quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
Bij het innemen van de kaarten waren de letters van voornamen verdeeld uh, wie was degene met de eerste letters van het alfabet?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uiteraard, nee, die kwam op mij bekend over...
Echt geen idee meerquote:
Hij deed snel zijn jas over zijn broek heen toen ie ging zitten, instant boner had die fijne knul uit gouda van je gekregenquote:
Ik voel me niet zo aangesproken eigenlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Echt geen idee meer
Helemaal op het einde van de avond ergens.
Dat is toch niet nodig met mijn formaat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij deed snel zijn jas over zijn broek heen toen ie ging zitten, instant boner had die fijne knul uit gouda van je gekregen
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo aangesproken eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig met mijn formaat?
Terecht. Ik ben eng.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf daar niks van te zeggen omdat ik bang ben voor Myra.
Zelfs Patrick in de trein werd bang van jouquote:
Jullie maken ook echt altijd wat mee in de trein hequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfs Patrick in de trein werd bang van jou
Was overigens de eerste neger die ik tegenkwam in mijn leven met Gilles de la Tourette
Ik zal gezellig met Kanovinnie in de metro, tot hij er na 3 haltes achterkwam dat ie de andere kant op moestquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie maken ook echt altijd wat mee in de trein he
Die was echt heel erg apart.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfs Patrick in de trein werd bang van jou
Was overigens de eerste neger die ik tegenkwam in mijn leven met Gilles de la Tourette
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal gezellig met Kanovinnie in de metro, tot hij er na 3 haltes achterkwam dat ie de andere kant op moest.
LOL!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal gezellig met Kanovinnie in de metro, tot hij er na 3 haltes achterkwam dat ie de andere kant op moest.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig met mijn formaat?
Gaat dit over dat kleine negertje op dat fietsjequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was echt heel erg apart.Ik probeerde zo onopvallend mogelijk te lachen.
ik ben niet klein jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dit over dat kleine negertje op dat fietsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |