abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:43:57 #21
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109044024
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het klinkt misschien raar, maar voor dat suggesties en klachten is dit topic juist opgericht. Ik heb dat topic nog even doorgenomen.

Dit zijn de 'nuttige' bijdrages uit 150 posts

[..]

hyves en facebook onderkalken modereren we strenger op inderdaad.

[..]

Mja maar als er dan eens een ONZ achtig topic geopend wordt in KLB 2.0 dan staan dezelfde mensen die KLB 1.0 adoreren te roepen dat het bagger is en dat er een slotje op moet.

[..]

Komt af en toe nog wel eens terug, Rinus is commercieel gegaan, die charme is over...

[..]

Ensaf maakt(e) leuke topics, een soortgelijk topic zou nu nog steeds open blijven, zie bijvoorbeeld het topic van Rickokun's duiven.

[..]

Mja met name de trend om een antiklacht neer te zetten die niks meer te maken had met het hele topic waardoor de reageerders alleen nog maar over de antiklacht gingen zitten babbelen.

[..]

[..]

Wat Marie30 en Mexicanobakker zeggen, het echte baggeren is er van af, aan de andere kant zien we topics verSC'en de laatste tijd. (Wat Arcadia hieronder ook constateert).

[..]

Ik denk deels geshift, ook een aantal hilarische reacties van toen hebben de tand des tijds niet overleeft. 450 keer dezelfde grap is echt niet meer leuk, grgr ria en de kisds etc. Hetzelfde geldt nu een beetje voor die sportschool topics ( Battieboys die nu pas naar de sportschool gaan bijvoorbeeld).

Wat wel zo is users in alle soorten en maten blijven komen en gaan (Ludo zei het al in de orinele draad). En de huidige user groep is medeverantwoordelijk over hoe men in de toekomst terugkijkt op KLB 2.0

Wat ik dus wil zeggen, probeer zelf een leuk topic te openen, maar ga zeker niet geforceerd grappig zitten te doen. Koester de users die leuke topics openen of leuke reacties geven. Probeer het SC'en te beperken.
Oke
Heaven is a place on earth with you
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 11:47:11 #22
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109044120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oke
Verdere suggesties en klachten mogen natuurlijk besproken worden hier. Wij willen ook ons best doen om het voor jullie leuker te maken (mits het mogelijk is).
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_109044182
Ik bloei juist helemaal op met een puike sportschooltopic, jammer dat het zo ondergewaardeerd wordt.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:51:23 #24
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109044235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Verdere suggesties en klachten mogen natuurlijk besproken worden hier. Wij willen ook ons best doen om het voor jullie leuker te maken (mits het mogelijk is).
Tis duidelijk. Dankje Pharkus. grgr S.
pi_109044605
Mannen van 27 (en ouder) die geen relatie hebben...

Geven jullie met het sluiten van dit topic nou gewoon toe, dat er hier in KLB veel van de trieste gevallen zoals in die in de OP beschrijf zitten, en dat die zich erdoor aangevallen voelen?
-
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 12:11:14 #26
54263 crew  Pharkus
pi_109044777
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef Ritmo het volgende:

Geven jullie met het sluiten van dit topic nou gewoon toe, dat er hier in KLB veel van de trieste gevallen zoals in die in de OP beschrijf zitten, en dat die zich erdoor aangevallen voelen?
Ik denk dat je je reputatie tegen je hebt en volgens mij heb jij een verkeerd beeld bij de 'gemiddelde' KLB'er. Ik voel me in ieder geval niet door aangevallen en GGMM vast ook niet.
pi_109046636
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:11 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik denk dat je je reputatie tegen je hebt en volgens mij heb jij een verkeerd beeld bij de 'gemiddelde' KLB'er. Ik voel me in ieder geval niet door aangevallen en GGMM vast ook niet.
Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag. En ja, natuurlijk hoop ik ook op reacties van mensen die zich aangesproken voelen. Ik ben oprecht benieuwd naar hun 'verdediging'.

Er zijn nog wel 10 keer meer aanstootgevendere topics hier. ;) Met "Facebook is voor kneuzen" oid beledig je veel meer mensen.
-
pi_109046735
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag. En ja, natuurlijk hoop ik ook op reacties van mensen die zich aangesproken voelen. Ik ben oprecht benieuwd naar hun 'verdediging'.

Er zijn nog wel 10 keer meer aanstootgevendere topics hier. ;) Met "Facebook is voor kneuzen" oid beledig je veel meer mensen.
Van mij mag 'ie ook wel open. Heb het idee dat als het topic door iemand anders was geopend, hij wel open was gebleven.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:32:49 #29
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109046826
quote:

[..]

Mee eens. Snap niet wat er zo trollend aan dat topic is?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:28 #30
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109046846
Hallon wrm is mn topic dicht ik erger mij echt aan die kutkinderen gr
pi_109047530
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hallon wrm is mn topic dicht ik erger mij echt aan die kutkinderen gr
Post normaal. Dat zwakzinnige gedoe zit ik niet op te wachten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_109050568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie ook wel open. Heb het idee dat als het topic door iemand anders was geopend, hij wel open was gebleven.
Precies.
-
pi_109050575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Mee eens. Snap niet wat er zo trollend aan dat topic is?
En dit dus
-
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:00:29 #34
35723 crew  GGMM
pi_109051345
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef Ritmo het volgende:

Niet echt. Ik zie niet zo goed waar je je druk om maakt eigenlijk en ik snap niet zo goed hoe je verwacht dat dit soort mensen zich hier tegen 'verdedigen' als ze het blijkbaar volgens jou niet kunnen, oftewel waarover je hier een inhoudelijke discussie over wil voeren. Vandaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:01:51 #35
54263 crew  Pharkus
pi_109051398
quote:

[..]

Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag.
Dat vind ik zo bijzonder aan jou, je kan je zo heerlijk ergeren aan mensen waar je eigenlijk helemaal geen last van hebt. Je zou je bij wijze van spreken niet ergeren aan een bejaarde voor je bij de kassa treuzelt, maar owee als zo'n bejaarde heel de dag een geranium zit te begluren, dan zal die bejaarde het bezuren.
pi_109051580
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt. Ik zie niet zo goed waar je je druk om maakt eigenlijk en ik snap niet zo goed hoe je verwacht dat dit soort mensen zich hier tegen 'verdedigen' als ze het blijkbaar volgens jou niet kunnen, oftewel waarover je hier een inhoudelijke discussie over wil voeren. Vandaar.
Dat jij de klacht niet direct deelt of niet snapt waarom ik me er druk over maak, is toch geen criterium voor een topic?
-
pi_109051598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat vind ik zo bijzonder aan jou, je kan je zo heerlijk ergeren aan mensen waar je eigenlijk helemaal geen last van hebt. Je zou je bij wijze van spreken niet ergeren aan een bejaarde voor je bij de kassa treuzelt, maar owee als zo'n bejaarde heel de dag een geranium zit te begluren, dan zal die bejaarde het bezuren.
Aan beide erger ik me. :P Maar het eerste nog meer natuurlijk.
Maar goed, ook dat is geen reden om een topic dicht te gooien.
-
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:15:38 #38
35723 crew  GGMM
pi_109051959
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat jij de klacht niet direct deelt of niet snapt waarom ik me er druk over maak, is toch geen criterium voor een topic?
Wel als ik daarbij geen discussiewaarde en een hoog trollgehalte zie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109052858
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kom op zeg, heel KLB is 1 groot troll-forum.
Roepen dat Facebook voor mongolen is, is ook trollen. Maar die topics gaan ook niet dicht.
-
pi_109053548
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Net alsof dat een criterium is voor het open blijven van topics. :') Zie alle tong80-topics, die compleet nergens over gingen en waar er geen discussie plaatsvond.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')