Nee vanwege de 1955 en beperkte ruimte rond de meeste burgerbakplaten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef fruitshot het volgende:
Alst goed is is de big tasty maar tijdelijk terug omdat er veel naar gevraagd is. Hij was eruitgehaald ivm calorieen. 900 om precies te zijn
Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn. En alsof al het andere eten daar wel zo gezond isquote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef fruitshot het volgende:
Alst goed is is de big tasty maar tijdelijk terug omdat er veel naar gevraagd is. Hij was eruitgehaald ivm calorieen. 900 om precies te zijn
Voor een vrouw is dat bijna de helft van wat ze op een dag aan calorien nodig heeft.quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn. En alsof al het andere eten daar wel zo gezond is
495quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat bijna de helft van wat ze op een dag aan calorien nodig heeft.
Een Big Mac zit volgens mij rond de 500/600... dat valt dus reuze mee
lees ik dit nu goed..quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Riann het volgende:
ik moest naar de wcen daar zag ik ook al dat er een mcfisch in een happy meal zat
neequote:
Dit kloptquote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee
ze moest naar het toilet dus ging ze naar de mac en daar zag ze op een poster dat je fish bij je happy meal kunt bestellen
Dus? Je weet dat je ongezond eet als je naar de mac gaat, wil je niet dik worden, dan moet je dat dus gewoon niet te vaak doenquote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat bijna de helft van wat ze op een dag aan calorien nodig heeft.
Een Big Mac zit volgens mij rond de 500/600... dat valt dus reuze mee
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wanneer je een Big Mac eet je dus ruim onder de ckal zit van een Tasty. Dat een Big Mac op dat gebied dus een verstandigere keuze zou zijn. Wat jij doet moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dus? Je weet dat je ongezond eet als je naar de mac gaat, wil je niet dik worden, dan moet je dat dus gewoon niet te vaak doenIk vind zulke dingen betuttelend, mensen zijn zelf verantwoordelijk voor wat ze naar binnen werken.
En hoeveel mensen eten er niet 2 Big Macs? Zit je ook aan de 1000.
Site doet het niet hier...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:27 schreef Bartjebart het volgende:
www.debekendsteburger.nl
Maak zelf je eigen burger
Alleen jammer dat de keuze mogelijkheden relatief beperkt zijn vooral wat betreft brood en vlees...
Maar een Big Tasty vult, een Big Mac nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wanneer je een Big Mac eet je dus ruim onder de ckal zit van een Tasty. Dat een Big Mac op dat gebied dus een verstandigere keuze zou zijn. Wat jij doet moet je lekker zelf weten.
Ik neem wel een kapsalon, kost 3,50 en vult ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar een Big Tasty vult, een Big Mac niet
wat heeft dat met mcdonald's te maken? Verder is dat hier ook 7-8 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik neem wel een kapsalon, kost 3,50 en vult ook
Is allebei fastfoodquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heeft dat met mcdonald's te maken? Verder is dat hier ook 7-8 euro ofzo.
Bij mij is die ¤ 30,-quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Kamergezocht het volgende:
De kapsalon hier kost 14 euro. Maar dat is dan wel met wassen en stylen erbij.
Voor alleen jou zal de omzet niet omhoog vliegenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef Ramkraker het volgende:
Ik wil de 1955 terug, die big tasty smaakt echt nergens naarniet dat ik vaak bij de mc donalds kom, maar als ik er kom bestel ik nu niks meer en een tijd terug de 1955, omdat die nog wel redelijk te doen was
Het merendeel van alle gasten? Ik denk dat je het nu wel behoorlijk overschat hoor...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor alleen jou zal de omzet niet omhoog vliegen
Nee serieus, ik weet zeker dat er meer het andersom zo zien dan hoe jij het ziet. Merendeel kwam voor de BT naar de Mac.
Merendeel bedoel ik Big Tasty liefhebbers > 1955 liefhebbersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het merendeel van alle gasten? Ik denk dat je het nu wel behoorlijk overschat hoor...
Ooh zo... Ja dat denk ik inderdaad ook wel...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Merendeel bedoel ik Big Tasty liefhebbers > 1955 liefhebbers
En voor maar ¤1,95quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie een reclame over een McFlurry Snickers! Eindelijk!
Als het net zo'n aanfluiting is als die zogenaamde Mars hoeft het van mij niet. Chocola + caramel =/ marsquote:
En alle moeders krijgen 'm gratis (of Milk Shake Perzik Abrikoos) op moederdag bij elke bestelling bij inlevering van een bon (Veronica Magazine)quote:
I feel yaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef Ramkraker het volgende:
Ik wil de 1955 terug, die big tasty smaakt echt nergens naarniet dat ik vaak bij de mc donalds kom, maar als ik er kom bestel ik nu niks meer en een tijd terug de 1955, omdat die nog wel redelijk te doen was
Yesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
En alle moeders krijgen 'm gratis (of Milk Shake Perzik Abrikoos) op moederdag bij elke bestelling bij inlevering van een bon (Veronica Magazine)
McZuckerburger is aangemaakt. Sesambroodje, rundvlees, gebakken ei, ijsbergsla, komkommer, tomaatje en joppiesaus. Stemmen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Yannick567 het volgende:
vanaf vandaag is http://www.debekendsteburger.nl ook online, kun je je eigen burger samenstellen. De winnaar zal 4 weken op het menu staan.
de 1955 en de BT smaken beiden goed, maar als ik zou moeten oordelen zou ik zeggen dat de 1955 (beduidend) minder is als de BTquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef Ramkraker het volgende:
500 calorieen voor een burger is nou ook niet echt verstandig te noemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wanneer je een Big Mac eet je dus ruim onder de ckal zit van een Tasty. Dat een Big Mac op dat gebied dus een verstandigere keuze zou zijn. Wat jij doet moet je lekker zelf weten.
Hoe controleren ze dat je moeder bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
En alle moeders krijgen 'm gratis (of Milk Shake Perzik Abrikoos) op moederdag bij elke bestelling bij inlevering van een bon (Veronica Magazine)
Ja vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat je moeder bent?
oude paspoorten waar je kinderen zijn bijgeschreven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bullshit, tomaat hoort op een goede hamburgerquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:35 schreef Alexjaxx het volgende:
Quarterpounder > Big tasty > 1955 (sowieso tomaat op een burger doen is faal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |