Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel veul plezier beleefd aan het lezen van de boeken hurr, films zijn mwah
Labeltjes printen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Enveloppen schrijven SUCKT !
Mijn hand doet pijn na 10 enveloppenMoet zo mijn best doen om netjes te schrijven
Hou es op, komt best goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb de binnenkant van mijn lippen open zitten vreten van de zenuwen.
Nee goh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Neuuhhh is niet zo tof/mooi... Ik wíl het ook graag zelf schrijven.. maar het is gewoon een pokkekarweiquote:
Krijg je wel leuke plaatjes vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Jaja schaar heel 9gag is anti-twilight
Titanic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
DIE KAN IK STRAKS OOK DOWNLOADEN OP MIJN EBOOKquote:
Die heb ik wel gezien. Die is ook slekt, maar sentiment want ZOMG WAT IS LEO EEN LEKKER DING JONGE!quote:
Wat twilight betreft wel (hoewel ik het al niks vond voor alle memes, just not my kind of story).quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dus
Eh ik uit mijn verwondering, verder reageer ik toch niet raar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
doe es normaal, veel mensen denken dat dit de LIF SC is en dat is niet onbegrijpelijk
Het is een enabler!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie er nog toffe dirndl's tussen staan ook
Nee joh, gewoon lekker meepostenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
Wij zijn ook heul engquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik vond het raar, that's allquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker meeposten
Alhoewel, als dit je al afschrikt weet ik niet of je het lang vol gaat houden
DOE EENS NORMAALquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DAT KAN IK TOCH HEUL NIET JONGUHquote:
Jij begon over afschrikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.
Echt, dit is nog lauwtjes, hoor
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben wel iets gewend op FOK!.
Echt, dit is nog lauwtjes, hoor
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zijn ook heul eng![]()
RUN WHILE YOU STILL CAN, IT'S MADNESS HERE! EINZ!*serieus over een sprintje nadenkt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zal voortaan voorzichtiger zijn
(Un)masking for the greater good.
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij begon over afschrikken.
* IJsdraakje sluipt weer terug
Waar iets te koop is ziet Priem wel iets geschiktsquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie er nog toffe dirndl's tussen staan ook
Die kwam binnen met een lapoquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Er was gisteren of eergisteren toch ook iemand die heel enthousiast binnen kwam vallen en die na 3 posts weer spoorloos verdween?
Het is gewoon een... aparte.. binnenkomerMaar wees welkom.
Ja die sloot gelijk een topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Er was gisteren of eergisteren toch ook iemand die heel enthousiast binnen kwam vallen en die na 3 posts weer spoorloos verdween?
Oh ja? Die heb ik gemist geloof ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Nooit beweerd dat ik niet een paar steekjes los had zitten. Hahaha!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Truequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
Hallo ik ben dinges en ik lurk al 3 jaar mee, ik weet alles over jullie einzz
Ga gebruikte koffiemokken verkopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Ohai lurk-fansIn mijn hoofd heb ik echt 10 lurk-fans en printen ze al mijn foto's uit en likken ze die voor het slapen gaan omnomnomnom
Daar moest ik dus aan denken omdat de eerste post een link naar dirdldrldnjd's bevatquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar iets te koop is ziet Priem wel iets geschikts. Verrekte koopverslaafde ben je
.
Therapiesjoppen?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter dit dan
Een ebook; maddens; jurkjes; vintage badpak.......quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
therapie kost ook geld, kun je beter van shoppen
Spannond!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
Nagels zacht roze lakken omdat sollicitatiegesprek morgen
Eens!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
therapie kost ook geld, kun je beter van shoppen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Ohai lurk-fansIn mijn hoofd heb ik echt 10 lurk-fans en printen ze al mijn foto's uit en likken ze die voor het slapen gaan omnomnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
Nagels zacht roze lakken omdat sollicitatiegesprek morgen
QFTquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als Priem twee weken op een no-buy moet is ze rijp voor het gesticht![]()
![]()
Jij hebt heul geen foto's op posterformaat van me laten afdrukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die binnen 2 seconden reageren als je iets zegt waar ze zich misschien iets van aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh fuck dat waren er 36
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die binnen 2 seconden reageren als je iets zegt waar ze zich misschien iets van aantrekkenWat wie waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lette ik weer niet op?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn bankrekening is rijp voor het gestichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent/was niet de enige lurker hoor
Bestaat die nog dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is rijp voor het gesticht
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen foto's op posterformaat van me laten afdrukkenTuurlijk heb ik dat wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dat ga ik je toch niet verklappen?! Anders zou ik niet meer je stille aanbidder zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |