Surreal het volgende:
Kunnen alle hipsters in de starbucks mooi schilderingen maken voor hun kunstacademie
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
He, die heeft een home button, dat is geen iPad 3
Blijkbaar, want gamers vinden een iPad fijner dan een PS3, Wii of Xbox360.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
Flikker eens op met die games, daar koop je toch geen tablet voor?
Ik speel anders regelmatig games op mijn iphone.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
Voor Drawsomething koop je een tablet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
Ik alleen Wordfeud en Riskquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik speel anders regelmatig games op mijn iphone.
probeer dream:scapequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef andre347 het volgende:
iPad zou eigenlijk veel meer adventure games moeten krijgen.
Duh, tv's gaan niet veel hoger dan full HD hequote:He's saying this has more memory or screen resolution than either the Xbox 360 or the PS3.
jawel, maar alleen geen shootersquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
Commander Keenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jawel, maar alleen geen shooters
Ja dat zegt ie dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Pheno het volgende:
Open deur:
[..]
Duh, tv's gaan niet veel hoger dan full HD he
bijvoorbeeld, of civilizationquote:
Geen idee, ik heb geen livestream waar ik de presentatie hoor.quote:
Wie zijn "gamers"? Ik dacht dat ik een gamer was, maar ik zie nog niets dat een iPad interessant maakt als een device om games op te spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want gamers vinden een iPad fijner dan een PS3, Wii of Xbox360.
Just "new iPad".quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Wootism het volgende:
Apart trouwens dat ze nog steeds geen naam hebben genoemd....
iPad 4G
iPad 2s
iPad HD
iPad 2HD
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Wootism het volgende:
Apart trouwens dat ze nog steeds geen naam hebben genoemd....
iPad 4G
iPad 2s
iPad HD
iPad 2HD
quote:TIM STEVENS 2 MINUTES AGO
And, by the way, this is just "new iPad." So much for the iPad HD talk...
Geen idee, Apple zegt dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wie zijn "gamers"? Ik dacht dat ik een gamer was, maar ik zie nog niets dat een iPad interessant maakt als een device om games op te spelen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De nieuwe iPad heeft geen zichtbare home button meer.
Wut? echt?quote:
Maar niet als de a5x blijkbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Rivalo het volgende:
Die vergelijking met Tegra 3 slaat natuurlijk nergens op, die is dik sneller dan de A5.
Ik ooit 1xquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:
wie heeft er ooit gewerkt met garage band
Echt muzikanten, net zoals echte gamers gamen op een iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:
Wut?quote:
Wel eens gedownload maar niet vaak gebruikt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:
jawel! 4Kquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Pheno het volgende:
Open deur:
[..]
Duh, tv's gaan niet veel hoger dan full HD he
Ik, geweldig programmaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar zie je die home button dan?
[ afbeelding ]
En wie heeft die thuis staan?quote:
op andere foto'squote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier:quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar foto's verderquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij iig niet, arme sloeberquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef Jarno het volgende:
Garage Band is echt zo'n app waarvan ik denk, whoa, wtf, speelde ik nu maar [insert willekeurig instrument]. Wat ik natuurlijk niet doe en nooit ga doen..
Preciesquote:
Echte gamers zijn PC gamers, jwz.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt muzikanten, net zoals echte gamers gamen op een iPad.
Ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De Tegra 3 is quadcore en heeft een 12-core GPU.
En bij iMovie heb ik altijd zoiets van 'cool! had ik nu maar films om te monteren!!'.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja dat heb ik ook altijd! "Wat zou het tof zijn als ik muziek kon maken"
Wat? Klopt toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De Tegra 3 is quadcore en heeft een 12-core GPU.
Trouwens:
[ afbeelding ]
Draait op 1.4 Ghz, soberzo sneller dan elke processor die in de A5 series gaat lopen. Misschien dat de A6 het sneller doet, maar een A5 met een geupdate GPU gaat echt niet sneller dan de Tegra 3 lopen.quote:
Jawel man, dat geeft statusquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Funkel het volgende:
Maar dat filmen enzo, je gaat toch niet met je iPad filmen??
