Ok, bedankt voor je mening. Wat ze nu zegt is allemaal gewoon wetenschappelijk onderzocht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind haar ook gewoon een betuttelend en irritant wijf.. wat een afgeragde stem zeg.. triest.
Opmerkelijke reactie...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind haar ook gewoon een betuttelend en irritant wijf.. wat een afgeragde stem zeg.. triest.
Hou zou het beter doen op de radio.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
Verhofstadt is ook al zo'n slimme man.
Was een goede zomergast.
Racist much?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
Was een goede zomergast.
Dat gevoel heb ik altijd bij Eurlings.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat een slap gelul weer van die Eurlings.
Bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)nederland-kosten.xmlquote:Wat kosten de Olympische Spelen?
Jaar Plaats Budget Winst/Verlies
1928 Amsterdam 848 miljoen euro * 12.700 euro verlies *
1972 München 386 miljoen euro 485 miljoen euro verlies
1976 Montreal 282 miljoen euro 868 miljoen euro verlies
1980 Moskou ? ?
1984 Los Angeles 330 miljoen euro 177 miljoen euro winst
1988 Seoul 362 miljoen euro 393 miljoen euro winst
1992 Barcelona 1,1 miljard euro 2 miljoen euro winst
1996 Atlanta 849 miljoen euro 7 miljoen euro winst
2000 Sydney 1,7 miljard euro 495 miljoen euro verlies
2004 Athene 11 miljard euro Verlies; hoeveel onbekend
2008 Peking 28 miljard euro Verlies; hoeveel onbekend
2012 Londen 9 miljard euro ?
Volgens mij was Griekenland als geheel financieel niet succesvol. Dus of dat nu zoveel zegt...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Hij weet het wel goed te verkopen.
Klopt volgens mij niet helemaal wat hij zegt volgens mij.
Volgens mij was Athene 2004 financieel niet zo succesvol (!! )
Beetje makkelijke staat. Barcelona bv staat sinds 92 weer op de toeristische kaart.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ borisz :... O...
[..]
Bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)nederland-kosten.xml
Alles wat maar enigszins naar rechts neigt krijg jij jeuk van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik zet hem nu uit. Kamiel krijg ik altijd uitslag van.
CDA-er en Limburger.
Dubbelfout!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Beetje makkelijke staat. Barcelona bv staat sinds 92 weer op de toeristische kaart.
Komt omdat ze nooit de uitzendrechten krijgenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag wat neem je mee als +? Barca draait sinds 1992 weer op volle toeren. Plukken ze nog steeds de vruchten van. Van Sidney is bekend dat het toerisme na drie jaar weer op een normaal niveau zat.
Ik zie graag welke sommen ze gebruikt hebben. Maar RTL is sowieso niet happig op grote evenementen, heel toevallig komt iedere keer als het over de OS of WK gaat een negatief stuk van hun.
Van verkeer en waterstaat, autobanen enzo. Snel wegen. Net als ooit Neelie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat was de dirt on Camiel Eurlings ook alweer. Hij was van Millieu maar is gaan werken bij KLM ofzo?
Hij was en is nog steeds van zogenaamd ergens voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh dat valt dan wel mee. Of was hij niet van de Kilometer-heffing zogenaamd voor het millieu?
True maar ik noemde ook een feit...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
TUFKAL : Feiten zijn altijd makkelijk... kwestie van copy paste.
Als hij over Syrië praat is hij een stuk prettiger om aan te horen dan als hij weer op de EU loopt te dromen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
Was een goede zomergast.
Neelie Kroes en haar overdreven geforceerde vrouwen'emancipatie'quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Nou het wordt vanavond al helemaal genieten voor je met de tot nu toe bekende gasten:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |