abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:50:45 #151
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109152674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Brandblussert het volgende:
ik zoek het liedje wat je hier op 1:45 op de achtergrond hoort:


Ik weet dat hier nog vrouwelijke vocals bij horen en dat het een house/dance nummer is. Tevens staat me iets bij dat op Youtube een filmpje van dit liedje staat met alleen een foto van een man met een wolvenhoofd (dit denk ik :P)
Ik hoor niets?
pi_109152952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik hoor niets?
je moet je geluid iets harder zetten want het is echt op de achtergrond.
Blust branden.
pi_109154450
Ik heb het geluid op allerhardst en ik hoor ook niet, misschien heel lichtjes iets, maar daar kan je onmogelijk iets uit halen :P
pi_109155791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Brandblussert het volgende:
ik zoek het liedje wat je hier op 1:45 op de achtergrond hoort:


Ik weet dat hier nog vrouwelijke vocals bij horen en dat het een house/dance nummer is. Tevens staat me iets bij dat op Youtube een filmpje van dit liedje staat met alleen een foto van een man met een wolvenhoofd (dit denk ik :P)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:11:05 #155
310869 Brandblussert
brandblussert
pi_109157963
Blust branden.
pi_109160677
Gister in Maastricht was een jongen op de looiersgracht zijn camper aan het inpakken. En die had me een relaxed nummer op staan ... Op zo'n moment ga je het niet vragen, maar als je thuis bent baal je.

Nu ben ik er niet eens achter of het minimal, techno, of relax / chill was. Ik hou het op een mix van deze.

Het was een eindeloze herhaling van 4 akkoorden, maar dan telkens op een verschillende toonhoogte. (gemoduleerd heet dat?) Gespeeld op een synthesizer. Het nummer duurde minuten lang en er zat geen beat in.

Het klank uitermate zomers.

Misschien dat op dit moment het nummer erg populair is in de scene? Snap dat dat mijn enige kans is ..

[ Bericht 2% gewijzigd door N.i.c.k op 16-03-2012 10:29:56 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:31:47 #157
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_109160924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Gister in Maastricht was een jongen op de looiersgracht zijn camper aan het inpakken. En die had me een relaxed nummer op staan ... Op zo'n moment ga je het niet vragen, maar als je thuis bent baal je.

Nu ben ik er niet eens achter of het minimal, techno, of relax / chill was. Ik hou het op een mix van deze.

Het was een eindeloze herhaling van 4 akkoorden, maar dan telkens op een verschillende toonhoogte. (gemoduleerd heet dat?) Gespeeld op een synthesizer. Het nummer duurde minuten lang en er zat geen beat in.

Het klank uitermate zomers.

Misschien dat op dit moment het nummer erg populair is in de scene? Snap dat dat mijn enige kans is ..
Kun je aangeven of de toon per akkoord lager of hoger wordt, dan kunnen mensen wellicht het muziekje in hun hoofd afspelen.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 10:41:59 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109161228
Bij de reclame voor ultimate dance battle op RTL zit een super relaxed nummer. Ik ken het maar kan het niet plaatsen en kan het ook niet uitleggen. Iemand die de reclame gezien heeft en weet wat het is?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_109161251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Kun je aangeven of de toon per akkoord lager of hoger wordt, dan kunnen mensen wellicht het muziekje in hun hoofd afspelen.
Twee maten achter elkaar zelfde toonhoogte, dan twee maten omlaag achter elkaar zelfde toonhoogte, en vervolgens weer twee maten op dezelfde toonhoogte als waar het mee begon.
pi_109174966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:41 schreef MaJo het volgende:
Bij de reclame voor ultimate dance battle op RTL zit een super relaxed nummer. Ik ken het maar kan het niet plaatsen en kan het ook niet uitleggen. Iemand die de reclame gezien heeft en weet wat het is?
De reclame komt net langs! Er komen twee liedjes langs, de tweede is Kelly Clarkson met Stronger
De eerste
pi_109180596
Ik ben dus op zoek naar een bandje en ik weet er nauwelijks iets van maar ik zal op een rijtje zetten wat ik weet:

- ze kwamen zo'n 4 jaar geleden op tmf, heb ze verder nooit op de radio gehoord.
- rap/zang
- twee blanke jongens met bandje erbij
- er word engels gerapt en ze zijn volgens mij ook engels (of amerikaans)

Ik herinner me twee muziek videos:
-In de eerste zie je de twee jongens met wat langer haar en ontbloot bovenlijf in microfoons staan rappen/zingen met het bandje erbij. Tussendoor zie je shots terwijl ze skateboarden en in een busje rondrijden.
-In de tweede zie je een soort tekenfilmpje over de toekomst.Je ziet dat er oorlog is en dat er in een lab een man word omgebouwd tot robot om later in een stad te gaan vechten. Tussendoor zie je ze rappen/zingen.

De naam van de band:
- twee engelse namen
- de namen hadden een & ertussen, dus zoals ... & ...
- het waren niet de namen v/d jongens maar volgens mij van oude engelse schepen.

Misschien kan hier iemand iets mee? Ik ben echt desperate. :'(
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 20:40:12 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109181715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef SLP_ het volgende:

[..]

De reclame komt net langs! Er komen twee liedjes langs, de tweede is Kelly Clarkson met Stronger
De eerste
Ja dat is hem, thanks _O_ Wat een vet nummer is dat *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_109182701
Hallo, hoorde op de radio, zender weet ik nie, waarschijnlijk Veronica, nummer, rap? met tekst,Nederlads gezongen "doe t voor de gein, doe t voor erbij", is mischien een in de radio studio opgenomen sessie.....Wie zingt dit?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:03:05 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_109182708
Ik ben op zoek naar:
-arabische sfeermuziek
-cubaanse jazz buiten de buena vista groep

Wie heeft ertips?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_109182888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:11 schreef Charleeey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een bandje en ik weet er nauwelijks iets van maar ik zal op een rijtje zetten wat ik weet:

- ze kwamen zo'n 4 jaar geleden op tmf, heb ze verder nooit op de radio gehoord.
- rap/zang
- twee blanke jongens met bandje erbij
- er word engels gerapt en ze zijn volgens mij ook engels (of amerikaans)

Ik herinner me twee muziek videos:
-In de eerste zie je de twee jongens met wat langer haar en ontbloot bovenlijf in microfoons staan rappen/zingen met het bandje erbij. Tussendoor zie je shots terwijl ze skateboarden en in een busje rondrijden.
-In de tweede zie je een soort tekenfilmpje over de toekomst.Je ziet dat er oorlog is en dat er in een lab een man word omgebouwd tot robot om later in een stad te gaan vechten. Tussendoor zie je ze rappen/zingen.

De naam van de band:
- twee engelse namen
- de namen hadden een & ertussen, dus zoals ... & ...
- het waren niet de namen v/d jongens maar volgens mij van oude engelse schepen.

Misschien kan hier iemand iets mee? Ik ben echt desperate. :'(
Iglu & Hartly, resp. 'In this City' en 'Violent & Young'

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-arabische sfeermuziek
-cubaanse jazz buiten de buena vista groep

Wie heeft ertips?
Daar moet je een eigen topic voor aanmaken, zie OP.
pi_109182889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-arabische sfeermuziek
-cubaanse jazz buiten de buena vista groep

Wie heeft ertips?
Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109183777
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Iglu & Hartly, resp. 'In this City' en 'Violent & Young'

[..]

Daar moet je een eigen topic voor aanmaken, zie OP.
Jaaaaa! Ik ben hier al 3 jr naar op zoek. Ik heb serieus net zitten gillen hier.
Ik ben je zooo dankbaar, niet normaal.
pi_109183886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Charleeey het volgende:

[..]

Jaaaaa! Ik ben hier al 3 jr naar op zoek. Ik heb serieus net zitten gillen hier.
Ik ben je zooo dankbaar, niet normaal.
Ik PM je mn rekeningnummer zo ;)
pi_109183967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-arabische sfeermuziek
-cubaanse jazz buiten de buena vista groep

Wie heeft ertips?
Ik heb het, maar weet niet wat het is precies...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109184000
Ik zoek het Intro-nummer van De Luchthaven :) (omroep Max)
Ik heb omroep Max al maanden geleden een E-mail geschreven over het mooie gitaarspel en de achtergrond muziek maar tevergeefs

http://www.hebikietsgemis(...)ag-6-maart-2012.html

Hier is het nummer te luisteren in de intro
Het nummer erna vind ik trouwens ook erg goed!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Would be lovely =)
pi_109184694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef thamarah het volgende:
Ik zoek het Intro-nummer van De Luchthaven :) (omroep Max)
Ik heb omroep Max al maanden geleden een E-mail geschreven over het mooie gitaarspel en de achtergrond muziek maar tevergeefs

http://www.hebikietsgemis(...)ag-6-maart-2012.html

Hier is het nummer te luisteren in de intro
Het nummer erna vind ik trouwens ook erg goed!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Would be lovely =)
pi_109185552
quote:
Oooh echt super!!!

Weet jij/iemand misschien ook het nummer dat erna komt?

Nogmaals bedankt SLP_!
pi_109185596
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef thamarah het volgende:

[..]

Oooh echt super!!!

Weet jij/iemand misschien ook het nummer dat erna komt?

Nogmaals bedankt SLP_!
http://www.hebikietsgemis(...)ag-6-maart-2012.html

Nummer na Jack Johson :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:17:26 #174
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_109186305
Ik zoek een old school rap nummer. Een dikke neger zingt/rapt de coupletten en een dunne neger voor een zeer grote suv zingt het refrein. Die dunne kerel begint iets van in de trand van " `i am bowler ten street rowler" of iets dergelijks.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_109186627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een old school rap nummer. Een dikke neger zingt/rapt de coupletten en een dunne neger voor een zeer grote suv zingt het refrein. Die dunne kerel begint iets van in de trand van " `i am bowler ten street rowler" of iets dergelijks.
Deze?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')