SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
Een beetje proberen de lapo te stelen met een punt. Ghah, dit zal je leren, vlegel.
Hebben de afgelopen 577 topics je niks geleerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
JA JEETJE
Hoe moet ik dat nou weer weten
Lolololquote:
Neuh. En alsof jullie er vanaf topic 1 warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hebben de afgelopen 577 topics je niks geleerd?
[..]
Lololol
Moest je maar naar me toe komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
Cosmo ik ben boos, ik heb jou niet gesproken gisteren.
Ik heb je niet gezien, wel nog naar je gezocht trouwens.quote:
Ik stond overal en nergens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, wel nog naar je gezocht trouwens.
Jepquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh. En alsof jullie er vanaf topic 1 waren![]()
.
Het gaat om het idee ok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.
Volgende keer maccie doen dan maar?quote:
7013 (gemiddeld 6 per dag)quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn hoor
Niet haten jij, vlegelinquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn hoor
Was niet tegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je trouwens gewonnen met gamen tegen Cash?
Oké, dan ga ik winkelen met jou zaterdag![]()
Zeg het ze!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet haten jij, vlegelinARG is tof. Ik kan het weten, ik heb de naam bedacht
Dat was Humorduck toch.. ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh.quote:
Ok. Ik zag je net al in het FOK!tv item.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer maccie doen dan maar?
Je leek zo close met Boris.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je maar 4x gezien gisterenavond. Zat niet eens naast je in de bios.
Neenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was Humorduck toch.. ?
[..]
Oh.
Sorry mamaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh samen gewonnen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niet tegenMaar samen
En ja is goed
Ik niet, ik niet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef K-Cash het volgende:
Allemaal die haters met een postgemiddelde van boven de 50!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef K-Cash het volgende:
Allemaal die haters met een postgemiddelde van boven de 50!
Is goed hoor kindquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mama
[..]
Oh samen gewonnen dan?
Yeej
ohaiquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij was ook heel aardig.Tijd geleden dat ik een aardige man ontmoet heb.
Ten alle tijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mama
[..]
Oh samen gewonnen dan?
Yeej
ja jij valt in de categorie 110+quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Letten op cijfers.Letters heb ik een closere band mee, just saying.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kilogram ja. Volgende week finale sumoworstelen.
Ik heb mijn twijfels, want Cash verliest heel vaakquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ten alle tijden
Wat gaan we deze keer voor?En ook een keertje bios
quote:
Ik had de meeste kills hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels, want Cash verliest heel vaak
Hakken, en naar de bios dan
[..]
Ik ga je verslaan!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kilogram ja. Volgende week finale sumoworstelen.
Nope, dat was het enige potjequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de andere potjes was PtR dus beter
Ik wist het
Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels, want Cash verliest heel vaak
Hakken, en naar de bios dan
Is echt zo hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha
Klinkt als een planwelke film?
Die kan de zee wel voljanken jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
Als Cristiano Ronaldo nou de rol speelt van Leonardo di Caprio
Zal raar zijn, liggen alle vrouwen half te soppen in de bios.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
Als Cristiano Ronaldo nou de rol speelt van Leonardo di Caprio
Ja is goedquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat.Kutfilm + 3D is een nutteloze uitvinding.
Mag ik dat vinden ja?
Mag ik deze mening delenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden ja?
Centraal, jwz tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja is goedWaar in A'dam afspreken?
Ja!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden ja?
Van mij welquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden ja?
Aight, ben al onderwegquote:
Weet ik dat ik op tijd benquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu al onderweg? Ga je kruipend ofzo?
A-Jquote:
He Bietsjquote:
He KB'tjequote:
Niet gaan.quote:
Welk deel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie gaat er vanavond gezellig Twilight met mij kijken?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie gaat er vanavond gezellig Twilight met mij kijken?
New Moon.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligheid kent geen tijd tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De sfeer zit er wel goed in deze avond.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]doet t nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nu nog gevaarlijke ex arg7 leden erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De sfeer zit er wel goed in deze avond.[ afbeelding ]
Heb ME3 ingeruild voor Tribes, wel leuk, alleen bak ik er nog niks vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik ken het al en ik ben nu bezig met ME3.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
2 iemanden hadden mij een twilightmarathon beloofd potdorie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu nog gevaarlijke ex arg7 leden erbij.
wie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu nog gevaarlijke ex arg7 leden erbij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo meer van de fast paced shooters.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ME3 ingeruild voor Tribes, wel leuk, alleen bak ik er nog niks van
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hipsters, altijd alles perfect. Ik haat ze.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
BOH KLINKS
http://abeautifulmess.typepad.com/my_weblog/
Ik houd hiervanal die mooie haardingen die nooit met mijn haar kunnen en die schattige knutsels en en en en...
Waarom negeer je me.quote:
Denk ik ook altijd, flaneren met een zomerjurkje en hoge hakken.quote:
Terechte haat. Hipstersquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hipsters, altijd alles perfect. Ik haat ze.
Ja jeetje, maar daarom is het nog wel schattigquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hipsters, altijd alles perfect. Ik haat ze.
[..]
Waarom negeer je me.
Fast paced shootersquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben niet zo meer van de fast paced shooters.
ME3 is echt vet ondanks dat ik noot 1 en 2 heb gespeeld.
Elk jaar geef ik het een kans. En elk jaar denk ik weer: 'nee Bloempje, die benen moeten eerst een heel stuk minder lichtgevend wit. En denk nou maar niet dat je lang op hakken kunt lopen, want dat kun je niet, dan val je om.'quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd, flaneren met een zomerjurkje en hoge hakken.
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-voorpremiere.htmlquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fast paced shootersHet enige wat ik 'vroeger' heb gespeeld
Zijn de foto's van de FOK!meet er al?
Ik speelde wel altijd Enemy Territoryquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fast paced shootersHet enige wat ik 'vroeger' heb gespeeld
Zijn de foto's van de FOK!meet er al?
Jeejquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-voorpremiere.html
Haha smeer ze dan in met bruiningscreme.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Elk jaar geef ik het een kans. En elk jaar denk ik weer: 'nee Bloempje, die benen moeten eerst een heel stuk minder lichtgevend wit. En denk nou maar niet dat je lang op hakken kunt lopen, want dat kun je niet, dan val je om.'
Ik speelde altijd Quake 3 en Warsowquote:
Nah, dat is zo nepquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha smeer ze dan in met bruiningscreme.
Dankquote:
Baas boven baasquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dank![]()
Jij ook bedankt, KlinkyJij was 6 seconden eerder via DM.
Dunnoquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij meet niemand.En dan wil je opeens nu iedereen meeten, suresure.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]als ik niemand meet, dan blijf ik zaterdag wel thuis
Ik zorg voor de condooms.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
Cosmo, wie is die middelste kaartcontroleur?
[..]
Dunno.
OH BOHH! Ja, dat ga ik een keer makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben een niemand.
http://abeautifulmess.typ(...)art-diy-project.html
OMG BLOEMPJE DIT IS TOF.
Me tooquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:29 schreef Beach het volgende:
Mooi dat ik nog een nepfb heb om zoiets te kunnen zien
Teleurstellend dittttquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik herken iemand die ik niet van FOK! kenNu ben ik echt zo blij dat ik niet ben gegaan. En tevens is dit de rede dat ik in de toekomst ook nooit naar een dergelijke FOK!meet ga
Daar was ik bang voor toen ik die foto's ging kijken. Maar ik herkende niemand gelukkigquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik herken iemand die ik niet van FOK! kenNu ben ik echt zo blij dat ik niet ben gegaan. En tevens is dit de rede dat ik in de toekomst ook nooit naar een dergelijke FOK!meet ga
Sorryquote:
Hahaha. Nou, de volgende keer dat je die persoon spreekt: 'zo, dus wat is jouw username?'. En dan kijken hoe hij bleek wordt en gaat ontkennen. En dan zeg je met een creepy glimlach: geef niet hoor, ons geheimpje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SorryMaar dat zou echt zo ongemakkelijk worden op vele manieren
Ik ken deze persoon namelijk redelijk goed. Ik heb op dit moment een echte
op mijn gelaat.
Het is geen hij en dat kan ik dus echt niet doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, de volgende keer dat je die persoon spreekt: 'zo, dus wat is jouw username?'. En dan kijken hoe hij bleek wordt en gaat ontkennen. En dan zeg je met een creepy glimlach: geef niet hoor, ons geheimpje.
Wtfquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)008_2104046763_n.jpg
is dit Leeell?
Ik herken iedereenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik herken niemand
Alleen Monopoly, waar sta jij dan Flip?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
is dit Leeell?
Helaas niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
is dit Leeell?
Ohquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is geen hij en dat kan ik dus echt niet doen
[..]
Wtf![]()
Chanteurrrquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]als ik niemand meet, dan blijf ik zaterdag wel thuis
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Intronic. Ik moest huilen ik dacht aan al mijn echte vrienden die dat konden zien
Dit ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik mis de tijden dat je nog anoniem kon taggen
Ja dit. Ik heb nog nooit zo snel mezelf untagged.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Intronic. Ik moest huilen ik dacht aan al mijn echte vrienden die dat konden zien
Ik heb mezelf nog getagged staan maar van dat profiel ding af ik meot nog uitvogelen hoe untaggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik heb nog nooit zo snel mezelf untagged..
Onderste optie "rapporteren of untaggen" ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog getagged staan maar van dat profiel ding af ik meot nog uitvogelen hoe untaggen
Ben je motorisch gestoord? Kom maar ergotherapiën!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben blij dat ik er niet was zeg. Sowieso dat er net een foto van mij gemaakt was als ik over mijn eigen voeten aan het struikelen was ofzo.
Als ik mijn mama en Klip moet geloven: jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je motorisch gestoord? Kom maar ergotherapiën!
Morgen even herhaaldelijk van de trap vallen tot ik aanspraak erop maakquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je motorisch gestoord? Kom maar ergotherapiën!
Jezus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als ik mijn mama en Klip moet geloven: ja. Dus oke, geef me maar therapie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen even herhaaldelijk van de trap vallen tot ik aanspraak erop maak![]()
Daar heb je een goed punt. Dat is ook wel fijn. En dan nog maar even in lange broek en vesten naar het strandquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is wel vroeger licht.En later donker.
strandmeet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Dat is ook wel fijn. En dan nog maar even in lange broek en vesten naar het strand
Ja, ik vind het nog steeds een tof plan hoor, maar dan wel als iedereen gewoon mag komen en de mensen die elkaar niet aardig vinden elkaar gewoon negerenquote:
Mensen die elkaar negeren dat is leuk johquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds een tof plan hoor, maar dan wel als iedereen gewoon mag komen en de mensen die elkaar niet aardig vinden elkaar gewoon negeren
Ja, maar als iedereen komt zijn het er toch geen 7?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die elkaar negeren dat is leuk johmet 40 man is dat niet zo erg, wel met 7.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik zal geen ruzie makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds een tof plan hoor, maar dan wel als iedereen gewoon mag komen en de mensen die elkaar niet aardig vinden elkaar gewoon negeren
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil liefde. Een lief vriendinnetje ofzo.
Sorry, ik ken geen leuke vrijgezelle homo'squote:
Nee, gewoon een enorm zandkasteel makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat mogen jullie sowieso wel doen hoor als jullie het leuk vinden
Kasteel? Meisje, we zijn piraten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een enorm zandkasteel maken![]()
Piratenschip danquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kasteel? Meisje, we zijn piraten.
Mag ik de prinsesje zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een enorm zandkasteel maken![]()
Ontvoerde prinsessen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat, er zijn toch geen prinsessen op een piraten boot
Maar ik ben een hele lieve piraat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die worden meestal verkracht en als slaven gebruikt, nee bedankt
Druk bezig met stage laatste keer dat ik wat hoorde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
OMG STRANDMEETWaar is Appeltje eigenlijk?
Stilletjes vermoord door FURDI.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
Maar niet in het weekend toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Druk bezig met stage laatste keer dat ik wat hoorde.
O, stom wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stilletjes vermoord door FURDI.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
Joahquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we samen winkels beroven dan?
Wil je zeggen dat ik niet lief ben dan?quote:
Je voedsel van gisteren zag er ook lekker uit.quote:
tl;drquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Joah
[..]
Wil je zeggen dat ik niet lief ben dan? [ afbeelding ] En enig idee hoeveel ik heb gepirateerd? Als ik al die Gigabytes kon omzetten in voedsel had niemand meer honger. [ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jou een kusjen gegeven gisteren
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaVolgende keer krijg je er 1 terug
tis inderdaad stil hierquote:
Beetje in het voedsel van gisteren roeren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je voedsel van gisteren zag er ook lekker uit.
Ga je toch even slapen?quote:
Kan ik vanavond niet meer slapen tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga je toch even slapen?
Wel goed hoorVandaag maar 1 uurtje les gehad
En vanavond weer werken
Gewoon een uurtje toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ik vanavond niet meer slapen toch
Lekker, ben jaloers.
Waar werk je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |