Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel veul plezier beleefd aan het lezen van de boeken hurr, films zijn mwah
Labeltjes printen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Enveloppen schrijven SUCKT !
Mijn hand doet pijn na 10 enveloppenMoet zo mijn best doen om netjes te schrijven
Hou es op, komt best goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb de binnenkant van mijn lippen open zitten vreten van de zenuwen.
Nee goh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Neuuhhh is niet zo tof/mooi... Ik wíl het ook graag zelf schrijven.. maar het is gewoon een pokkekarweiquote:
Krijg je wel leuke plaatjes vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Jaja schaar heel 9gag is anti-twilight
Titanic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
DIE KAN IK STRAKS OOK DOWNLOADEN OP MIJN EBOOKquote:
Die heb ik wel gezien. Die is ook slekt, maar sentiment want ZOMG WAT IS LEO EEN LEKKER DING JONGE!quote:
Wat twilight betreft wel (hoewel ik het al niks vond voor alle memes, just not my kind of story).quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dus
Eh ik uit mijn verwondering, verder reageer ik toch niet raar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
doe es normaal, veel mensen denken dat dit de LIF SC is en dat is niet onbegrijpelijk
Het is een enabler!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie er nog toffe dirndl's tussen staan ook
Nee joh, gewoon lekker meepostenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
Wij zijn ook heul engquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik vond het raar, that's allquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker meeposten
Alhoewel, als dit je al afschrikt weet ik niet of je het lang vol gaat houden
DOE EENS NORMAALquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DAT KAN IK TOCH HEUL NIET JONGUHquote:
Jij begon over afschrikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.
Echt, dit is nog lauwtjes, hoor
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.
Echt, dit is nog lauwtjes, hoor
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zijn ook heul eng![]()
RUN WHILE YOU STILL CAN, IT'S MADNESS HERE! EINZ!*serieus over een sprintje nadenkt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zal voortaan voorzichtiger zijn
(Un)masking for the greater good.
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij begon over afschrikken.
* IJsdraakje sluipt weer terug
Waar iets te koop is ziet Priem wel iets geschiktsquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie er nog toffe dirndl's tussen staan ook
Die kwam binnen met een lapoquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Er was gisteren of eergisteren toch ook iemand die heel enthousiast binnen kwam vallen en die na 3 posts weer spoorloos verdween?
Het is gewoon een... aparte.. binnenkomerMaar wees welkom.
Ja die sloot gelijk een topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Er was gisteren of eergisteren toch ook iemand die heel enthousiast binnen kwam vallen en die na 3 posts weer spoorloos verdween?
Oh ja? Die heb ik gemist geloof ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Nooit beweerd dat ik niet een paar steekjes los had zitten. Hahaha!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Truequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
Hallo ik ben dinges en ik lurk al 3 jaar mee, ik weet alles over jullie einzz
Ga gebruikte koffiemokken verkopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Ohai lurk-fansIn mijn hoofd heb ik echt 10 lurk-fans en printen ze al mijn foto's uit en likken ze die voor het slapen gaan omnomnomnom
Daar moest ik dus aan denken omdat de eerste post een link naar dirdldrldnjd's bevatquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar iets te koop is ziet Priem wel iets geschikts. Verrekte koopverslaafde ben je
.
Therapiesjoppen?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
Een ebook; maddens; jurkjes; vintage badpak.......quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
therapie kost ook geld, kun je beter van shoppen
Spannond!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
Nagels zacht roze lakken omdat sollicitatiegesprek morgen
Eens!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
therapie kost ook geld, kun je beter van shoppen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Ohai lurk-fansIn mijn hoofd heb ik echt 10 lurk-fans en printen ze al mijn foto's uit en likken ze die voor het slapen gaan omnomnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
Nagels zacht roze lakken omdat sollicitatiegesprek morgen
QFTquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als Priem twee weken op een no-buy moet is ze rijp voor het gesticht![]()
![]()
Jij hebt heul geen foto's op posterformaat van me laten afdrukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die binnen 2 seconden reageren als je iets zegt waar ze zich misschien iets van aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh fuck dat waren er 36
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die binnen 2 seconden reageren als je iets zegt waar ze zich misschien iets van aantrekkenWat wie waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lette ik weer niet op?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Mijn bankrekening is rijp voor het gestichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent/was niet de enige lurker hoor
Bestaat die nog dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is rijp voor het gesticht
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen foto's op posterformaat van me laten afdrukkenTuurlijk heb ik dat wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dat ga ik je toch niet verklappen?! Anders zou ik niet meer je stille aanbidder zijn![]()
Wie is dat?quote:
wrom?quote:
Dat valt HEUL niet meequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is heul niet man !! Valt wel mee.. toch?
Nevermind.
Weet je hoeveel ik gespaard heb vorig jaar jongeuh
quote:
WIJ ZIJN GEEN JONGENSquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jongens wat ben ik toch grappig.
quote:
quote:
Dies heul doodquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom?
[..]
Dat valt HEUL niet mee![]()
![]()
Ooooo gaat zich even schamenquote:
Jonguh, ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dies heul doodKijk maar op 4
Ja maar waarom moeten we daar stil voor zijn dan?quote:
DAN HAD IK HET DUS NIET TEGEN JULLIEquote:
Maar vorig jaar heb ik écht heel weinig gekocht enzulksquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom?
[..]
Dat valt HEUL niet mee![]()
![]()
SPREEK VOOR JEZELF JONGE!quote:
Ohjaquote:
Oh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhjaSpeciaal voor jou: Danny van GTST is van de trap gelazerd en wordt nu begraven
Shopping anominous. Goeden plek voor een tupperware-feestjequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heb ik écht heel weinig gekocht enzulks
Hoe denk je dat ik anders de bruiloft kan betalen![]()
Ok laat maar.
Hallo I am priem and I have a shoppingproblem
GTSTquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhjaSpeciaal voor jou: Danny van GTST is van de trap gelazerd en wordt nu begraven
Anonymousquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Shopping anominous. Goeden plek voor een tupperware-feestje![]()
![]()
![]()
(volgens mij heb ik anominous heul fout geschreven)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beter dan gtstquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, niet dat Hoarders en Tabatha's Salon Takeover nou zulke geweldige tv biedt, magoed.
TABATA IS HEUL KWALITEITS-TV!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, niet dat Hoarders en Tabatha's Salon Takeover nou zulke geweldige tv biedt, magoed.
Ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
TABATA IS HEUL KWALITEITS-TV!![]()
![]()
Geen idee, toen keek ik even niet. Ik weet alleen dat hij dezelfde moeder als Rik heeftquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
van wie is Danny nou weer het buitenechtelijke kind?
Heb je gisteren ook barbies bruiloft gekeken danquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
HALLO MIJN NAAM IS IJS EN IK KIJK PAUPERTV.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
HALLO MIJN NAAM IS IJS EN IK KIJK PAUPERTV.
Nee, toen zat ik bij de fokfilm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook barbies bruiloft gekeken dan
Metaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK BEN SCHAGELNAARTJE EN IK BEN EIGENLIJK EEN MOAN
[ afbeelding ]
Ik lollerdequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
HET IS TABATA!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga hier gewoon niet meer neerpleuren als ik iets heb gekocht
Voel me net space.. "Ik mag niks meer kopen" ...............................
[ afbeelding ]
BUY EVERYTHING !!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Nee, we willen het horen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
BUY EVERYTHING !!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]OMFG WHYYYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HET IS TABATA, NET ALS DAT HET MODDOLS IS!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tabatha_Coffey
![]()
![]()
Omdat het kanquote:
Hahahaha volgens mij ga je daar dan ook serieus zo van kijken jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
BUY EVERYTHING !!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck, dat plaatje van Swarte laad heel langzaam, nu lijkt het net alsof ie stript
Dan is het nog niet fijn om naar te kijkenquote:
Dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog niet fijn om naar te kijken
Bwhehe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog niet fijn om naar te kijken
Creepy poezelquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit wilde ik even met jullie delen
[ afbeelding ]
quote:whahaha je bent leuk en slim! looks doesn't count it's the package inside that counts
quote:
Iemand bij mij op FBquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Telkens als ik llama zie; zit lied weer in mijn hoofd
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Iemand bij mij op FB
I can fake a smile when i feel horrible.. I can pretant to be happy. Bud what i cant do is pretent that i dont love you
![]()
d'awwwquote:
Welkeen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woei, nude lak die in 1 keer dekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CND Perfectly barequote:
Zit er ook iets van shimmer in?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
CND Perfectly bare![]()
Godsamme, ik hou van CND!![]()
Meestal zijn nudes die in 1 keer dekken wat donderder (zoals die van models own), maar deze is ook echt mooi licht
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb wel een beetje dikke lagen gedaan zie ik nu
Volgende keer toch 2 dunne lagen.
En ik heb van enthousiasme m'n halve vinger meegelakt
Shimmer zit er los bij, die gaat er zometeen overheen :pquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit er ook iets van shimmer in?
Ik moet die van catrice nog uittesten. Ben benieuwd
Elke keer verrast het begin me weerquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Oef...de Gelukkige Huisvrouw op TV.
Zal ik het droog houden?
neuckenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elke keer verrast het begin me weer
Ja maar dat het dr eigen vent al isquote:
Hertog Jan ijs??quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Nomnom hertog jan 3 chocolade ijs
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehehehhehehe ik ga mijn excelsheet bijwerken.
'Hmmmmm volgens mij zijn er 2 opi's bij gekomen.'
*voegt 2 regels toe, loopt naar helmer.*
Fuuuuuu 6 nieuwe opi's en 3 mini's
Ik zie nog geen koffert postquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehehehhehehe ik ga mijn excelsheet bijwerken.
'Hmmmmm volgens mij zijn er 2 opi's bij gekomen.'
*voegt 2 regels toe, loopt naar helmer.*
Fuuuuuu 6 nieuwe opi's en 3 mini's
emoslinger.gifquote:
Klopt want ik had nog een vraagje aan Lin, dus daar wacht ik nu opquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zie nog geen koffert post
Whehehe je weet dat Hertog Jan bier is eh??quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]23 cent korting bij de Albert Heijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whehehe je weet dat Hertog Jan bier is eh??
oeps tik foutjun hertog ijs dan misschien een gat in de markt hertog jan ijsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whehehe je weet dat Hertog Jan bier is eh??
Dat lijkt me serieus ranzig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
oeps tik foutjun hertog ijs dan misschien een gat in de markt hertog jan ijs
Denk dat je door de temperatuur van het ijs niet heel veel biersmaak meer proeft...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus ranzig.Bier met zoet.
Je hebt ook boerenjongens (met rum) is ook best lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus ranzig.Bier met zoet.
Daar hebben ze vast wel truukjes voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Denk dat je door de temperatuur van het ijs niet heel veel biersmaak meer proeft...
Brr.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je hebt ook boerenjongens (met rum) is ook best lekker
quote:
quote:
Jaaaaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat is altijd goed nieuws!Wat hebbie besteld?
Mooien Trixquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
[..]
Jaaaa
Euhm, Zoya Posh, Zoya Maisie, Color Club Secret Agent, CC Total Mystery en CC Ulterior Motive
Nice!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
[..]
Jaaaa
Euhm, Zoya Posh, Zoya Maisie, Color Club Secret Agent, CC Total Mystery en CC Ulterior Motive
Dingen van de wishlist schrappenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Ben ook echt heel benieuwd, allemaal kleurtjes van mijn wishlistgelukkig, want als ik dan weer eens over de schreef ga, laat het dan ook betekenen dat ik van mijn verlanglijstje kan schrappen
Doe zoya posh is wel heel mooi op de swatches danquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Ben ook echt heel benieuwd, allemaal kleurtjes van mijn wishlistgelukkig, want als ik dan weer eens over de schreef ga, laat het dan ook betekenen dat ik van mijn verlanglijstje kan schrappen
Hoeveel lakjes heb jij eigenlijk amy?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dingen van de wishlist schrappen![]()
Maar als ze dan tegenvallen...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga Midsomer Murders kijken.Fijne avond allemaal!
Caricequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
De tering...wat een goede film zeg!
Ik had 'm nog niet gezien.....
Had hem al eens eerder gezien vind de zwarte humor zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
De tering...wat een goede film zeg!
Ik had 'm nog niet gezien.....
kost dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE KAN IK STRAKS OOK DOWNLOADEN OP MIJN EBOOK
Ow wacht die heb ik nog niet
171 en heb nog niet bijgewerktquote:
datquote:
Die die ik wil; is 150 euro ongeveerquote:
Ik heb kunstmatige intelligentie maar soms komt dat blonde er nog doorheenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer bij
Ik moest hard grinniken bij dat Hertog Jan ijs en dat Swarte Aardbei het pas zo laat door had
Hela hola, kinderrrrrrrrrrrrrrcola!quote:
nah, dat vind ik te duur voor nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die die ik wil; is 150 euro ongeveer
Ohnee 153, had Chanel niet meegeteld en nu dus 68 untriedquote:
quote:
Ik heb nog 13 hits onderwegquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald161, met alles dat nog onderweg is meegeteld.. En ik was flink bezig met untrieds weglakken.. Dus nu heb ik weer geruild en dus besteld bij Bubs en nu sta ik weer terug op 74 untrieds
Ja maar tablet vind ik echt niet fijn lezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nah, dat vind ik te duur voor nu
Zit een Kindle en meerdere andere e-readers op mijn telefoon, dan wacht ik wel tot ik een tablet koop en gooi ik het daar op (telefoon is te klein schermpje).
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohnee 153, had Chanel niet meegeteld en nu dus 68 untried![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald161, met alles dat nog onderweg is meegeteld.. En ik was flink bezig met untrieds weglakken.. Dus nu heb ik weer geruild en dus besteld bij Bubs en nu sta ik weer terug op 74 untrieds
Ik walg ook van jou, dus dat scheeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuu ik walg een beetje van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb nog 5 ruillakjes onderweg, pakje van Bubs en nog 2 swaps in de maakquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog 13 hits onderwegEn ik krijg er nog 1 op de meet
Yay! Heb je er veel te doen voor je erin kunt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nog geen 10 untrieds volgens mij.
Oh oh en, morgen ws sleutels voor kamer ophalen!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik walg ook van jou, dus dat scheelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heulemaal niet, you love me and you know itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Vergeet je Gabriella niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 ruillakjes onderweg, pakje van Bubs en nog 2 swaps in de maakohja, en dan heb ik die million styles van Catrice ook nog niet meegeteld
iets zegt me dat ik voor mijn liefjes verjaardag 11 april al flink richting de 200 zit
ja da's wel weer waar ook..... grumbllll..... en batterij gaat ook veel langer mee....quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar tablet vind ik echt niet fijn lezenHeb tijd gelezen op ipad en ik vind ipad geweldige gadget; maar leest voor geen meter
Alhoewel ze nu het licht veranderd hebben en dat dus beter is nu.... Maar in de zon kun je nog steeds geen steek zien. Niet handig.
En ik wil hem net om lekker op vakantie mee te nemen enzulksAan zwembad lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bwhehehehe. Ik weet wel, ik wil alleen nog A Englands en een Chanel LE en dan vind ik het weer mooi voorlopig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 ruillakjes onderweg, pakje van Bubs en nog 2 swaps in de maakohja, en dan heb ik die million styles van Catrice ook nog niet meegeteld
iets zegt me dat ik voor mijn liefjes verjaardag 11 april al flink richting de 200 zit
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's wel weer waar ook..... grumbllll..... en batterij gaat ook veel langer mee....
Weet je wat... als jij 'm nou snel koopt en even mee geeft aan iemand op de meet, kan ik 'm daar mooi uitproberen en besluiten of ik 'm wil![]()
![]()
Mijn moeder heeft er ook 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Euh, wil er kliklaminaat inhebben en misschien een muurtje verven. Morgen ook even kijken hoe het eruit ziet zonder meubels.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yay! Heb je er veel te doen voor je erin kunt?
[..]
ja da's wel weer waar ook..... grumbllll..... en batterij gaat ook veel langer mee....
Weet je wat... als jij 'm nou snel koopt en even mee geeft aan iemand op de meet, kan ik 'm daar mooi uitproberen en besluiten of ik 'm wil![]()
![]()
Ik heb er ook 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nog geen 10 untrieds volgens mij.
Oh oh en, morgen ws sleutels voor kamer ophalen!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die staat al in mijn spreadsheetdaar staat tegenover dat Chuck & Blair eruit gingen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heulemaal niet, you love me and you know it
I'm sexy and I know itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Andddddd everyone loves me (and you) and you know it!
Sterker nog!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I'm sexy and I know it![]()
![]()
Andddddd everyone loves me (and you) and you know it!
Sterker nog!
Ik zou d'r nachtmerries van krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n kamer
Mjah, ik heb Etsy ontdekt, dus nu ga ik de hele tijd van 'ja, ik hoef niet zo veel meer, maar als díe shop weer opengaat koop ik zeker weten ..........*'quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Ik weet wel, ik wil alleen nog A Englands en een Chanel LE en dan vind ik het weer mooi voorlopig.
wil je 'm meenemen naar de meet?quote:
Ik zal kijken of ik hem los kan wrikkenquote:
Verf het plafond ook even, is 2 uurtjes werk en het scheelt vaak zo erg. Echt wit zijn ze meestal niet meer als er studenten in hebben gewoondquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Euh, wil er kliklaminaat inhebben en misschien een muurtje verven. Morgen ook even kijken hoe het eruit ziet zonder meubels.
[..]
![]()
Jongeuhhhh... We kwamen er vandaag al achter dat ik 1 van de sleckten spaarders benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STOP IT
Ik durf mijn faals niet meer te posten.. Echt.. Ik moet er van huilen
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik kom ook dus dan neem ik ook mee heb je straks 2 om mee te spelenquote:
En mocht het niet lukken, wil Zwarte eerebei 'm dan meenemen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik hem los kan wrikken
Oh neem jij hem anders maar mee, dan kan mijn moeder weer slapenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kom ook dus dan neem ik ook mee heb je straks 2 om mee te spelen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuhhhh... We kwamen er vandaag al achter dat ik 1 van de sleckten spaarders benSTOP IT
Ik durf mijn faals niet meer te posten.. Echt.. Ik moet er van huilen
![]()
als ik er 4 heb om mee te spelen kan ik met elk ledemaat erop shuffelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kom ook dus dan neem ik ook mee heb je straks 2 om mee te spelen
Multitaksen you haz it!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik er 4 heb om mee te spelen kan ik met elk ledemaat erop shuffelen
Van elke 1 woord lezen en kijken wat voor verhaal eruit komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik er 4 heb om mee te spelen kan ik met elk ledemaat erop shuffelen
Ik heb wil ook hongerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef BGTes het volgende:
Ik heb hongerlakjes gefaald (en 2 vriendinnen enabled)
Joaaaahhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van elke 1 woord lezen en kijken wat voor verhaal eruit komt
Nee lees maar een paar post hierbovenquote:
Deze?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Ik weet wel, ik wil alleen nog A Englands en een Chanel LE en dan vind ik het weer mooi voorlopig.
Naja vooral die waarin stond dat ik 68 untrieds hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Deze?
Maar da's ooooonzin. Gewoon kopen
Weet niet of ze LE zijn. Lijkt me wel dat ze behoorlijk hard gaan iig
Ooohquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja vooral die waarin stond dat ik 68 untrieds heb
Stiiiiiiil nouquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
OoohJij hebt drie keer zoveel untrieds als dat de gemiddelde vrouw nagellakjes heeft
+1quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik heb Etsy ontdekt, dus nu ga ik de hele tijd van 'ja, ik hoef niet zo veel meer, maar als díe shop weer opengaat koop ik zeker weten ..........*'
*: vul hier waslijst in
Ik denk het niet, want ik heb die week erna tentamens, en als ik er een niet haal moet ik stoppen met mijn studiequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stiiiiiiil nou
Weet jij nou al cker of je naar de meet komt?
Jammerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik heb die week erna tentamens, en als ik er een niet haal moet ik stoppen met mijn studie
Ja het lijkt me echt superleuk om jullie te ontmoetenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja het lijkt me echt superleuk om jullie te ontmoeten
Maar er komt vast een nieuwe meet en ik ga zeker nog een keer shoppen in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |