quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Alsof je je snikkel tegen haar coentunnel hangt en dan zegt, weet niet wat jij doet, maar ik ga een colatje drinken.
Ligt ze daar![]()
Dat heb ik gemerkt, ja.quote:
Haha al die quotesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ah daar is ze weer.. mijn licht in deze donkere dagen."
Alsof je het over de Messias hebt
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ah daar is ze weer.. mijn licht in deze donkere dagen."
Alsof je het over de Messias hebt
Heb jij ook weleens iemand via het fobo gehosseld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Godshand het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij niets gehosseld heeft.
Toch grappig dat velen via een FoBo werkelijk een relatie hebben gehosseld?![]()
Nu is er wel een verschil hoe je hosselt.
Owja en het zegt genoeg over de meiden die erop ingaan
Nope.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens iemand via het fobo gehosseld?
Echt hequote:
Versierenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef LethalNinja het volgende:
en weer een aantal kneusen die hosselen gebruiken ipv versieren
En als je nog ergens anders over wilt zeuren dan zou je nog kunnen zeggen dat een zin begint met een hoofdletter en eindigt op een puntquote:
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:30 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gelukkig ben ik totaal niet het typ van de meeste fokkers dus heb ik daar weinig last van![]()
Ik behandel vrouwen heel anders dan mannen, en daar ben ik echt niet de enige in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.
Schijnbaar trekt FOK! dat soort figuren aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sowieso al die ventjes hier vanwie de hormonen overlopen of de eenzame figuren die kennelijk hun rechter- of linkerhand zat zijn en elk vrouwelijk figuur tegen op gaan slijmen. Doe gewoon tegen iedereen hetzelfde, ongeacht of je het nu tegen een man hebt of tegen een vrouw. Het is gewoon een online forum.
Dit is een online forum. Hier hoef je niet de nobele ridder uit te gaan hangen daar je reageert op reacties van anderen. Als iemand onzin praat, of het nu een man of een vrouw is, reageer ik daar altijd met dezelfde harde maar correcte manier op. Ik ben hier namelijk voor discussie, om bepaalde standpunten duidelijk te maken, niet om een vrouw het hof te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik behandel vrouwen heel anders dan mannen, en daar ben ik echt niet de enige in.
In KLB? Weet je het zeker Frank?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben hier namelijk voor discussie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
De nieuwe hosselaar is Ben. geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |