Meh, beetje oud al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja, al vond ik de chick leuker.
En der bewbs?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon hem ook wel waarderen. Maar hij viel in het niets bij die ogen van haar.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Er zat leuker in de zaal dan op het scherm.
Ben jij dat die aan het filmen is>?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Wanneer komen er nou meer foto's..? Ik ben wel goed duidelijk te zien op deze bazen pic:
[ afbeelding ]
Alhoewel, niet duidelijk te zien.... Ik sta in de spotlight jonguh..![]()
Flippiee dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
er was een meisje bij de ingang naar boven die namen moest controleren en die was best leuk, ze stond bij de a t/m nog wat geloof ik :$
Dat heb ik helaas niet meegekregen. Ik zag ook geen bekende meer toen ik de bios uitkwam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, het slaan op de bips van snuf door SiIk was wel hilarisch(na afloop)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij dat die aan het filmen is>?
Weet ikquote:
Handig en onhandig. Vooral die mannen met die mammoetslagtanden, dat is dan wel weer handigquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kunnen me toch ferme halen maken met die zes handen.
Hoe oud?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, beetje oud al.
[..]
En der bewbs?
[..]
Jij ging zeker ook snel wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet meegekregen. Ik zag ook geen bekende meer toen ik de bios uitkwam.
Mja, vandaag weer werken. Plus OV, waar ik achteraf wel een beetje spijt van had. Auto was toch makkelijker.quote:
wajoo echt?quote:
Zo erg ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nog steeds bijkomen van het meeten van SiIk
Ehh naatje, jij vroeg het je gisteren echt af in een topic omdat ze zo bekend voor kwamquote:
Dat hallucineerde je ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh naatje, jij vroeg het je gisteren echt af in een topic omdat ze zo bekend voor kwam
Ik zoek de quote wel ffquote:
34.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Handig en onhandig. Vooral die mannen met die mammoetslagtanden, dat is dan wel weer handig
[..]
Hoe oud?
Ik hoorde gisteravond nog iemand opmerken dat toch vooral alle mods wel lelijk en ook de grootste autisten zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Genoeg leuke meisjes en vrouwen iig.
Waar zijn nou die vooroordelen dat alle FOK!kers lelijk zijn?.
Wie was dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond nog iemand opmerken dat toch vooral alle mods wel lelijk en ook de grootste autisten zijn
Ik weet het, ik ben ook niet lelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Genoeg leuke meisjes en vrouwen iig.
Waar zijn nou die vooroordelen dat alle FOK!kers lelijk zijn?.
Kom vechten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond nog iemand opmerken dat toch vooral alle mods wel lelijk en ook de grootste autisten zijn
Dat zeiden ze zeker heel zachtjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |