Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik heb zoveel mensen/ FOK!kers gezien. Het verbaasde mij echt enorm hoe divers de bezoekers waren. Van 'Hollanders' tot Chineesjes en van jaar of 12 tot jaar of 60. En van bijna stereotype metalpersoon tot gewone student.
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Dat is waar, m'n bek zat opeens onder de puistenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie wil jou nu ook fotograferen dan
Ik wil ze wel zien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controlerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.
Nu zo een beetjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
ssb die een keertje niet heeft afgehaakt![]()
SSB die zijn jeugverhalen moet gaan verfilmen en Lars de Rat moet gaan noemen
ik ging helemaal stuk, vooral om dat bootje en bouwradioquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwam
Gelukkig, nog minder contact met mensen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controleren
quote:
die op Amsterdam CS stoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Mensen die geen levende tomtom hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Dat is de trein waar ik mee aankwam...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Gedvertering, ik ben echt blond.quote:
flippiee is met mij naar huis gegaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gedvertering, ik ben echt blond.
Maar daarna heb ik d'r ook niet meer gezien bij de bussen.
Ik heb een smartphone.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen levende tomtom hebben.

Pauper.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ging als een 'baas' lopen in de trein van Amsterdam cs naar Wormerveer
Toen zag ik een groepje negers en ben ik achter hun gaan staan, want die hadden ook geen kaartje
Ik heb jou gewoon gemist. Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de trein waar ik mee aankwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |