Triest figuur. Zeggen dat iemand een leuke foto geplaatst heeft meteen als slijmen zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Zegt de persoon die bij letterlijk iedere chick slijmt.
Ik nam eigenlijk aan dat hij ironisch bezig was, aangezien straattaal nogal altijd als kinderachtiger bekend staat dan normaal Nederlands.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
het is gewoon een sneeu woord. Hosselen, stomme straat taal.
Ironie en sarcasme zijn nooit goed te herkennen op een forum, immers geen lichaamstaal erbij dus je kan ook er van uit gaan dat iemand zwakzinnig isquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat hij ironisch bezig was, aangezien straattaal nogal altijd als kinderachtiger bekend staat dan normaal Nederlands.
Dit. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het fb opzich wel leuk, ook om te kijken hoe diegene er nu uitziet waar je een discussie mee hebt enzo.
Straattaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
het is gewoon een sneeu woord. Hosselen, stomme straat taal.
Top. Ik verwacht een notificatie als het zover is. Dan catch ik je in de rebound.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Als het ooit uitgaat ben jij de eerste die ik wil meeten.
nooit de eckte saisai hebben gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:04 schreef Pulzzar het volgende:
Zelfs Saisai krijgt dat soort reacties.
Fotoboek van Saisai
indd, maar zo bijzonder is het ook weer nietquote:
Dat zeg ik ook niet, maar vergeleken bij dat varken in haar fobo welquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
indd, maar zo bijzonder is het ook weer niet
snap ook niet dat ze rosepetals in haar fobo heeftquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar vergeleken bij dat varken in haar fobo wel
wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze rosepetals in haar fobo heeft
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
Stoer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
Forum Opties | |