quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
maar het is geen auto die gebouwd is vanuit de Lotusgedachte. Dat blijft het jammere er aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
Is dat niet bij alle Renault motoren zo? Aantal filmpjes van de test in Jerez viel me dit geluid ook al op bij Lotus en RBR, daar gaat het protest van de andere teams ook over.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
Vorige week even naar Barcelona geweest voor (onder andere) de wintertest. Hier wat fotootjes. Was er al ergens genoemd dat Williams met ofwel een kapot uitlaatsysteem reed of gewoon nog de gebalzen diffuser heeft gehouden? Alleen zij reden nog met dat lelijke brommergeluid namelijk.
En de eerste reactie op dat bericht:quote:Museum ter ere van Enzo Ferrari geopend
11 maart 2012
In Modena is deze zondag een nieuw museum ter ere van het leven van Enzo Ferrari geopend. De Italiaan werd geboren op 18 februari 1898 en zijn team is het enige dat in elk seizoen van de Formule 1 heeft meegedaan.
In het Museo Casa Enzo Ferrari kan de bezoeker meer over Ferrari te weten te komen door middel van foto’s, niet eerder vertoonde filmbeelden en persoonlijke bezittingen van de voormalig teambaas, die op 14 augustus 1988 overleed.
quote:ja de laatste successen zijn ook wel 'antieke museumstukken' onderhand haha
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die "SKY mokkels" zijn trouwens niet verkeerd ..
kut, net gemistquote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Karstman het volgende:
Kimi bij Top Gear... hij is nog steeds zichzelf
Don't know!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?
Dat is Georgie Thompson,quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste is toch Natalie Pinkham ex BBC radio?
jezes al bijna 50K volgers sinds 4 uur terug zn eerste tweetquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
Fernando Alonso is op Twitter:
https://twitter.com/#!/alo_oficial
Die pannekoek heb ze filmpje op ze kant staanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
Toen was er helemaal geen GP :-)quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Geralt het volgende:
Verdomme wat duurt die laatste week lang man.
Volgens mij duurde het vorig jaar veel minder lang die laatste week
Ik vraag me af of het echt is want volgens mij staat Ferrari dat niet toe (heb ik ergens gelezen).quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Trystar het volgende:
quote:Robert Kubica heeft afgelopen week zijn rentree gemaakt in de cockpit van een racebolide. De voormalig BMW- en Renault F1-coureur testte op donderdag een Skoda Fabia rallybolide in Genoa. Begin 2011 crashte de Pool met eenzelfde bolide zwaar en liep daarbij diverse botbreuken en verwondingen op. Het herstelproces is nog altijd niet achter de rug waardoor een terugkeer achter het stuur van een formulebolide nog altijd onzeker is. De eerste stap lijkt nu gezet door de eerste meters in de Skoda.
Afgelopen week liet zijn goede vriend Jaime Alguersuari weten dat de functionaliteit van de hand van Kubica nog verre van optimaal is. Volgens de Spanjaard kon de Pool niet eens een glas oppakken. De komende periode zal duidelijk moeten worden hoe goed het herstelproces verloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |