Ik spam toch niet?quote:
En bannen voor zo`n onschuldig geintje wat trouwens redelijk winstgevend is is toch best wel overdreven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:41 schreef Lithia het volgende:
Wat GGMM zegt. Veel users hebben dit de laatste tijd overal lopen spammen op FOK!.
Je moet al blij wezen dat je nog niet gebanned bent.Zie dit als een waarschuwing trouwens (voor het geval het nog niet gedaan is).
Nee, dit is hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik spam toch niet?
Wat ik heb gedaan is gewoon mensen een lapje voor de ogen houden voor mij eigen gewin.
Als ik nu een topic open puur om die link te promoten is toch een ander verhaal.
Toch gaat het onherroepelijk gebeuren als ik nog een keer zo'n link in wat voor verkapte vorm dan ook van je tegenkom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En bannen voor zo`n onschuldig geintje wat trouwens redelijk winstgevend is is toch best wel overdreven.
Vertel wat? Spam is gewoon niet toegestaan, of het nou als eenmalig geintje bedoeld is of niet. Niet meer doen dus.quote:
Ik verdien genoeg, dit is gewoon wat zakgeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn volwassenen die referrals spammen? Ga je geld op een normale manier verdienen.
Als we dit gaan toestaan staat FOK! binnen de kortste keren vol met die graflinkjes. Stuur ze rond aan je vrienden, familie, val mensen er mee lastig op Facebook, maar niet op FOK!.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg, dit is gewoon wat zakgeld.
Alleen vind ik dit een beetje triest om het als spam neer te zetten terwijl ik niemand heb gedwongen om op die link te klikken of dat ik het opzettelijk aan het promoten ben. Ook brengt het geen virussen of andere vervelende dingen dus komt het op mij over dat er mensen elkaar niets gunnen omdat iemand wat verdient aan een onschuldig klikje waar niemand last van heeft.
Geeft niets ik ben jarenlang een handelaar geweest en ik handel af en toe nog steeds maar iemand iets misgunnen onder de noemer "spam" vind ik een beetje zielig. Vooral omdat ik word gecommandeerd en onder druk word gezet om het uit mijn sig te halen geeft mij het idee dat er mensen echt verbolgen zijn over het feit dat iemand anders een hongerige euro verdiend over een simpele klik.
Maar goed misgunners heb je overal in alle soorten en maten.
Die ene linkje die ik had gepost kan ik me nog iets bij voorstellen, niet veel maar iets. Maar om mij te dwingen om het uit mijn sig te halen is wel een beetje zielig. Bovendien als ik een link naar mijn Facebook zet en dan klikken de mensen op link is het wel goed? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als we dit gaan toestaan staat FOK! binnen de kortste keren vol met die graflinkjes. Stuur ze rond aan je vrienden, familie, val mensen er mee lastig op Facebook, maar niet op FOK!.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ing-nieuwe-ipad.htmlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Wel klaar met deze fanboy flamewar. Het volgende topic graag van iemand die het product daadwerkelijk heeft gekocht en er toch klachten mee heeft (en dan niet van het niveau ik heb een iPad3 gekocht en nu doet flash het niet).
je snapt toch niet dat eigen reclame maken niet de bedoeling is van Fok? Open je eigen commerciele website dan of zo. Kan je oneindig veel geld mee verdienen. Niemand die je het misguntquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Die ene linkje die ik had gepost kan ik me nog iets bij voorstellen, niet veel maar iets. Maar om mij te dwingen om het uit mijn sig te halen is wel een beetje zielig. Bovendien als ik een link naar mijn Facebook zet en dan klikken de mensen op link is het wel goed? Ik zie het probleem niet zo.
Maar zodra ik een link naar die website in mijn sig zet is het niet meer oke toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
je snapt toch niet dat eigen reclame maken niet de bedoeling is van Fok? Open je eigen commerciele website dan of zo. Kan je oneindig veel geld mee verdienen. Niemand die je het misgunt
Je hebt zelf een iPad3 met oververhitting of snapte je de sluitpost niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:01 schreef andreas612 het volgende:
iPad 3 #2
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ing-nieuwe-ipad.html
gooi 'm maar weer open danontkennen is namelijk de waarheid verhullen..
Lees de algemene voorwaarden. artikel 7, spam. Jouw linkt dient overduidelijk een commercieel doel en is dus niet toegestaan. Verdere discussie in dit topic kan gerust achterwege blijven. Mijn PM staat open mocht je er behoefte aan hebben, al heb ik niet veel meer toe te voegen aan het bovenstaande.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:13 schreef PKRChamp het volgende:
Met andere woorden ik zou nooit een website in mijn sig kunnen zetten want dan ben ik aan het spammen volgens de mods hier. Als iemand mij dat verschil zou kunnen uitleggen zonder met twee maten te meten dan hoor ik het graag.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Lijst met misselijkmakende baggertopics:
Ik ben een sukkel bij presentaties
Geile vrienden
Zeikgeur in de kelderbox
Koeienkutten bij de Mac
Het niveau in KLB vandaag is bedroevend laagen dat op deze mooie lentedag...
Na zoveel reacties gaat dat vanzelf.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Nilscollection het volgende:
Waarom is mijn topic "Wil je je hond even aanlijnen?" gesloten?
Als iemand anders mij persoonlijk begint aan te vallen mag ik niet reageren of het is al gesloten?
Maar een deel 2 om verder te bitchfighten is niet nodigquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Nilscollection het volgende:
Waarom is mijn topic "Wil je je hond even aanlijnen?" gesloten?
Als iemand anders mij persoonlijk begint aan te vallen mag ik niet reageren of het is al gesloten?
Klopt. Zie post hierboven.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar een deel 2 om verder te bitchfighten is niet nodig
Danke schönquote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Sorry, ging geheel per ongeluk
Verder vind ik Nilscollection wel tof, hij omschreef zijn klacht goed
Ik ben net bij episode1 misschien dat iemand anders dat even op moet pakken, zal de titel vast aanpassen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, het was al lang bedtijd toen. Dus hier niet meer gemeld, sorry Pharkus.
Topic 435636 over de tijdlijn van Facebook schat ik zo.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:48 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Tijdlijn op facebook
He bah. Welk misdaad heb ik begaan?
Ommenabij inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Topic 435636 over de tijdlijn van Facebook schat ik zo.
bashingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
He Pharkus, wrom is Ritmo topic dicht dan?
Ik denk dat het al in je vraag staat. Wanbeleid dit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
He Pharkus, wrom is Ritmo topic dicht dan?
Heb ik wat gemist?quote:
Hij is weer open he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef Nikmans het volgende:
Ik vond dat Ritmotopic wel terecht eigenlijk, goede klacht, jammer dat sommige users het weer verstieren
Jij niet, het ging om 1 of 2 opmerkingen die gewoon niets met de discussie te maken hadden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb 'm blijkbaar gebasht, samen met Chai
TS vroeg zelf om een slotje, vandaar. Hier en daar wat problemen met sommige posts, ik wilde het privé houden, vandaar mijn 'beknopte post'. Zit nog te kijken of ik het ga opruimen of niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:56 schreef Thieske het volgende:
Allo, allo,
Ten eerste, ik kom zelden in KLB dus geen idee watvoor regels men hier hanteert. Maar wat ik me afvroeg is waarom dat dit topic: Stichting BREIN,die mijn proxysite willen stoppen!! gesloten is.
Het is weliswaar een beetje warrig geschreven door TS maar ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het afloopt.
De sluitreden: "Slotje. Wat een gedoe." is ietwat beknopt.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ziek van gers
Serieus, waarom is deze dicht? Gewoon een hartstikke terechte klacht hoor.
Wat wil je hiermee nou zeggen? Omdat een klacht vaker voorkomt mag hij niet meer geuit worden? Dan kan je KLB net zo goed sluitenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Er zijn nog tig recente Gers topics open. Dit topic is nou niet van dusdanige kwaliteit en dus meerwaarde dat het veel bestaansrecht heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nou zeggen? Omdat een klacht vaker voorkomt mag hij niet meer geuit worden? Dan kan je KLB net zo goed sluiten.
Nope, helaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef Yreal het volgende:
Mogen linkjes naar sites met sex content ook al niet meer? Ik dacht alleen dat plaatjes niet meer mochten![]()
Zal het niet meer doen
Hihi je zegt orgiequote:
Volgende week, na het dubstepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap. bedankt voor het snelle antwoord. ik ga weer
Meh, dit zijn gewoon domme replies die je gewoon kan negeren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:21 schreef Setting_Sun het volgende:
browser voor ALLES
kunnen de kutreacties verwijderd worden ("dan gebruik je het toch niet", "gebruik pen en papier", etc. )
ze moeten gestraft worden, deleten die hap (en een pak slaag)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh, dit zijn gewoon domme replies die je gewoon kan negeren.
gebeurt niet dusquote:Op zondag 1 april 2012 06:19 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
ze moeten gestraft worden, deleten die hap (en een pak slaag)
ditquote:
Aangepastquote:Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mag de TT van Topicreeks: KLB SC worden aangepast ? Dat is TE gemeen over Stoffel
Topic is al niet zo fris, maar dit gaat een grens over.quote:
eens, thanksquote:Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Topic is al niet zo fris, maar dit gaat een grens over.
Gedaan. Thanks alvast!quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Lithia het volgende:
Open gewoon een nieuw topic, niet een nieuw deel. Ik link het wel aan elkaar.
We zijn er mee bezig, wij zien wel een omgekeerd evenredig verband tussen de kwaliteit van de OP en het aantal bashreacties.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik vind dat modjes meer actief moeten zijn met TS bashen, wat vaak gebeurt in KLB. Niet alleen bij mij, maar ik merk dat de laatste tijd dit heel veel voorkomt
hij bedoelt dat je mee moet doen pharkusquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig, wij zien wel een omgekeerd evenredig verband tussen de kwaliteit van de OP en het aantal bashreacties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je mee moet doen pharkus
De laatste tijd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik vind dat modjes meer actief moeten zijn met TS bashen, wat vaak gebeurt in KLB. Niet alleen bij mij, maar ik merk dat de laatste tijd dit heel vaak voorkomt
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef gokwereld het volgende:
Denk niet dat AZ het gaat redden. Dus iedereen ingezet op AZ vanavond, dat wordt een moeilijke avond.
Jeroen
-knip-
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |