Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef Geralt het volgende:
Is dat wat vroeger undergroundracing was?
Als je een Sky subscriber bent dan kan je volgens mij ook via de Sky website kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand al uitgevonden hoe je dat sky F1 kanaal kan kijken zonder een schotel te hebben?
Op tweakers heeft iemand het voor elkaar, maar zijn alle berichten erover verwijderd omdat het tegen de policy is.
Grrmbbll.quote:WE'RE EXPERIENCING SOME TECHNICAL DIFFICULTIES, PLEASE TRY AGAIN LATER...
En zoals ik toen al zei:quote:Megafactories: Williams F1
Een exclusieve blik achter de schermen in de futuristische fabriek van Williams, waar je de ontzagwekkende FW33 F1-bolide kunt bekijken.
Volgende tonen:
donderdag 15 maart om 21:00 - National Geographic Channel
Herhalingen:
donderdag 15 maart om 23:00 - National Geographic Channel
vrijdag 16 maart om 3:00 - National Geographic Channel
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
''ontzagwekkende FW33 F1-bolide''
Npquote:Op zondag 11 maart 2012 05:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grrmbbll.
Thanks voor de invite in elk geval Trystar, ik probeer vanmiddag nog eens als ik thuis kom van mn werk
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:05 schreef peeth het volgende:
Heeft iemand voor mij ook nog een invite over?
Was de laatste die ik had.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:54 schreef Seß het volgende:
Dezelfde vraag van mijn kant. Heet iemand een RFM Invite over?
RTL GP houdt om 15:00 ook een voorbeschouwing op het seizoen. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken
Het zou goed kunnen.. en hoop dat Mclaren ze op het minst heel moeilijk gaat maken!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Allard Kalff met z'n vooruitkijkende blik: red bull met 2 titels in 2012 :-)
@rtlgp jaaroverzicht
Zie hoorde ik het toch goedquote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Allard Kalff met z'n vooruitkijkende blik: red bull met 2 titels in 2012 :-)
@rtlgp jaaroverzicht
meerdere malen verteld:quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef David Letterman het volgende:
Waarom hebben veel van de nieuwe auto's een bult in hun neus zitten? Ziet er niet uit...
dan dank voor het nogmaals vertellen...quote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
meerdere malen verteld:
Reglementen over maximale hoogte vóór de voorwielophanging, en de teams die de neus zo hoog mogelijk willen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
maar het is geen auto die gebouwd is vanuit de Lotusgedachte. Dat blijft het jammere er aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Geralt het volgende:
Als ik heel eerlijk ben maakt het me geen zak uit, zolang de Lotus maar gaat als de brandweer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |