Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel veul plezier beleefd aan het lezen van de boeken hurr, films zijn mwah
Labeltjes printen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Enveloppen schrijven SUCKT !
Mijn hand doet pijn na 10 enveloppenMoet zo mijn best doen om netjes te schrijven
Hou es op, komt best goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb de binnenkant van mijn lippen open zitten vreten van de zenuwen.
Nee goh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Neuuhhh is niet zo tof/mooi... Ik wíl het ook graag zelf schrijven.. maar het is gewoon een pokkekarweiquote:
Krijg je wel leuke plaatjes vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Jaja schaar heel 9gag is anti-twilight
Titanic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
DIE KAN IK STRAKS OOK DOWNLOADEN OP MIJN EBOOKquote:
Die heb ik wel gezien. Die is ook slekt, maar sentiment want ZOMG WAT IS LEO EEN LEKKER DING JONGE!quote:
Wat twilight betreft wel (hoewel ik het al niks vond voor alle memes, just not my kind of story).quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dus
Eh ik uit mijn verwondering, verder reageer ik toch niet raar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
doe es normaal, veel mensen denken dat dit de LIF SC is en dat is niet onbegrijpelijk
Het is een enabler!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie er nog toffe dirndl's tussen staan ook
Nee joh, gewoon lekker meepostenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
Wij zijn ook heul engquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Ik denk: ik kom eens binnen met een klapper, maar dat wordt niet zo gewaardeerd, merk ik
Was overigens wel van plan om daarna te gaan posten, maar nu schrikken jullie me af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik vond het raar, that's allquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Natalie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |