happen doet ze graag, dus komt zo welquote:
Gemeen dit, wisequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze rosepetals in haar fobo heeft
sorry jumiquote:
als vrouwen samen staan we sterkquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
FOK!sters die zich altijd genoodzaakt voelen om 'het voor elkaar op te nemen'
En vervolgens in een ander feministentopic roeptoeteren dat ze zichzelf prima redden en dat ze geen man nodig hebben. Terechte opmerking c.q. klacht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
Heeft er geen reet mee te maken, het feit dat jij om zoiets moet lachen zegt mij hoe kansloos figuur je wel niet moet zijn om te lachen om dingen die anderen belachelijk maken. Triest is dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
bronquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gelukkig is wel gebleken dat dit soort mensen zelf gewoon super onzeker zijnIn het echt durven ze je nog niet aan te kijken laat staan je af te zeiken , maar achter hun computertje los gaan .
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
bron![]()
heb je niet, dus stop met raar lullen
Oh jeez, als jij je hier al druk om kan maken adviseer ik je niet meer in KLB te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken, het feit dat jij om zoiets moet lachen zegt mij hoe kansloos figuur je wel niet moet zijn om te lachen om dingen die anderen belachelijk maken. Triest is dat.
Nog triester zijn de mensen die deze opmerkingen maken om anderen naar beneden te halen.(althans hopen ze) Gelukkig is wel gebleken dat dit soort mensen zelf gewoon super onzeker zijnIn het echt durven ze je nog niet aan te kijken laat staan je af te zeiken , maar achter hun computertje los gaan .
Die user; Pussymeisterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
bron![]()
heb je niet, dus stop met raar lullen
haha die gastquote:
Klopt toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meloewa die niet voor zichzelf kan spreken
Ik vind dat wel slim, alleen dan kan je het beter via PM doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef sinepedraap het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe sommige gefrustreerde FOK!ers vrouwen dezelfde berichtjes sturen en het maar bij elke FOK!ster proberen.
Dat is juist alleen maar zieliger.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat wel slim, alleen dan kan je het beter via PM doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |