Want ik krijg een Sony Xperia S voor 20 euro bij m'n nieuwe abonnement. En met het nieuwe scherm, de sterk verbeterde camera en de snelheid, is er weinig reden om de 4S er ook nog bij te houden. Dan koop ik liever de nieuwe iPad voor minder geld.quote:
Idd, 3G trekken ze al nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
Dus in Nl hebben we er pas in 2020 wat aan? 4G en de providers hier, yeah right
Ah yep:quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een 4G flavor. Wimax of LTE
Voor 50 euro pmquote:
zullen ze wel aanpassen voor het europees modelquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
Je had er 2 of zo... WiMax (was getest in NL, maar voldeed niet). En LTE. Dat gaat komen en wel zodanig dat het misschien wel ADSL kan vervangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
"Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame."quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zullen ze wel aanpassen voor het europees model
Dat is niet Apple z'n schuld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
rofldat is pas een mooie company lock
KPN blocked het op mijn iPhone iig nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
"The iPad can now be a personal hotspot too -- if the carrier supports it."
Dat kan je in NL ook wel vergeten dus.
Who needs 4G when u have WiFi 802.n?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
Da's nu ook al met de iPad 2 3G. Verizon of AT & Tquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
dat was het punt ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is niet Apple z'n schuld.
Jij werkt niet en slaapt nooit? Het kan opladenquote:
nicequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef So_Surreal het volgende:
Yeah 500-, voor het instap model dus!
Exact hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef andre347 het volgende:
Hoeveel kostte de iPad 2 toen ie net uitkwam?
Lees dit topique even door.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Hoeveel gaat de iPad 3 kosten dan?
Iemand al een overzichtje van de specs?
http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Ja ik was een beetje langzaam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is volgende week vrijdag. De vrijdag erna dus in Nederland.
Omdat ze die een week later doen. Douane zal moeilijk doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef So_Surreal het volgende:
23 maart ?
Waarom niet 16 maart als we net zo'n grote Apple store hebben gekregen ?
Duh. Al die faalhazen die voorspellen dat die nieuwe iPad een fail gaat worden.quote:
479/499, zelfde als nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Borizzz het volgende:
Dankquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/
Jawel, hebben ze al gezegd, het roze microfoontje op het toetsenbord.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje langzaam.
Trouwens geen Siri op deze iPad?
Als het je eigen geld is gewoon kopen. Als het haar geld is niet kopen. Lijkt me makkelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
Klote man. Ik wil dit ding toch wel echt heel graag hebben.
Mijn vriendin lyncht me. What to do?
Oh okay.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze al gezegd, het roze microfoontje op het toetsenbord.
iPad 3, HD, of weetikveel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe zou die anders moeten heten?
Wat een gezeik weer. Is toch mooi, dit soort look-what-it-can-do tech demo's?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Can export images greater than 100 megapixels!
Dit doet men dagelijks inderdaad.
Passen die wel in 16Gig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
met autocad en tecla, jazekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Tja, het zal ook een keer goed zijn hequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
He, die heeft een home button, dat is geen iPad 3quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef So_Surreal het volgende:
Kunnen alle hipsters in de starbucks mooi schilderingen maken voor hun kunstacademie
[ afbeelding ]
ffs :dquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
He, die heeft een home button, dat is geen iPad 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |