quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Alsof je je snikkel tegen haar coentunnel hangt en dan zegt, weet niet wat jij doet, maar ik ga een colatje drinken.
Ligt ze daar![]()
Dat heb ik gemerkt, ja.quote:
Haha al die quotesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ah daar is ze weer.. mijn licht in deze donkere dagen."
Alsof je het over de Messias hebt
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ah daar is ze weer.. mijn licht in deze donkere dagen."
Alsof je het over de Messias hebt
Heb jij ook weleens iemand via het fobo gehosseld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Godshand het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij niets gehosseld heeft.
Toch grappig dat velen via een FoBo werkelijk een relatie hebben gehosseld?![]()
Nu is er wel een verschil hoe je hosselt.
Owja en het zegt genoeg over de meiden die erop ingaan
Nope.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens iemand via het fobo gehosseld?
Echt hequote:
Versierenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef LethalNinja het volgende:
en weer een aantal kneusen die hosselen gebruiken ipv versieren
En als je nog ergens anders over wilt zeuren dan zou je nog kunnen zeggen dat een zin begint met een hoofdletter en eindigt op een puntquote:
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:30 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gelukkig ben ik totaal niet het typ van de meeste fokkers dus heb ik daar weinig last van![]()
Ik behandel vrouwen heel anders dan mannen, en daar ben ik echt niet de enige in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.
Schijnbaar trekt FOK! dat soort figuren aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.
Dit is een online forum. Hier hoef je niet de nobele ridder uit te gaan hangen daar je reageert op reacties van anderen. Als iemand onzin praat, of het nu een man of een vrouw is, reageer ik daar altijd met dezelfde harde maar correcte manier op. Ik ben hier namelijk voor discussie, om bepaalde standpunten duidelijk te maken, niet om een vrouw het hof te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik behandel vrouwen heel anders dan mannen, en daar ben ik echt niet de enige in.
In KLB? Weet je het zeker Frank?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben hier namelijk voor discussie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
De nieuwe hosselaar is Ben. geloof ik
quote:
Tuurlijk ga je niet slijmen omdat het een vrouw is, maar ik ben meestal toch wat subtieler. De meeste vrouwen zijn toch sneller gekwetst dan mannen. Ik zit hier niet om mensen bewust de grond in te trappen(meestal danquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een online forum. Hier hoef je niet de nobele ridder uit te gaan hangen daar je reageert op reacties van anderen. Als iemand onzin praat, of het nu een man of een vrouw is, reageer ik daar altijd met dezelfde harde maar correcte manier op. Ik ben hier namelijk voor discussie, om bepaalde standpunten duidelijk te maken, niet om een vrouw het hof te maken.
Haha, herkenbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het mooiste zijn de vele kwijlberichtjes van hosselaars op van internet geplukte profielfoto's waar gewoon een vent achter schuil gaat.![]()
Ik mag geen namen noemen ivm ban maar ik noem toch stiekempjes een .k.
Ik wil nog weleens open deuren intrappen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
In KLB? Weet je het zeker Frank?
Niet om te zeuren maar die is ouder dan de weg naar Rome.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Eens. Waarom denk je dat die fobo's na een tijdje meestal leeg zijn.
Werkte wel toen ik jou lastig viel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je alleen als je er foto's in hebt. Met een leeg fobo vallen mensen je liever lastig via dm enzo.
Post voorbeelden dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:59 schreef Cher- het volgende:
De meeste users die zich er schuldig aan maken houden zich stil en voelen zich aangesproken. SonicVolcano vind ik wel grappig, hij slijmt zelf letterlijk bij iedere chick en komt hier andere sukkels belachelijk maken.
Vooral die RichardHammond.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
classpc jij bent echt wel een lekker wijf hoor.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vieze slijmballen in die fobo's.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:14 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vooral die RichardHammond.
[..]
[..]
Tevens vind ik het ironisch dat jij deze uitspraak doet. Ik let namelijk nooit of de persoon een man of een vrouw is maar waar ik wel altijd op let is in hoeverre de persoon in kwestie zijn Nederlands onder controle heeft en hoe zinnig de argumenten zijn die worden aangevoerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:59 schreef Cher- het volgende:
De meeste users die zich er schuldig aan maken houden zich stil en voelen zich aangesproken. SonicVolcano vind ik wel grappig, hij slijmt zelf letterlijk bij iedere chick en komt hier andere sukkels belachelijk maken.
Ik heb nooit gedaan alsof ik niks van het forum weet, waarschijnlijk wist ik het op dat moment dus ook oprecht niet. Ach ja, ik kan hier neerzetten dat ik een dikke Somalische vrouw ben van 90 kilo, ik kan hier neerzetten dat ik een mooie brunette ben van 18 jaar, ik kan hier neerzetten dat ik een kerel van 48 ben, ik kan me onnozel voordoen, ik kan me intelligent voordoen. Mijn conclusie over jou: je moet niet alles zo serieus nemen op een forum.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tevens vind ik het ironisch dat jij deze uitspraak doet. Ik let namelijk nooit of de persoon een man of een vrouw is maar waar ik wel altijd op let is in hoeverre de persoon in kwestie zijn Nederlands onder controle heeft en hoe zinnig de argumenten zijn die worden aangevoerd.
Jij bent een apart geval en ik zal jou uitleggen waarom. De ene keer speel jij namelijk voor Somalische, weet jij amper wat van het forum en is het Nederlands ronduit beroerd te noemen. Dan is vervolgens de andere keer weer ineens het Nederlands van acceptabel niveau en schijn jij meer dan genoeg te weten van dit forum.
Volgens mij speel jij zelf ook spelletjes en ben jij geen haar beter dan die zielenpoten die hier achter vrouwen aanzitten.
Dus dan bevestig jij automatisch mijn conclusie dat jij zelf ook geregeld spelletjes speelt met lieden op het forum. Hierbij niet op de laatste plaats om juist reacties van die geile haantjes uit te lokken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedaan alsof ik niks van het forum weet, waarschijnlijk wist ik het op dat moment dus ook oprecht niet. Ach ja, ik kan hier neerzetten dat ik een dikke Somalische vrouw ben van 90 kilo, ik kan hier neerzetten dat ik een mooie brunette ben van 18 jaar, ik kan hier neerzetten dat ik een kerel van 48 ben, ik kan me onnozel voordoen, ik kan me intelligent voordoen. Mijn conclusie over jou: je moet niet alles zo serieus nemen op een forum.
Nee, ik speel geen spelletjes. Sterker nog: nu ik een mannelijk icoontje heb en hem af en toe verwissel schrikken mensen van mij. Drie mannen hebben maar toenadering gezocht via de DM en dat is weinig. Voor de vrouwen die geen aandacht willen: gewoon het mannen icoontje aanvinken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus dan bevestig jij automatisch mijn conclusie dat jij zelf ook geregeld spelletjes speelt met lieden op het forum. Hierbij niet op de laatste plaats om juist reacties van die geile haantjes uit te lokken.
Niets mis mee, verre van, als jij dat leuk vindt moet je dat ook zeker doen. Waar ik wel een moralistisch oordeel aan verbind is dat jij die geile haantjes tegelijkertijd aan het veroordelen ben door ze af te schilderen als sukkeltjes en weet ik wat nog meer. Terwijl die personen ook vaak spelletjes spelen in de vorm van veilige interactie met vrouwen - want dat is voor velen hier in het echte leven te eng - en dus wezenlijk niets verschillen met jou. Kortom, jij bent dus gewoon een hypocriet.
Best lekker zo op zijn tijdquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef twentybirds het volgende:
[..]
dit is geen open sollicitatie voor allerlei pm/dm
Sommige FOK!kers ...quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef twentybirds het volgende:
ik snap werkelijk waar niet waarom er nu toch nog mannen een pm sturen. dit was dus gelijk mijn laatste foto.
Triest figuur. Zeggen dat iemand een leuke foto geplaatst heeft meteen als slijmen zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Zegt de persoon die bij letterlijk iedere chick slijmt.
Ik nam eigenlijk aan dat hij ironisch bezig was, aangezien straattaal nogal altijd als kinderachtiger bekend staat dan normaal Nederlands.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
het is gewoon een sneeu woord. Hosselen, stomme straat taal.
Ironie en sarcasme zijn nooit goed te herkennen op een forum, immers geen lichaamstaal erbij dus je kan ook er van uit gaan dat iemand zwakzinnig isquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat hij ironisch bezig was, aangezien straattaal nogal altijd als kinderachtiger bekend staat dan normaal Nederlands.
Dit. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het fb opzich wel leuk, ook om te kijken hoe diegene er nu uitziet waar je een discussie mee hebt enzo.
Straattaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
het is gewoon een sneeu woord. Hosselen, stomme straat taal.
Top. Ik verwacht een notificatie als het zover is. Dan catch ik je in de rebound.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Als het ooit uitgaat ben jij de eerste die ik wil meeten.
nooit de eckte saisai hebben gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:04 schreef Pulzzar het volgende:
Zelfs Saisai krijgt dat soort reacties.
Fotoboek van Saisai
indd, maar zo bijzonder is het ook weer nietquote:
Dat zeg ik ook niet, maar vergeleken bij dat varken in haar fobo welquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
indd, maar zo bijzonder is het ook weer niet
snap ook niet dat ze rosepetals in haar fobo heeftquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar vergeleken bij dat varken in haar fobo wel
wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze rosepetals in haar fobo heeft
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
Stoer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er precies stoer aanżquote:
happen doet ze graag, dus komt zo welquote:
Gemeen dit, wisequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
sorry jumiquote:
als vrouwen samen staan we sterkquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
FOK!sters die zich altijd genoodzaakt voelen om 'het voor elkaar op te nemen'
En vervolgens in een ander feministentopic roeptoeteren dat ze zichzelf prima redden en dat ze geen man nodig hebben. Terechte opmerking c.q. klacht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
Heeft er geen reet mee te maken, het feit dat jij om zoiets moet lachen zegt mij hoe kansloos figuur je wel niet moet zijn om te lachen om dingen die anderen belachelijk maken. Triest is dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
bronquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gelukkig is wel gebleken dat dit soort mensen zelf gewoon super onzeker zijnIn het echt durven ze je nog niet aan te kijken laat staan je af te zeiken , maar achter hun computertje los gaan .
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
bron![]()
heb je niet, dus stop met raar lullen
Oh jeez, als jij je hier al druk om kan maken adviseer ik je niet meer in KLB te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken, het feit dat jij om zoiets moet lachen zegt mij hoe kansloos figuur je wel niet moet zijn om te lachen om dingen die anderen belachelijk maken. Triest is dat.
Nog triester zijn de mensen die deze opmerkingen maken om anderen naar beneden te halen.(althans hopen ze) Gelukkig is wel gebleken dat dit soort mensen zelf gewoon super onzeker zijnIn het echt durven ze je nog niet aan te kijken laat staan je af te zeiken , maar achter hun computertje los gaan .
Die user; Pussymeisterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
bron![]()
heb je niet, dus stop met raar lullen
haha die gastquote:
Klopt toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meloewa die niet voor zichzelf kan spreken
Ik vind dat wel slim, alleen dan kan je het beter via PM doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef sinepedraap het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe sommige gefrustreerde FOK!ers vrouwen dezelfde berichtjes sturen en het maar bij elke FOK!ster proberen.
Dat is juist alleen maar zieliger.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat wel slim, alleen dan kan je het beter via PM doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |