Ik ren niet weg, ik duik weg. Essentieel verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wegrennen voor de camera's
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Dus we doen nog een keer een after-meet?
Ja maar dan gewoon in het weekendquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Dus we doen nog een keer een after-meet?
Whut, waar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.
Ik wil haar wel laten komen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar dan gewoon in het weekend
Maar alleen als jij ook komt, zonder de nadruk op komt
Waar staan die fotos.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op de foto, naast Pala.
Vrijdagavond voor mij liefst. Ik zal komen zonder te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar dan gewoon in het weekend
Maar alleen als jij ook komt, zonder de nadruk op komt
Foto's in de special van de FP. Een foto van de zaal. Jij bent herkenbaar als 4 zwarte en 4 blauwe pixels.quote:
ik ook, met een blik van ohh dus jij bent Stevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik niet, kreeg geen eens 3 zoenen
Ik kreeg een hand
Ja mijn voorkeur gaat ook uit naar vrijdagavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdagavond voor mij liefst. Ik zal komen zonder te komen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's in de special van de FP. Een foto van de zaal. Jij bent herkenbaar als 4 zwarte en 4 blauwe pixels.
Oja "Oh hey, jij bent Lars, hoi"quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij niet eens een hand. Ik zei alleen hoi.
Ik was een van de mensen die "NAATJE!" en "TIS JE BOI!" schreeuwde vanuit de zaal. Telt dat ook?quote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef leeell het volgende:
ik kom niet te vaak naar meets, ik moet wel elusief blijven
Ja hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een van de mensen die "NAATJE!" en "TIS JE BOI!" schreeuwde vanuit de zaal. Telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |