Ik ren niet weg, ik duik weg. Essentieel verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wegrennen voor de camera's
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Dus we doen nog een keer een after-meet?
Ja maar dan gewoon in het weekendquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Dus we doen nog een keer een after-meet?
Whut, waar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.
Ik wil haar wel laten komen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar dan gewoon in het weekend
Maar alleen als jij ook komt, zonder de nadruk op komt
Waar staan die fotos.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.
Vrijdagavond voor mij liefst. Ik zal komen zonder te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar dan gewoon in het weekend
Maar alleen als jij ook komt, zonder de nadruk op komt
Foto's in de special van de FP. Een foto van de zaal. Jij bent herkenbaar als 4 zwarte en 4 blauwe pixels.quote:
ik ook, met een blik van ohh dus jij bent Stevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik niet, kreeg geen eens 3 zoenen
Ik kreeg een hand
Ja mijn voorkeur gaat ook uit naar vrijdagavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdagavond voor mij liefst. Ik zal komen zonder te komen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's in de special van de FP. Een foto van de zaal. Jij bent herkenbaar als 4 zwarte en 4 blauwe pixels.
Oja "Oh hey, jij bent Lars, hoi"quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij niet eens een hand. Ik zei alleen hoi.
Ik was een van de mensen die "NAATJE!" en "TIS JE BOI!" schreeuwde vanuit de zaal. Telt dat ook?quote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef leeell het volgende:
ik kom niet te vaak naar meets, ik moet wel elusief blijven
Ja hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een van de mensen die "NAATJE!" en "TIS JE BOI!" schreeuwde vanuit de zaal. Telt dat ook?
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik niet, kreeg geen eens 3 zoenen
Ik kreeg een hand
Wie was dat trouwens die op het eind tegen mij zei "en jou ken ik niet".quote:
Oh, ik hoef niet per se anoniem te blijven, daar ken ik veels te veel FOK!kers IRL voorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
Goede rij was dat ja, voor als je echt anoniem wilde blijven
Mensen die niet herkend willen worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
quote:
quote:
Het is te laat voor anonimiteit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
DevilsWhorequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wie was dat trouwens die op het eind tegen mij zei "en jou ken ik niet".
Toen we de parkeergarage inliepen.
Ssssst!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik hoef niet per se anoniem te blijven, daar ken ik veels te veel FOK!kers IRL voor.
Je zit tussen mij en Patje inquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet goed genoeg gekeken geloof ik
ja of jij zit naast silkquote:
No prob, vergeten we iamredleader niet, die heeft alle snacks betaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DevilsWhore
[..]
Ssssst!nog bedankt voor het bier in de pannenkoekentent trouwens, volgende keer doen we het andersom
baasquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No prob, vergeten we iamredleader niet, die heeft alle snacks betaald.
Boh, dat heb ik even gemist, maar die krijgt dan zeker ook een pilsjequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt, ondanks dat ik er niks van gegeten had omdat ik misselijk was van die klote Burgerkingquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik in gedachte wel hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er zat niemand naast mij.. Hoe triest
wrm nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
En dan beweren dat jij de leukste persoon daar was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij was jij misselijk van je eerste pilsjequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bedankt, ondanks dat ik er niks van gegeten had omdat ik misselijk was van die klote Burgerking
Nee ik had binnen 5 minuten een BigkingXXXL menu naar binnen gepropt inclusief 1.5 liter colaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij was jij misselijk van je eerste pilsje
Bedankt voor het niet kotsen op de achterbank
Moest je gered worden van Erik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste die ik zag toen ik binnenkwam was overigens Erik. En toen kwam HW mij redden.
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik had binnen 5 minuten een BigkingXXXL menu naar binnen gepropt inclusief 1.5 liter cola
big xxl dealquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest je gered worden van Erik?Maar die is kei lievvvv.
Ja dat zat er bij, serieus een emmer met colaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?
Hahaha, dat heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.
Bwhehehhe, maakt niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef liesje1979 het volgende:
En Myr sorry dat ik door de volle hal riep wie je vriendje was. Ik was gewoon benieuwd.
hietweef toe ze reskjoe!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.
die chick die met hem mee was had wel lekkere borsten zodat ze bijna een heetwief isquote:
Das dan ook al jaren de bijnaam van mijn nicknamequote:
Het IS gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die chick die met hem mee was had wel lekkere borsten zodat ze bijna een heetwief is
ja, gaat ze de volgende keer weer meequote:
van mij mag ze wegblijven van fok als ze de volgende keren wel gewoon langs komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
haha vrouw met tieten op fok doe normaal
hahaahaha onmogelijk xDquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
Redden van mij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste die ik zag toen ik binnenkwam was overigens Erik. En toen kwam HW mij redden.
Inderdaad zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
geen idee, ik had dr eten beloofd en ze kreeg alleen snacksquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, gaat ze de volgende keer weer mee
Ik neem haar wel mee dan de volgende keer, ik doe dat soort dingen beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik had dr eten beloofd en ze kreeg alleen snacks.
Geilquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mannen met tieten zijn er genoeg op FOK!
Volgende keer jongeh! Dan gaan we prateh!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee van mijn onkunde om ermee om te gaan.
kon niet door de deur heenquote:
ik help wel door te kneden okejquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doperwtjes. ik ben aan het trainen voor manboobs
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag Liesje binnenkomen, gelukkig redde Heatwave me en nam hij haar aan de hand mee.
Hoe weet jij dat zo goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Juicyhill woont wel op steenworp afstand
die steen kan die toch niet oprapenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
die steen kan die toch niet oprapen
En wie gooit die steen in dit geval?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.quote:
Steen door z'n ruit gegooidquote:
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
kan die gewoon doorheen rollen tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzo
Hij die zonder zonden is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.
Daar kan hij gewoon via een kraan door het dak getild worden.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |