Ben er een paar keer geweest als fotograaf voor FOK!sport, en dus ook in de pit enzo. Is echt super om te zien, zijn hele mooie bolides en gaat best hardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:19 schreef Meike26 het volgende:
Blijf die Superleague Formula toch wel een ondergewaardeerde klasse vinden. Oké het concept met die voetblaclubs kan mij wel een beetje gestolen worden, maar de auto's zijn competitief, klinken geweldig en zien er goed uit. V12 motoren, lekker breed...in het kwadraat !
Netjes dat hij zegt dat Hamilton en Vettel de meest getalenteerden van de grid zijn, zelf hoort hij daar absoluut bij!quote:
Hoezo netjes? Dat is toch normaal om jezelf geen veer in je reet te steken? Dat doe ik op FOK! ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:05 schreef Marks het volgende:
[..]
Netjes dat hij zegt dat Hamilton en Vettel de meest getalenteerden van de grid zijn, zelf hoort hij daar absoluut bij!
Volgende vraag, wat wordt dan de GP van Europa? Of verdwijtn die, komt Frankrijk daarvoor terug en hoeven die niet te gaan wisselen met Spaquote:Formule 1 om beurten in Barcelona en Valencia
9 maart 2012
Vanaf 2013 wordt er nog maar één Formule 1-race op Spaanse bodem verreden. Momenteel is er nog een Spaanse Grand Prix op het circuit van Barcelona en een Europese Grand Prix in de straten van Valencia. Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft nu besloten om deze races vanaf volgend jaar te laten alterneren.
Het laten afwisselen van de Spaanse races was vooral een wens van de regio Valencia, die flink moet bezuinigen. "De organisaties in Barcelona en Valencia zijn het erover eens dat dit de beste oplossing is", vertelde Ecclestone in een interview met de Spaanse radiozender Cadena Ser. "We zijn op dit moment data aan het uitzoeken en de contracten aan het opstellen waarin deze nieuwe situatie geregeld is."
Ecclestone had ook kunnen besluiten om het huidige contract van Valencia, dat in 2014 afloopt, niet meer te verlengen, maar de Brit wil de Spaanse havenstad graag op de kalender houden. "We willen graag in Valencia blijven", zei Ecclestone. "Zowel de teams als de sponsors zijn erg blij met deze race en ik ben zeer te spreken over hoe het evenement daar georganiseerd wordt. Valencia is het redden waard."
Dit jaar wordt er op 13 mei in Barcelona gereden en op 24 juni in Valencia.
Verdwijnt, komt op termijn wel een race in bijv Mexico voor terug. Overigens is dit wel een goede oplossing.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Fiorano het volgende:
Valencia en Barcelona gaan vanaf 2013 om de beurt de Spaanse GP organiseren:
[..]
Volgende vraag, wat wordt dan de GP van Europa? Of verdwijtn die, komt Frankrijk daarvoor terug en hoeven die niet te gaan wisselen met Spa
Dat doet hij indirect toch wel? Hij had het heel moeilijk met Hamilton, dus maakt hij die groter dan Vettel. Met Vettel heeft hij nooit in een team gezeten. Bovendien klopt het gewoon niet, Vettel heeft notabene gewonnen met een Toro Rosso, terwijl Hamilton eingelijk altijd in de sterkste of op één na sterkste auto heeft gezeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo netjes? Dat is toch normaal om jezelf geen veer in je reet te steken? Dat doe ik op FOK! ook niet.
Was een knappe overwinning van Vettel, maar Toro Rosso was dat weekend in de regen gewoon erg snel. Bourdais wist zich ook als 4e te kwalificeren en de op een na snelse raceronde te rijden, alleen had hij de pech dat zijn motor afsloeg bij de start.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet hij indirect toch wel? Hij had het heel moeilijk met Hamilton, dus maakt hij die groter dan Vettel. Met Vettel heeft hij nooit in een team gezeten. Bovendien klopt het gewoon niet, Vettel heeft notabene gewonnen met een Toro Rosso, terwijl Hamilton eingelijk altijd in de sterkste of op één na sterkste auto heeft gezeten.
Volgend jaar zie ik Frankrijk daar wel bijkomen ipv Valencia, en dan gaat Frankrijk in 2014 de GP roulerend organiseren met België. In 2014 is dan het plaatsje over voor Rusland, aangezien dat die al vast staat. Cirkel weer rondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Fiorano het volgende:
Valencia en Barcelona gaan vanaf 2013 om de beurt de Spaanse GP organiseren:
[..]
Volgende vraag, wat wordt dan de GP van Europa? Of verdwijtn die, komt Frankrijk daarvoor terug en hoeven die niet te gaan wisselen met Spa
Dat komt omdat we allemaal niet meer kunnen wachten op het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
Begint eigenlijk meer een slowchat te worden dan een nieuwstopic.
75 euro. Ook royaal duurder geworden volgens mij. Maargoed, beter 75 betalen voor de zaterdag dan 125 voor een weekend en alleen zaterdag kunnen gaan.quote:Geachte.
We hebben uw mail goed ontvangen.
U kan die kaarten op het circuit kopen de dag zelf en niet op internet.
50 euro voor de vrijdag en 75 ¤ voor de zaterdag.
Met vriendelijke groeten.
Stijn De Boever
Sales Manager & Event Coordinator
SPA GRAND PRIX
Tel.: +32 87 22 44 66
Fax: +32 87 22 44 55
e-mail: stijn.db@spagrandprix.com
www.spagrandprix.com
Die hebben we tijdens elke GP toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef nils7 het volgende:
Geen goed idee om gewoon een slowchat topic aan te maken dan en een F1 nieuws topic?
quote:Alexander Rossi has been appointed test driver at Caterham.
The American driver will drive for the team in some Friday practice sessions during the season.
Rossi will race in Formula Renault 3.5 this year with Arden Caterham team. He finished third in the championship last year behind champion Robert Wickens and Jean-Eric Vergne.
Giedo van der Garde has already been appointed the team’s official reserve driver, but competing in GP2 will leave him unable to participate in some F1 practice sessions.
pff, das idd niet weinig die verhoging...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Geralt het volgende:
Zojuist mailtje van Spa:
[..]
75 euro. Ook royaal duurder geworden volgens mij. Maargoed, beter 75 betalen voor de zaterdag dan 125 voor een weekend en alleen zaterdag kunnen gaan.
ja, maar niet op fok!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:17 schreef franklop het volgende:
Doen jullie al wel allemaal mee aan de F1 manager?
Moet ik nog aan beginnen, maar was het wel van plan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:17 schreef franklop het volgende:
Doen jullie al wel allemaal mee aan de F1 manager?
Aardig talentje volgens mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
Over nieuws gesproken:
Alexander Rossi wordt ook testrijder bij Caterham
[..]
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Hup inschrijven dan!![]()
http://managers.fok.nl/f1/f1-2012
Met een beetje mazzel verdwijnt Korea redelijk snel weer van de kalender en kan Canada gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgend jaar zie ik Frankrijk daar wel bijkomen ipv Valencia, en dan gaat Frankrijk in 2014 de GP roulerend organiseren met België. In 2014 is dan het plaatsje over voor Rusland, aangezien dat die al vast staat. Cirkel weer rondAl zou ik er niet blij mee zijn dat Spa om de 2 jaar zou zijn, maar als dat de enige oplossing is om de race op de kalender te houden, liever zo dan helemaal niet natuurlijk
![]()
Komt alleen nog de vraag welke race plaats moet maken voor die race in New Jersey, zal wel weer Canada gaan worden, aangezien Eikelsteen al eens overhoop heeft gelegen met die mannen en er tegen die tijd al 2 races zijn in noord AmerikaOf Australië waar die nu alweer herrie mee aan het bouwen is
Dat laatste snap ik niet.quote:FIA past regels DRS aan
10 maart 2012 — De FIA heeft een dikke week voor de start van het nieuwe F1-seizoen nog enkele wijzigingen aan het reglement gedaan.
De belangrijkste wijziging heeft betrekking op het gebruik van DRS tijdens de races waarbij het regent. De FIA heeft laten weten dat de racedirecteur het gebruik van DRS kan verbieden indien hij vindt dat de zichtbaarheid tijdens natte omstandigheden te beperkt is.
Ook op enkele andere vlakken zijn er nog enkele kleine wijzigingen. Zo was er het voorbije seizoen veel te doen over de uren waarop personeel van de teams in de buurt van het circuit aanwezig mag zijn.
Ieder raceweekend zijn er richturen waartussen de medewerkers van de teams niet aanwezig mogen zijn in de buurt van het circuit. Dit zorgde vooral voor problemen bij enkele races waarbij de sessies op andere tijdstippen dan gebruikelijk plaatsvonden. De FIA heeft daaraan nu enkele aanpassingen gedaan. De rustperiode zal nu gedurende gans het seizoen gelijkaardig zijn.
Ook op het vlak van de banden is er ten slotte nog een kleine wijziging:
“Een set droogweerbanden van vrijdag mag overgedragen worden naar zaterdag indien beide oefensessies op vrijdag onder natte omstandigheden plaatsvinden. We hopen dat de teams hierdoor meer zullen rijden op zaterdag,” aldus de FIA.
Ow in die zin had ik vrijdag niet gelezen.quote:“Een set droogweerbanden van vrijdag mag overgedragen worden naar zaterdag indien beide oefensessies op vrijdag onder natte omstandigheden plaatsvinden.
dat maakt niks uit volgens Raikkonen:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Geralt het volgende:
Wet track. Vettel reed op droog als ik me niet vergis toch?
quote:On weather conditions…
It’s all the same if it rains or not.
Zie deze post nu pasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Geralt het volgende:
Zojuist mailtje van Spa:
[..]
75 euro. Ook royaal duurder geworden volgens mij. Maargoed, beter 75 betalen voor de zaterdag dan 125 voor een weekend en alleen zaterdag kunnen gaan.
Bedankt voor de tip, de 720p versie stroomt binnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef Trystar het volgende:
Pff nog een week, ik kan niet wachten! Zit nu 'The F1 Show' van SkySports F1 te kijken, erg interessante items
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef Geralt het volgende:
Is dat wat vroeger undergroundracing was?
Als je een Sky subscriber bent dan kan je volgens mij ook via de Sky website kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand al uitgevonden hoe je dat sky F1 kanaal kan kijken zonder een schotel te hebben?
Op tweakers heeft iemand het voor elkaar, maar zijn alle berichten erover verwijderd omdat het tegen de policy is.
Grrmbbll.quote:WE'RE EXPERIENCING SOME TECHNICAL DIFFICULTIES, PLEASE TRY AGAIN LATER...
En zoals ik toen al zei:quote:Megafactories: Williams F1
Een exclusieve blik achter de schermen in de futuristische fabriek van Williams, waar je de ontzagwekkende FW33 F1-bolide kunt bekijken.
Volgende tonen:
donderdag 15 maart om 21:00 - National Geographic Channel
Herhalingen:
donderdag 15 maart om 23:00 - National Geographic Channel
vrijdag 16 maart om 3:00 - National Geographic Channel
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
''ontzagwekkende FW33 F1-bolide''
Npquote:Op zondag 11 maart 2012 05:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grrmbbll.
Thanks voor de invite in elk geval Trystar, ik probeer vanmiddag nog eens als ik thuis kom van mn werk
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:05 schreef peeth het volgende:
Heeft iemand voor mij ook nog een invite over?
Was de laatste die ik had.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:54 schreef Seß het volgende:
Dezelfde vraag van mijn kant. Heet iemand een RFM Invite over?
RTL GP houdt om 15:00 ook een voorbeschouwing op het seizoen. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken
Het zou goed kunnen.. en hoop dat Mclaren ze op het minst heel moeilijk gaat maken!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Allard Kalff met z'n vooruitkijkende blik: red bull met 2 titels in 2012 :-)
@rtlgp jaaroverzicht
Zie hoorde ik het toch goedquote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Allard Kalff met z'n vooruitkijkende blik: red bull met 2 titels in 2012 :-)
@rtlgp jaaroverzicht
meerdere malen verteld:quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef David Letterman het volgende:
Waarom hebben veel van de nieuwe auto's een bult in hun neus zitten? Ziet er niet uit...
dan dank voor het nogmaals vertellen...quote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
meerdere malen verteld:
Reglementen over maximale hoogte vóór de voorwielophanging, en de teams die de neus zo hoog mogelijk willen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
maar het is geen auto die gebouwd is vanuit de Lotusgedachte. Dat blijft het jammere er aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
Is dat niet bij alle Renault motoren zo? Aantal filmpjes van de test in Jerez viel me dit geluid ook al op bij Lotus en RBR, daar gaat het protest van de andere teams ook over.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
Vorige week even naar Barcelona geweest voor (onder andere) de wintertest. Hier wat fotootjes. Was er al ergens genoemd dat Williams met ofwel een kapot uitlaatsysteem reed of gewoon nog de gebalzen diffuser heeft gehouden? Alleen zij reden nog met dat lelijke brommergeluid namelijk.
En de eerste reactie op dat bericht:quote:Museum ter ere van Enzo Ferrari geopend
11 maart 2012
In Modena is deze zondag een nieuw museum ter ere van het leven van Enzo Ferrari geopend. De Italiaan werd geboren op 18 februari 1898 en zijn team is het enige dat in elk seizoen van de Formule 1 heeft meegedaan.
In het Museo Casa Enzo Ferrari kan de bezoeker meer over Ferrari te weten te komen door middel van foto’s, niet eerder vertoonde filmbeelden en persoonlijke bezittingen van de voormalig teambaas, die op 14 augustus 1988 overleed.
quote:ja de laatste successen zijn ook wel 'antieke museumstukken' onderhand haha
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die "SKY mokkels" zijn trouwens niet verkeerd ..
kut, net gemistquote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Karstman het volgende:
Kimi bij Top Gear... hij is nog steeds zichzelf
Don't know!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?
Dat is Georgie Thompson,quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?
jezes al bijna 50K volgers sinds 4 uur terug zn eerste tweetquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
Fernando Alonso is op Twitter:
https://twitter.com/#!/alo_oficial
Die pannekoek heb ze filmpje op ze kant staanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
Toen was er helemaal geen GP :-)quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Geralt het volgende:
Verdomme wat duurt die laatste week lang man.
Volgens mij duurde het vorig jaar veel minder lang die laatste week
Ik vraag me af of het echt is want volgens mij staat Ferrari dat niet toe (heb ik ergens gelezen).quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
quote:Robert Kubica heeft afgelopen week zijn rentree gemaakt in de cockpit van een racebolide. De voormalig BMW- en Renault F1-coureur testte op donderdag een Skoda Fabia rallybolide in Genoa. Begin 2011 crashte de Pool met eenzelfde bolide zwaar en liep daarbij diverse botbreuken en verwondingen op. Het herstelproces is nog altijd niet achter de rug waardoor een terugkeer achter het stuur van een formulebolide nog altijd onzeker is. De eerste stap lijkt nu gezet door de eerste meters in de Skoda.
Afgelopen week liet zijn goede vriend Jaime Alguersuari weten dat de functionaliteit van de hand van Kubica nog verre van optimaal is. Volgens de Spanjaard kon de Pool niet eens een glas oppakken. De komende periode zal duidelijk moeten worden hoe goed het herstelproces verloopt.
Dat was mijn eerste gedachte ook, maar kijk het filmpje maar wat hij tweet.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt is want volgens mij staat Ferrari dat niet toe (heb ik ergens gelezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |