Vind je? Zal op de foto wel zo lijken, maar ik ken 2 kanten van Koda; de lieve en rustige kant zoals in huis, en de drukke ondeugende kant die hij in het bos altijd laat zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke foto's, die liggende geeft meteen een heel ander beeld van hem
Haha awesome photoshopjequote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef hugsy33 het volgende:
Gefeliciteerd Diaz!
Van een schattige puppy naar stoere hond, je zou niet zeggen dat het dezelfde hond is als op de eerste foto.
Koda is trouwens ook lekker groot geworden, en idd een echte lab zo te horen.
Mijn catdog
"Dog: I am... DOG THE MIGHTY!
Cat: Yeah, mighty ridiculous!
[ afbeelding ]
Awwquote:
Ja maar ik bedoelde qua uiterlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Vind je? Zal op de foto wel zo lijken, maar ik ken 2 kanten van Koda; de lieve en rustige kant zoals in huis, en de drukke ondeugende kant die hij in het bos altijd laat zien.
Verstoppertjequote:
Ohhhhhhhh ik zou ook jaloers zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
http://www.crufts.org.uk/
Crufts begint morgen weer trouwens, ik ken veel mensen die vandaag vertrokken zijn.
Jaloeeeeeeers ben ik
Welkom in het hondentopicquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Na een tijdje zoeken hebben we de juiste hond voor ons gevonden..
Ik heb in een ander topic ook al de foto's geplaatst, maar ik dacht ik kan ze hier ook wel posten:)
Goed..
Zondag hebben wij een Border Collie pup gekocht van 8 week oud.
Hij heet Misha en het is een reutje.
Natuurlijk horen daar foto's bij, dus dan zit ik hier in het juiste topic dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaawww, wat lief!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Na een tijdje zoeken hebben we de juiste hond voor ons gevonden..
Ik heb in een ander topic ook al de foto's geplaatst, maar ik dacht ik kan ze hier ook wel posten:)
Goed..
Zondag hebben wij een Border Collie pup gekocht van 8 week oud.
Hij heet Misha en het is een reutje.
Natuurlijk horen daar foto's bij, dus dan zit ik hier in het juiste topic dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misha is een knappe kerel! Blijf je wel foto's posten?
ik moet aan deze denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |