Ohzo. Tja dat soort gasten houdt je toch. Alleen buik en biceps trainen en het liefst nog in hun zwembroekquote:Op zondag 11 maart 2012 11:43 schreef Awesome_ het volgende:
Niks mis met curlen, op diverse internetfora is het curlen onheus bejegend vanwege diverse "beachboys" die elke training starten en eindigen met de Curl. Dit vijf maal per week.
Hier werd de spot mee gedreven omdat ze geen benen etc trainden.
Nu vind ik dat het de andere kant is uit geslagen, en dat iedereen die curlt zwak zou zijn.
Verschrikkelijk inderdaad. Wat me vooral ergert aan die mannetjes is het gebrek aan kennis, totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, en allemaal "via-via"-informatie, broscience dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohzo. Tja dat soort gasten houdt je toch. Alleen buik en biceps trainen en het liefst nog in hun zwembroek
Altijd fascinerend om te zien hoe die gasten hun biceps en rug tegelijk kunnen trainen. Door tijdens het pompen (de barbell moet je natuurlijk niet helemaal laten zaken) ook nog achterover te leunen kunnen ze veel meer tillen!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Wat me vooral ergert aan die mannetjes is het gebrek aan kennis, totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, en allemaal "via-via"-informatie, broscience dus.
Curlen is niks mis mee. Zolang je maar verdiept hebt in de materie en niet als hoofdmotivator "gewoon 6packje en brede armen dalijk in cherchonissos jwz" hebt.
Vooral nu komen er weer een hoop, want in april wordt het misschien een keer 25 graden...quote:Op zondag 11 maart 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohzo. Tja dat soort gasten houdt je toch. Alleen buik en biceps trainen en het liefst nog in hun zwembroek
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
@Panzer,
Je wordt geroepen:
steeds moeten krachttrainen om sterk te blijven
Inderdaad, curlen is ook maar een oefening en kan imo prima als aanvulling op grotere oefeningen. Maar van die iele stoere ventjes die eindeloos curls en situps doen (heel snel met 15 cm ROM), en voor de rest niets, daar kan ik me gewoon aan storen en ik weet niet waarom.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Wat me vooral ergert aan die mannetjes is het gebrek aan kennis, totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, en allemaal "via-via"-informatie, broscience dus.
Curlen is niks mis mee. Zolang je maar verdiept hebt in de materie en niet als hoofdmotivator "gewoon 6packje en brede armen dalijk in cherchonissos jwz" hebt.
Hij is een baas man. Met zo'n lichaam zou ik ook fappen voor de spiegel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat zet hij zichzelf neer als een narcistische klootzak. Misselijke gast vind ik hem.
Lichter gewcht pakken misschien? Ik pak expres een lichter gewicht, en dan wat meer reps. Dan verzuren ze wel. ik voel m´n biceps nu nog van afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Staan bekende curls tussen ja. Nadeel is dat ik mijn biceps nooit tot verzuring kan krijgen, op een gegeven moment stoppen ze gewoon.
Ik pak 3x12 en het is wel zwaar maar ik bereik geen verzuring en heb niet altijd spierpijn (triceps bijvoorbeeld wel). Ik pak daarbij wel gewichten die tijdens de oefening goed zwaar zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lichter gewcht pakken misschien? Ik pak expres een lichter gewicht, en dan wat meer reps. Dan verzuren ze wel. ik voel m´n biceps nu nog van afgelopen vrijdag.
Probeer eens drie van die supersetjes met weinig rust. Ik ben dan, ook al zijn het relatief kleine spiergroepen, behoorljk moe.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik pak 3x12 en het is wel zwaar maar ik bereik geen verzuring en heb niet altijd spierpijn (triceps bijvoorbeeld wel). Ik pak daarbij wel gewichten die tijdens de oefening goed zwaar zijn.
welke merken zijn wel/niet goed dan? Ik koop gewoonlijk gewoon Jumbo of AH kip- en kalkoenfilet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef DeRakker. het volgende:
Ja hoor eindelijk goed vlees gevonden.
Normaal heb je kipfilet op brood dat maar uit 70% uit kip bestaat.
Nu kalkoenfilet dat 95% uit kalkoen bestaat![]()
En kipfilet dat uit 89% uit kip bestaat![]()
Toch weer 20-25% meer vlees dat je binnenkrijgt... wat weer 20-25% meer eiwitten zijn![]()
Ga naar een slager, daar krijg je kipfilet die 100% kipfilet is. De plakjes worden voor je neus van de filet gesneden.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef DeRakker. het volgende:
Ja hoor eindelijk goed vlees gevonden.
Normaal heb je kipfilet op brood dat maar uit 70% uit kip bestaat.
Nu kalkoenfilet dat 95% uit kalkoen bestaat![]()
En kipfilet dat uit 89% uit kip bestaat![]()
Toch weer 20-25% meer vlees dat je binnenkrijgt... wat weer 20-25% meer eiwitten zijn![]()
Die 5% boeit me niet... je hebt altijd nog smaakstoffen enz. dat ze erin stoppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ga naar een slager, daar krijg je kipfilet die 100% kipfilet is. De plakjes worden voor je neus van de filet gesneden.
Moet je op de verpakking kijken naar de vlees %quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef stijn_ het volgende:
[..]
welke merken zijn wel/niet goed dan? Ik koop gewoonlijk gewoon Jumbo of AH kip- en kalkoenfilet.
In kipfilet, je weet wel, gewoon de borst, die wordt gerookt en daarna voor je gesneden. In jouw kipfilet zitten smaakstoffen en extra shizzle. Bij de slager heb je dat echt niet. Das vlees en niks anders. Overigens is 5% bij 89% nog geen 100%, maar die rekenfout wil ik je wel vergeven (11% dus).quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die 5% boeit me niet... je hebt altijd nog smaakstoffen enz. dat ze erin stoppen.
Ik heb geen kipfilet maar kalkoenfilet.. als je leest is dat 95%... dus 5% verschil.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In kipfilet, je weet wel, gewoon de borst, die wordt gerookt en daarna voor je gesneden. In jouw kipfilet zitten smaakstoffen en extra shizzle. Bij de slager heb je dat echt niet. Das vlees en niks anders. Overigens is 5% bij 89% nog geen 100%, maar die rekenfout wil ik je wel vergeven (11% dus).
Uhh,quote:Op zondag 11 maart 2012 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb geen kipfilet maar kalkoenfilet.. als je leest is dat 95%... dus 5% verschil.
Maar je leesfout is je vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |