abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2012 @ 00:26:24 #1
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109749089
Mauro heeft gelogen over zijn geboortedatum toen hij hier als klein jongetje binnen kwam en daarom is Mauro een grote onbetrouwbare jokkebrok die niet welkom is in Nederland na zijn studie.

Natuurlijk heeft hij gelogen over zijn geboortedatum dat zou ieder weldenkend mens doen, ik ken vrijwel geen asielzoekers die niet gelogen hebben over hun geboortedatum. Een jongere leeftijd opgeven vergroot de kansen op scholing aanzienlijk daarnaast is de staat verplicht om tot je 18de voor je te zorgen aangezien ze kinderen niet aan hun lot over mogen laten.

Ieder mens wat aan het overleven is zal liegen als dit zijn toekomstperspectief positief kan beinvloeden.
Het is makkelijk oordelen voor iemand die niet weet wat oorlog, uitbuiting en overleven is als je dan nog het lef hebt om te zeggen dat Mauro een grote jokkebrok is ben je geen getalenteerd volksvertegenwoordiger. Ik ben benieuwd wat meneer Leers zou doen in als hij in dezelfde situatie zat als Mauro.

Ieder mens wat aan het overleven is zou liegen wanneer dit zijn mogelijkheden waarschijnlijk zal vergroten.
Wat een burgerlijke kortzichtigheid van meneer Leers om dit te veroordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door moonobserver op 01-04-2012 00:38:14 ]
Reality is a illusion
pi_109749106
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef moonobserver het volgende:
Mauro heeft gelogen over zijn geboortedatum toen hij hier als klein jongetje binnen kwam en daarom is Mauro een grote onbetrouwbare jokkebrok die niet welkom is in Nederland na zijn studie.

Natuurlijk heeft hij gelogen over zijn geboortedatum dat zou ieder weldenkend mens doen, ik ken vrijwel geen asielzoekers die niet gelogen hebben over hun geboortedatum. Een jongere leeftijd opgeven vergroot de kansen op scholing aanzienlijk daarnaast is de staat verplicht je tot 18 voor je te zorgen aangezien ze kinderen niet aan hun lot over mogen laten.

Ieder mens wat aan het overleven is zal liegen als dit zijn toekomstperspectief positief kan beinvloeden.
Het is makkelijk oordelen voor iemand die niet weet wat oorlog, uitbuiting en overleven is als je dan nog het lef hebt om te zeggen dat Mauro een grote jokkebrok is ben je geen getalenteerd volksvertegenwoordiger. Ik ben benieuwd wat meneer Leers zou doen in als hij in dezelfde situatie zat als Mauro.

Ieder mens wat aan het overleven is zou liegen wanneer dit zijn mogelijkheden waarschijnlijk zal vergroten.
Wat een burgerlijke kortzichtigheid van meneer Leers om dit te veroordelen.
Het gaat om 3 dagen verschil...

Maar ik zie het probleem ook niet zo.
Er zijn genoeg buitenlanders toegelaten die minder geïntegreerd waren dan Mauro.

Van mij mag hij blijven, hij redt zich hier wel.
  zondag 1 april 2012 @ 00:27:56 #3
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109749152
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het gaat om 3 dagen verschil...

Maar ik zie het probleem ook niet zo.
Er zijn genoeg buitenlanders toegelaten die minder geïntegreerd waren dan Mauro.

Van mij mag hij blijven, hij redt zich wel.
Nog erger..
Reality is a illusion
pi_109749180
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef moonobserver het volgende:

[..]

Nog erger..
Hmm wat?
pi_109749222
Ik wist niet eens dat hij geloven maar waarom heeft hij gelogen over 3 dagen..
  zondag 1 april 2012 @ 00:30:33 #6
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109749247
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef Cher- het volgende:
Ik wist niet eens dat hij geloven maar waarom heeft hij gelogen over 3 dagen..
Dan heet het geen liegen meer, dat is gewoon slechte documentatie wat gebruikelijk is in Afrika.
Veel mensen weten daar hun leeftijd niet eens.
Reality is a illusion
pi_109749296
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef moonobserver het volgende:

[..]

Dan heet het geen liegen meer, dat is gewoon slechte documentatie wat gebruikelijk is in Afrika.
Veel mensen weten daar hun leeftijd niet eens.
Valt wel mee.
Maar ik vraag me af waarom hij over 3 dagen gelogen heeft :)
  zondag 1 april 2012 @ 00:33:16 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109749361
Vmbo TT, topic niet gelezen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 1 april 2012 @ 00:33:45 #10
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109749384
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Cher- het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Maar ik vraag me af waarom hij over 3 dagen gelogen heeft :)
Hoe weet je dat het mee valt? de laatste 20 jaar is de documentatie iets beter geworden in Afrika, maar heel veel asielzoekers die hier komen weten hun echte leeftijd niet eens.
Reality is a illusion
pi_109749403
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Cher- het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Maar ik vraag me af waarom hij over 3 dagen gelogen heeft :)
Ehm, dat zegt hij niet.
pi_109749415
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef moonobserver het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het mee valt? de laatste 20 jaar is de documentatie iets beter geworden in Afrika, maar heel veel asielzoekers die hier komen weten hun echte leeftijd niet eens.
Ze liegen er gewoon over, heeft mijn vader ook gedaan. Ze weten het el. Mijn hele familie weet zn leeftijd daar en dat zijn al honderden mensen.
pi_109749421
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ehm, dat zegt hij niet.
wat praat je nou?
  zondag 1 april 2012 @ 00:39:45 #14
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109749599
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ze liegen er gewoon over, heeft mijn vader ook gedaan. Ze weten het el. Mijn hele familie weet zn leeftijd daar en dat zijn al honderden mensen.
en waarom heeft je vader hierover gelogen dan? kun je dat uitleggen?
Reality is a illusion
  zondag 1 april 2012 @ 01:00:08 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109750265
Buffalo-Soldier mag weer normaal gaan doen voor ik 'm help.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 1 april 2012 @ 01:05:41 #16
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109750479
quote:
4s.gif Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Buffalo-Soldier mag weer normaal gaan doen voor ik 'm help.
volgens mij is hier geen Buffalo soldier, weet je zeker dat je in het goede topic zit?
Reality is a illusion
  zondag 1 april 2012 @ 01:06:36 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109750506
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 01:05 schreef moonobserver het volgende:

[..]

volgens mij is hier geen Buffalo soldier, weet je zeker dat je in het goede topic zit?
Hij was hier.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 1 april 2012 @ 01:12:00 #18
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109750709
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij was hier.
oke, je kan waarschijnlijk mensen mysterieus laten verdwijnen.
Reality is a illusion
pi_109750975
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ze liegen er gewoon over, heeft mijn vader ook gedaan. Ze weten het el. Mijn hele familie weet zn leeftijd daar en dat zijn al honderden mensen.
Dat is wel een heel grote familie?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_109751261
Is die mongool nou nog steeds het land niet uitgezet?
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef moonobserver het volgende:
Mauro heeft gelogen over zijn geboortedatum toen hij hier als klein jongetje binnen kwam en daarom is Mauro een grote onbetrouwbare jokkebrok die niet welkom is in Nederland na zijn studie.

Klopt. Zijn we het daar ook over eens :Y


quote:
Ieder mens wat aan het overleven is zou liegen wanneer dit zijn mogelijkheden waarschijnlijk zal vergroten.

Aan het overleven :') Gelukszoeker noemen we dat. Die gast had al lang weg moeten wezen. Hij wordt nu gebruikt als voorbeeld voor het harde onpersoonlijke pvv beleid, maar als we een links kabinet hadden gehad dan hoorde je er niemand over. :r
  zondag 1 april 2012 @ 02:21:24 #21
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109752589
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Dat is wel een heel grote familie?
idd beetje vage opmerking die haar zelf in diskrediet brengt -O-
Reality is a illusion
pi_109752790
Als je liegt over je leeftijd om gebruik te maken van faciliteiten die niet meer tot jouw beschikking zouden mogen staan dan vind ik dat kwalijk. Als het verder geen verschil maakt en gewoon een fout is lijkt mij dat niet zo'n probleem
  zondag 1 april 2012 @ 02:41:01 #23
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109752839
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:36 schreef Skinneh het volgende:
Als je liegt over je leeftijd om gebruik te maken van faciliteiten die niet meer tot jouw beschikking zouden mogen staan dan vind ik dat kwalijk. Als het verder geen verschil maakt en gewoon een fout is lijkt mij dat niet zo'n probleem
mooi verwoord studeer je rechten ofzo?

Maar een kwalijke zaak zou ik dat nooit vinden, ethisch gezien zou je er vraagtekens bij kunnen zetten maar het als kwalijk bestempelen kan demoniserend werken.
Reality is a illusion
  zondag 1 april 2012 @ 02:42:05 #24
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109752861
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef moonobserver het volgende:
Mauro heeft gelogen over zijn geboortedatum toen hij hier als klein jongetje binnen kwam en daarom is Mauro een grote onbetrouwbare jokkebrok die niet welkom is in Nederland na zijn studie.

Natuurlijk heeft hij gelogen over zijn geboortedatum dat zou ieder weldenkend mens doen, ik ken vrijwel geen asielzoekers die niet gelogen hebben over hun geboortedatum. Een jongere leeftijd opgeven vergroot de kansen op scholing aanzienlijk daarnaast is de staat verplicht om tot je 18de voor je te zorgen aangezien ze kinderen niet aan hun lot over mogen laten.

Ieder mens wat aan het overleven is zal liegen als dit zijn toekomstperspectief positief kan beinvloeden.
Het is makkelijk oordelen voor iemand die niet weet wat oorlog, uitbuiting en overleven is als je dan nog het lef hebt om te zeggen dat Mauro een grote jokkebrok is ben je geen getalenteerd volksvertegenwoordiger. Ik ben benieuwd wat meneer Leers zou doen in als hij in dezelfde situatie zat als Mauro. Ieder mens wat aan het overleven is zou liegen wanneer dit zijn mogelijkheden waarschijnlijk zal vergroten.
Wat een burgerlijke kortzichtigheid van meneer Leers om dit te veroordelen.
Mauro doet mbo en daar hebben we er al meer dan genoeg, opbokken. Meneer Leers heeft wel gestudeerd.
We hebben al meer dan genoeg mbo'ers dus opbokken met Mauro.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 1 april 2012 @ 02:44:21 #25
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109752893
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Mauro doet mbo en daar hebben we er al meer dan genoeg, opbokken. Meneer Leers heeft wel gestudeerd.
We hebben al meer dan genoeg mbo'ers dus opbokken met Mauro.
je gooit het nu op niveauverschil kwa educatie en neemt Leers als vergelijkingsmateriaal vs Mauro 8)7 , dat staat helemaal los van de ethische kwestie waar het hier om gaat.
Reality is a illusion
  zondag 1 april 2012 @ 02:51:24 #26
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109752985
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:44 schreef moonobserver het volgende:

[..]

je gooit het nu op niveauverschil kwa educatie en neemt Leers als vergelijkingsmateriaal vs Mauro 8)7 , dat staat helemaal los van de ethische kwestie waar het hier om gaat.
Nou goed, kort door de bocht dan. En zonder gevoel. Aan Mauro hebben we als niets als natie. Wat hij doet kunnen nog een gros * 1000 anderen. We hebben al te veel geld verspild aan hem, opboktijd voor deze jongen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 1 april 2012 @ 03:36:27 #27
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109753391
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou goed, kort door de bocht dan. En zonder gevoel. Aan Mauro hebben we als niets als natie. Wat hij doet kunnen nog een gros * 1000 anderen. We hebben al te veel geld verspild aan hem, opboktijd voor deze jongen.
lossss van het feit of we er wat aan hebben gaat het hier om politiek waarbij ethische humanitaire belangen afgewogen moeten worden.

Waar jij hebt over hebt is geen politiek maar onderbuikgevoelens van de belastingbetaler.
Reality is a illusion
  zondag 1 april 2012 @ 03:41:05 #28
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109753434
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:36 schreef moonobserver het volgende:

[..]

lossss van het feit of we er wat aan hebben gaat het hier om politiek waarbij ethische humanitaire belangen afgewogen moeten worden.

Waar jij hebt over hebt is geen politiek maar onderbuikgevoelens van de belastingbetaler.
Enerzijds heb jij een punt. Anderzijds zijn we zelf nog niet eens ontwikkeld dus kunnen wij ons niet druk maken om gevallen als Mauro. Sorry dat ik het zeg maar ga je geluk ergens anders zoeken en niet hier. A, we hebben genoeg jongens daarvoor en B) het is simpelweg niet mijn verantwoordelijkheid, wordt Mauro ergens anders mishandeld, is dat simpelweg niet mijn probleem. Erg cru en hard, ik weet het, maar het moet gezegd worden.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109754356
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:41 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Enerzijds heb jij een punt. Anderzijds zijn we zelf nog niet eens ontwikkeld dus kunnen wij ons niet druk maken om gevallen als Mauro. Sorry dat ik het zeg maar ga je geluk ergens anders zoeken en niet hier. A, we hebben genoeg jongens daarvoor en B) het is simpelweg niet mijn verantwoordelijkheid, wordt Mauro ergens anders mishandeld, is dat simpelweg niet mijn probleem. Erg cru en hard, ik weet het, maar het moet gezegd worden.
Ben benieuwd naar jouw bronvermelding, zeker omtrent dat stuk dat er een overschot aan mbo'ers zou zijn. Dit is puur spelen op onderbuikgevoelens.
pi_109754386
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Cher- het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Maar ik vraag me af waarom hij over 3 dagen gelogen heeft :)
Hij was toen 9 jaar oud. Er zijn genoeg volwassenen in Angola die niet precies weten wanneer ze zijn geboren. De GBA is daar niet zo goed als in Nederland.
  zondag 1 april 2012 @ 09:09:25 #31
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_109754775
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 07:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij was toen 9 jaar oud. Er zijn genoeg volwassenen in Angola die niet precies weten wanneer ze zijn geboren. De GBA is daar niet zo goed als in Nederland.
Dit dus. Tevens Leers. :') laat hem lekker terug opbokken naar Maastricht, hoeven wij die kop niet meer te zien op tv.
  zondag 1 april 2012 @ 09:53:40 #32
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109755244
Heeft Mauro eigenlijk een vriendin of een vrouw? Zo nee, dan sowieso opbokken.
pi_109755963
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Cher- het volgende:

[..]

wat praat je nou?
Ik bedoelde: dat zegt hij net.

Faal van mijn kant :')
  zondag 1 april 2012 @ 14:11:02 #34
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109762205
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:36 schreef moonobserver het volgende:

[..]

lossss van het feit of we er wat aan hebben gaat het hier om politiek waarbij ethische humanitaire belangen afgewogen moeten worden.

Waar jij hebt over hebt is geen politiek maar onderbuikgevoelens van de belastingbetaler.
Dat die jongen hier mocht blijven was omdat Leers onder druk van een aantal Nederlanders een keuze moest maken. De hele mediahype hierover met diezelfde onderbuikgevoelens heeft Leers min of meer gedwongen. Als er toen niet zo'n zwaar overtrokken aandacht aan was besteed had Mauro allang moeten vertrekken.
Nu moet hij alsnog weg, en terecht, als cadeau krijgt hij nog een diploma mee ook.
Dus ophouden met janken en opbokken.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 april 2012 @ 14:14:52 #35
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_109762346
gewoon oprotte met die vent solang we hier mense bij de voedsel bank hebbben moette ze geowon terug richitng land van herkomst
  zondag 1 april 2012 @ 14:18:58 #36
350968 kedge
cicatrix manet
pi_109762486
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat die jongen hier mocht blijven was omdat Leers onder druk van een aantal Nederlanders een keuze moest maken. De hele mediahype hierover met diezelfde onderbuikgevoelens heeft Leers min of meer gedwongen. Als er toen niet zo'n zwaar overtrokken aandacht aan was besteed had Mauro allang moeten vertrekken.
Nu moet hij alsnog weg, en terecht, als cadeau krijgt hij nog een diploma mee ook.
Dus ophouden met janken en opbokken.
Die media aandacht zou verboden moeten zijn. De meesten hebben zich nooit in de zaak Mauro verdiept, maar ow wat zielig die zwarte.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zondag 1 april 2012 @ 14:25:46 #37
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109762764
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ze liegen er gewoon over, heeft mijn vader ook gedaan. Ze weten het el. Mijn hele familie weet zn leeftijd daar en dat zijn al honderden mensen.
Waarom kom ik jou steeds tegen in topics waar je op basis van voorbeelden uit jouw eigen omgeving schijnt te denken dat je meteen weet hoe het in het algemeen werkt?

Ik meen te herinneren dat jouw vader uit Brazilie komt. Brazilie is dus totaal niet te vergelijken met de verschillende Afrikaanse landen.

Ik vermoed dat vast genoeg Asielzoekers zullen zijn die liegen om dit soort zaken, een kat in het nauw maakt kan rare sprongen maken. Dit wil echter niet zeggen dat het niet of nauwelijks voorkomt dat Asielzoekers hun exacte leeftijd echt niet weten. En het feit dat jouw vader toevallig ook loog is verder totaal niet relevant wanneer het gaat om de grote aantallen.
Krekker is de bom!
  zondag 1 april 2012 @ 14:26:20 #38
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109762787
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon oprotten met die vent zolang we hier mensen bij de voedsel-bank hebbben moeten ze gewoon terug richting land van herkomst
precies.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:18 schreef kedge het volgende:

[..]

Die media aandacht zou verboden moeten zijn. De meesten hebben zich nooit in de zaak Mauro verdiept, maar ow wat zielig die zwarte.
Inderdaad, en maar roepen dat het zielig is en niet humaan.
3 keer raden waar al die hulp van betaald word: juist, onze belastingcenten.
Wilders heeft onlangs een perfect voorstel naar voren gebracht: minder geld naar ontwikkelingshulp.
Hulde _O_
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 april 2012 @ 14:30:15 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109762948
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon oprotte met die vent solang we hier mense bij de voedsel bank hebbben moette ze geowon terug richitng land van herkomst
Gezien jouw taalgebruik en de overdreven taalfouten lijkt het mij dat je eerder een typetje speelt, maar laat ik in het kader v/d mensen die wel echt zo denken (je wordt zelfs gequote) toch even serieus reageren:

Leg uit? Wat hebben Mauro en de mensen bij de voedselbank met elkaar te maken? En belangrijker, wat voor baat hebben de mensen bij de voedselbank erbij wanneer Mauro terug wordt gestuurd?
Krekker is de bom!
  zondag 1 april 2012 @ 14:31:09 #40
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109762984
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Lithia op 01-04-2012 14:41:31 (net over het randje) ]
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 1 april 2012 @ 14:32:10 #41
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109763035
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gezien jouw taalgebruik en de overdreven taalfouten lijkt het mij dat je eerder een typetje speelt, maar laat ik in het kader v/d mensen die wel echt zo denken (je wordt zelfs gequote) toch even serieus reageren:

Leg uit? Wat hebben Mauro en de mensen bij de voedselbank met elkaar te maken? En belangrijker, wat voor baat hebben de mensen bij de voedselbank erbij wanneer Mauro terug wordt gestuurd?
Hij doelt op, eigen volk eerst.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 april 2012 @ 14:34:50 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109763160
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

Hij doelt op, eigen volk eerst.
En wat heeft 'eigen volk' eerst hier precies mee te maken? Of bedoel je dat het volk bij de voedselbanken in de plaats van Mauro in het pleeggezin kan worden opgenomen? :?
Krekker is de bom!
  zondag 1 april 2012 @ 14:37:36 #43
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109763287
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En wat heeft 'eigen volk' eerst hier precies mee te maken? Of bedoel je dat het volk bij de voedselbanken in de plaats van Mauro in het pleeggezin kan worden opgenomen? :?
Dan kunnen ze dat geld aan het volk geven wat bij de voedselbanken loopt. Zijn we ook van die voedselbanken af.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_109763511
Eerst wordt er geld geïnvesteerd in mensen als Mauro en als ze uiteindelijk geld gaan opleveren, worden ze het land uitgezet. Hoe bedoel je kapitaalvernietiging 8)7
  zondag 1 april 2012 @ 14:50:24 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109763819
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 14:37 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dat geld aan het volk geven wat bij de voedselbanken loopt. Zijn we ook van die voedselbanken af.
Welk geld? Het enige dat geld kost is die hele heisa rondom Mauro. Als we hem lekker bij dat pleeggezin hadden laten zitten had het de staat niet of nauwelijks geld gekost.
Krekker is de bom!
  zondag 1 april 2012 @ 14:58:32 #46
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109764216
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Welk geld? Het enige dat geld kost is die hele heisa rondom Mauro. Als we hem lekker bij dat pleeggezin hadden laten zitten had het de staat niet of nauwelijks geld gekost.
Door die hele aandachtstrekkerij van Mauro zijn er veel meer die nu een generaal pardoen willen, ook die niet bij een pleeggezin bivakkeren. En daar zal ook woonruimte voor gevonden moeten worden. Ze kunnen niet hun hele leven bij het COA logeren. Ook het in stand houden van het COA kost bakken met geld. Dus indirect kost het wel degelijk geld.
Als er geen aandacht aan was besteed en Mauro was uitgezet was er niks aan de hand geweest, maar nee, een groot aantal jankers vonden het nodig om een complete mediahype te ontketenen over iets.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 1 april 2012 @ 17:41:16 #47
350968 kedge
cicatrix manet
pi_109771049
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 14:58 schreef cvboer het volgende:

[..]

Door die hele aandachtstrekkerij van Mauro zijn er veel meer die nu een generaal pardoen willen, ook die niet bij een pleeggezin bivakkeren. En daar zal ook woonruimte voor gevonden moeten worden. Ze kunnen niet hun hele leven bij het COA logeren. Ook het in stand houden van het COA kost bakken met geld. Dus indirect kost het wel degelijk geld.
Als er geen aandacht aan was besteed en Mauro was uitgezet was er niks aan de hand geweest, maar nee, een groot aantal jankers vonden het nodig om een complete mediahype te ontketenen over iets.
Goed verwoord. Bovendien komt van een generaal pardon, buiten de 80 andere Mauro's, ook nog eens circa 800 andere zaken aan het licht.

Waar houdt het op ?

We hebben hier zelf regels voor gemaakt en die dienen we nu na te streven.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_109771439
1. Mauro was 10 toen hij in Nederland zichzelf als Ama aanmeldde (gedumpt door zijn moeder voor een betere ontwikkeling en had geen fuck met onveiligheid te maken)

2. Hij is in 2007 al definitief afgewezen.

3. De gegevens die niet kloppen zijn niet van zijn aanvraag als Ama, maar zijn van zijn aanvraag voor een studievium toen was Mauro al Meerderjarig.

4. Ondanks alles mag hij alsnog zijn studie afmaken hier en dan moet hij alsnog opbokken.

Kunnen we ophouden met alle linkse tijdrekken van zijn vertrek, hij heeft het al beter gehad dan de gemiddelde ama, hij mag alsnog studeren, hij heeft nog een moeder etc.. etc..

Hoe meer links hierover zeurt hoe meer ik hoop dat ze heel snel eruit zetten.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109771499
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Welk geld? Het enige dat geld kost is die hele heisa rondom Mauro. Als we hem lekker bij dat pleeggezin hadden laten zitten had het de staat niet of nauwelijks geld gekost.
Schept een mooi precedent voor talloze andere jongeren die dit ook wel willen.

Opgezout met dat joch.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  zondag 1 april 2012 @ 17:56:17 #50
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_109771565
Heeft Mauro soms een onvoldoende gehaald? Ik dacht dat we even van hem af waren.
anders steek je gewoon even je tong erin
  maandag 2 april 2012 @ 00:08:44 #51
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109789587
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom kom ik jou steeds tegen in topics waar je op basis van voorbeelden uit jouw eigen omgeving schijnt te denken dat je meteen weet hoe het in het algemeen werkt?

Ik meen te herinneren dat jouw vader uit Brazilie komt. Brazilie is dus totaal niet te vergelijken met de verschillende Afrikaanse landen.

Ik vermoed dat vast genoeg Asielzoekers zullen zijn die liegen om dit soort zaken, een kat in het nauw maakt kan rare sprongen maken. Dit wil echter niet zeggen dat het niet of nauwelijks voorkomt dat Asielzoekers hun exacte leeftijd echt niet weten. En het feit dat jouw vader toevallig ook loog is verder totaal niet relevant wanneer het gaat om de grote aantallen.
Haar familie komt dus uit Brazilië, en dan gaat ze kwaad spreken over Afrikanen door te doen alsof haar familie leugenachtige Afrikanen zijn. Vreemde zaak.
Verklaringen geven doet ze ook al niet...
Reality is a illusion
  maandag 2 april 2012 @ 00:12:43 #52
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109789701
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 14:37 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dat geld aan het volk geven wat bij de voedselbanken loopt. Zijn we ook van die voedselbanken af.
We hebben ook nog internationale humanitaire plichten, Nederland erkent de universele verklaring van de rechten van de mens ook en hebben dit verdrag ondertekent, je kan dan niet zomaar andere beslissingen gaan nemen of je moet het verdrag niet erkennen en nietig willen verklaren maar dan wil niemand meer zaken met ons doen en worden wij een ontwikkelingsland en kunnen wij zelf ergens asiel gaan aanvragen waar het beter vertoeven is.
Reality is a illusion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')