Heb mensen dat wel eens zien doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Funkel het volgende:
Dan stream je je filmpjes van je iPhone naar je iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Funkel het volgende:
met je iphone doe je het toch ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Funkel het volgende:
Ja, maar waarom niet gewoon 33%quote:
Boeien. Niemand, zelfs Apple niet zegt dat ze het snelst zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Draait op 1.4 Ghz, soberzo sneller dan elke processor die in de A5 series gaat lopen. Misschien dat de A6 het sneller doet, maar een A5 met een geupdate GPU gaat echt niet sneller dan de Tegra 3 lopen.
Ze zeiden 3/4x sneller als Tegra 3quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien. Niemand, zelfs Apple niet zegt dat ze het snelst zijn?
foto's editten en laten zien aan je oudersquote:
Ik snap het probleem niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet gewoon 33%
Net of 1 miljoen extra pixels zo veel meer is.
handig. Toffig bijhouden van mijn foto's en albums.quote:
http://techcrunch.com/201(...)ster-than-apples-a5/quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Draait op 1.4 Ghz, soberzo sneller dan elke processor die in de A5 series gaat lopen. Misschien dat de A6 het sneller doet, maar een A5 met een geupdate GPU gaat echt niet sneller dan de Tegra 3 lopen.
Zeuren om het zeuren denk ik .Later als hij mag stemmen gaat hij voor Wilders.quote:
Ik heb werkelijk waar een gozer met een iPad de hele tijd foto's zien maken op een autobeurs. En je zag hem de hele tijd in het rond kijken zo van: Kijkt iemand naar me dat ik een iPad heb?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Funkel het volgende:
Je kan toch albums maken op de iPad?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
handig. Toffig bijhouden van mijn foto's en albums.
owja,quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Jarno het volgende:
Nieuwe iLife suite voor OSX is trouwens ook pas 100.000 jaar overdue ofzo.
http://www.t3.com/features/gorillaz-ipad-album-how-it-was-madequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef donald_dick het volgende:
Nou kijk het lijkt net of je met 1080P bijna een kwart van je foto niet ziet.quote:
Zo droog.quote:This guy tested the app in Antarctica. Everyone in the audience just threw their hands up in frustration of not being able to be this guy.
En hoe krijgt ze die fotos dan op de iPad?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iPhoto voor iPad is wel geniaal. Mijn oma heeft bijvoorbeeld geen computer, wel een camera. iPad erbij zou geniaal zijn.
Klopt en nu kan ik nog bewerken ook. Hoef ik het niet eerst naar mijn macbook te gooien.quote:
GLBenchmark 2.1 is iOS optimized. Zijn nog niet echt geweldige benchmark tools for tablets op de markt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://techcrunch.com/201(...)ster-than-apples-a5/
icloudquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Quisho het volgende:
[..]
En hoe krijgt ze die fotos dan op de iPad?
Ien Dales is al dood.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Wootism het volgende:
Ik heb het gevoel dat er nog iets vets komt
zal wel niet
SD-card dock connector.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Quisho het volgende:
[..]
En hoe krijgt ze die fotos dan op de iPad?
Haptic, captic scherm? Nee, helaas nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Wootism het volgende:
zal wel niet
"We call it... Steve Jobs 2"quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Wootism het volgende:
Misschien komt Steve Jobs tevoorschijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Wootism het volgende:
zal wel niet
je iphone wel, en anders zet je het op je eigen pcquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
De digitale camera zit ook op iCloud?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
GLBenchmark 2.1 is iOS optimized. Zijn nog niet echt geweldige benchmark tools for tablets op de markt.
"Gotcha"quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Quisho het volgende:
[..]
Misschien komt Steve Jobs tevoorschijn?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Gotcha"
En op de achtergrond Thriller avn Michael Jackson.
Jouw oma heeft een iPhone en een iPadquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je iphone wel, en anders zet je het op je eigen pc
Jawel, de specificaties zijn gewoon beter van de Tegra 3.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen flauw idee of de A5X niet veel sneller kan zijn dan de Tegra 3. Daarnaast.... boeiuh.
ipad wel, en ik heb de gegevens van haar icloud accountquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jouw oma heeft een iPhone en een iPad?
Specificaties zijn irrelevant. Niemand koopt een product vanwege de specificaties, tenzij je niet goed bij je hoofd bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jawel, de specificaties zijn gewoon beter van de Tegra 3.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Gotcha"
En op de achtergrond Thriller avn Michael Jackson.
Dat. leuk dat die specs beter zijn, als het niet presteert in real life zijn ze alleen leuk op papier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Specificaties zijn irrelevant. Niemand koopt een product vanwege de specificaties, tenzij je niet goed bij je hoofd bent.
I hope. Anders moet ik toch gaan nadenken. Bastards daar bij Apple.quote:
ja doeiquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast niet, want nu moet je een nieuwe iPad kopen
Qua chipsets en processoren zijn specificaties jusit wel enorm belangrijk. Diegenen die daar niet naar kijken zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Specificaties zijn irrelevant. Niemand koopt een product vanwege de specificaties, tenzij je niet goed bij je hoofd bent.
Dit is Journalquote:
Je hebt niet altijd een data connectie op de iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef So_Surreal het volgende:
Raar dat de normale Siri niet op de iPad zit.
Maar wel dat voice dictation.
Niemand koopt een product vanwege de specificaties. Je koopt het product met betere specificaties omdat er een verband is tussen de specs en de real life performance. Uiteindelijk draait alles om real-life performance, al het andere is volkomen irrelevant. De enige manier waarop specificaties relevant kunnen zijn is omdat je hierdoor een beeld kan scheppen over de real life performance, en op basis van het beeld van de real life performance koop je een apparaat. Al het andere boeit niet. Simple as thatquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Qua chipsets en processoren zijn specificaties jusit wel enorm belangrijk. Diegenen die daar niet naar kijken zijn niet goed bij hun hoofd.
An sich zijn ze minder belangrijk. Zolang Android zoveel zwaarder is dan iOS, maakt een chipset die iets beter presteert in benchmarks geen kut uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Qua chipsets en processoren zijn specificaties jusit wel enorm belangrijk. Diegenen die daar niet naar kijken zijn niet goed bij hun hoofd.
Goed punt. Je kunt er niet op vertrouwen dat het gewoon werkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd een data connectie op de iPad.
Wel waar ... de 3gs is kwa specs ook enorm verouwerd maar draait soms beter als menig monder android toestelquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niemand koopt een product vanwege de specificaties. Je koopt het product met betere specificaties omdat er een verband is tussen de specs en de real life performance. Uiteindelijk draait alles om real-life performance, al het andere is volkomen irrelevant. De enige manier waarop specificaties relevant kunnen zijn is omdat je hierdoor een beeld kan scheppen over de real life performance, en op basis van het beeld van de real life performance koop je een apparaat. Al het andere boeit niet. Simple as that.
Ja, dat zegt ie toch, of begrijp ik je nu niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wel waar ... de 3gs is kwa specs ook enorm verouwerd maar draait soms beter als menig monder android toestel
Ew Androidquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wel waar ... de 3gs is kwa specs ook enorm verouwerd maar draait soms beter als menig monder android toestel
Dat zegt hij juist...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik gaf even een praktijk voorbeeldjequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch, of begrijp ik je nu niet?
quote:Confirmed: no new Dock Connector. Same port shown just now.
No SD slot, either. That kind of diminishes the usefulness of iPhoto, no?
Dat alles er supergelikt uitziet. Het scherm van mijn iPhone 3G ziet er prima uit maar als je er dan een iPhone 4S naast houdtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een scherm met zo'n hoge pixeldichtheid voor de nieuwe iPad? Ik mijn Nokia E7 heeft een resolutie van 640 x 360 op een 4 inch scherm en op Tweakers.net lees ik regelmatig berichten dat men dat toch echt niet meer vind kunnen bij een nieuwe telefoon. Mijn Eizo 24 inch heeft nog een lagere resolutie dan de iPad terwijl het scherm een 2,4 keer groter is. Het komt op mij over alsof men vooral met betere specificaties bezig is en niet kijkt of dit ook van nut is voor de gebruiker.
Kunnen ze prachtige one-liners maken als 3,1 miljoen pixels. En natuurlijk het dagelijkse circlejerk rondje bij de dichtstbijzijnde Starbucks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een scherm met zo'n hoge pixeldichtheid voor de nieuwe iPad? Ik mijn Nokia E7 heeft een resolutie van 640 x 360 op een 4 inch scherm en op Tweakers.net lees ik regelmatig berichten dat men dat toch echt niet meer vind kunnen bij een nieuwe telefoon. Mijn Eizo 24 inch heeft nog een lagere resolutie dan de iPad terwijl het scherm een 2,4 keer groter is. Het komt op mij over alsof men vooral met betere specificaties bezig is en niet kijkt of dit ook van nut is voor de gebruiker.
Native 1080P support, geen individuele pixels meer zichtbaar dus ideaal voor e-reading. En zoveel pixels om dezelfde verhouding te houden als de vorige ipads.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voor het lezen van tekst en het bekijken van foto's wel belangrijk. Tekst komt gewoon een stuk scherper over en foto's zul je wat minder ver hoeven in te zoomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
me cif kaartjes kunnen er ook niet inquote:
Het is gewoon een stuk mooier, dat is de voornaamste reden. Ziet er superstrak uit. In de browser is het erg handig omdat je dan zonder te zoomen veel makkelijker in staat bent om kleine tekst te lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
De naam is niet iPad HD.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Rivalo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen 1080P scherm in de iPad zouden zetten.
Want die naam iPad HD die klopt niet. Qua scherm klopt dat niet.
Films en dergelijken lijken mij juist veel prettiger te lezen op een 1080p scherm.
1080P impliceert een resolutie die niet echt tablet friendly is. Qua verhoudingen dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Rivalo het volgende:
Films en dergelijken lijken mij juist veel prettiger te lezen op een 1080p scherm.
Omdat je dan een andere resolutie hebt dan alle andere ipads en het je ontwikkelaars dus onnodig moeilijk maakt door fragmentatie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Rivalo het volgende:
Films en dergelijken lijken mij juist veel prettiger te bekijken op een 1080p scherm.
Valt wel mee lijkt me.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
1080P impliceert een resolutie die niet echt tablet friendly is. Qua verhoudingen dus.
Omdat het kan en nog scherper is. Het duh-gehalte is hoog in je quote. En jij weet dat ie HD heet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Rivalo het volgende:
Films en dergelijken lijken mij juist veel prettiger te bekijken op een 1080p scherm.
Ik snap het wel, de iPad is 4:3 en een HD-scherm is 16:9. Kan niet. End of story. Denk eens na over hoe het geïmplementeerd zou moeten worden en hoeveel problemen het oplevert.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Rivalo het volgende:
Dit, en 16:9-schermen zijn achterlijk in portrait.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je dan een andere resolutie hebt dan alle andere ipads en het je ontwikkelaars dus onnodig moeilijk maakt door fragmentatie.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Qunix het volgende:
So, it's "iPad 2" and "the new iPad." That is a bit confusing...
Dat lukt op Android anders makkelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je dan een andere resolutie hebt dan alle andere ipads en het je ontwikkelaars dus onnodig moeilijk maakt door fragmentatie.
Nou mij leek het gewoon fijner een 16:9 scherm ipv overal zwarte randen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, de iPad is 4:3 en een HD-scherm is 16:9. Kan niet. End of story. Denk eens na over hoe het geïmplementeerd zou moeten worden en hoeveel problemen het oplevert.
Overigens heeft de nieuwe iPad een scherm met een hogere resolutie dan full HD, dus wat boeit het?
Mja. "Mag ik die nieuwe ipad?"quote:
Jawel. Vanavond uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef RiKe het volgende:
Daar hebben ze vast lang over na moeten denken!
Maar niets over iOS 5.1 dus?
Het lukt niet makkelijk op Android. Alle apps zouden herschreven moeten worden voor een nieuwe aspect ratio.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat lukt op Android anders makkelijk.
[..]
Nou mij leek het gewoon fijner een 16:9 scherm ipv overal zwarte randen.
Ja het is echt een succes jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat lukt op Android anders makkelijk.
Net als de oude oude layout op fok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja. "Mag ik die nieuwe ipad?"
En wat als er straks een nog nieuwere komt?
"Mag ik die nieuwere ipad?"
new apple tv!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
Geen Macbook Pro HD? Of "new Macbook Pro"?
Beetje Windowsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Wordt dat de nieuwe logo ofzo?
Wel mooi.
Komt nog.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
Geen Macbook Pro HD? Of "new Macbook Pro"?
Volgens mij doet Apple wel vaker creatief met hun eigen logo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Wordt dat de nieuwe logo ofzo?
Wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |