Ik zit er bij 7 of 8. Waarom kiezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit nu trouwens bij 2 frequentflyer programma's
Moet ik gaan kiezen?
Flyingblue met ong 8000 miles
BA executive met ong 13000 miles
waarom 7 of 8?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit er bij 7 of 8. Waarom kiezen?
Nee, ik spaar gewoon graag punten en vlieg vaak met verschillende maatschappijenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom 7 of 8?
geil je op pasjes?
En vlieg jij mega super veel?! je woonde toch in twente en je bent toch studente of zit ik nu fout?!
Kan me moeilijk voorstellen dat zoveel nog echt nut heeft? Ik vlieg vrij veel, maar gebruik alleen BA, FB en StarAlliance.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nooit weet met welke maatschappij ik veel ga vliegen, dus ik heb gewoon elke keer een nieuwe account geopend als ik er nog geen had van dat spaarprogramma.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat zoveel nog echt nut heeft? Ik vlieg vrij veel, maar gebruik alleen BA, FB en StarAlliance.
Dat is niet zo vreemd, maar ik vroeg me meer af of het nog nut heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nooit weet met welke maatschappij ik veel ga vliegen, dus ik heb gewoon elke keer een nieuwe account geopend als ik er nog geen had van dat spaarprogramma.
Op zich wel, omdat ik vaak ineens periodes veel met dezelfde maatschappij vlieg en dan spaar ik meestal wel genoeg voor kortingen e.d. Alleen wisselt dat na een tijdje weer naar een andere, en dan spaar ik daar weer mee verderquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, maar ik vroeg me meer af of het nog nut heeft.
wauw jaloers. ik wil ook veel vliegen!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik spaar gewoon graag punten en vlieg vaak met verschillende maatschappijen
En mega superveel valt wel meemaar wel vrij veel ja.
Zo leuk is vliegen niet meer hoor als je het vaak doet. Dan is het gewoon een manier om van A naar B te komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw jaloers. ik wil ook veel vliegen!
maar als je het over 7/8 programma's moet verdelen spaar je idd niet zo rap
Ja ik weet het, ik vlieg veel vaker dan gemiddeld maar het gaat mij ook om de bestemmingenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo leuk is vliegen niet meer hoor als je het vaak doet. Dan is het gewoon een manier om van A naar B te komen.
Ah okequote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik vlieg veel vaker dan gemiddeld maar het gaat mij ook om de bestemmingen
tsja, als je altijd naar dezelfde bestemming vliegt is het ook niet zo spannend.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik vlieg veel vaker dan gemiddeld maar het gaat mij ook om de bestemmingen
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, als je altijd naar dezelfde bestemming vliegt is het ook niet zo spannend.
Ik vlieg vaak tussen stockholm en bremen. SAAAI! de enige keer dat het tof is is als ik via amsterdam vlieg met klm, omdat ik dan nederlands eten en de krant in kan slaan...
zijn er nog zoveel opties ?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even zien, ik heb sowieso: skyteam, sunmiles, miles & more, AAdvantage (oneworld), star alliance, dividend miles. Ik heb zie ik ook pasjes van verschillende airlines die (inmiddels) bij hetzelfde programma zijn aangesloten. Moet ik ook maar eens naar kijken, als ik ooit zin en tijd hebquote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
zijn er nog zoveel opties ?
ik heb Miles and More van Lufthansa, gezien ik 80% van al mijn vluchten Lufthansa of Air Canada vlieg. KLM Flying blue heb ik dan nog, uit nationale trots.
Ik heb nog iets van Air Berlin, maar dat is zo minimaal, ik ga toch vooral voor de status miles.
Ja er zijn wel vele opties maar uiteindelijk kun je toch van alle aliantie partners meesparen en dan blijven er naarmijn idee maar 3 grote spelers over: skyteam, oneworld en starquote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
zijn er nog zoveel opties ?
ik heb Miles and More van Lufthansa, gezien ik 80% van al mijn vluchten Lufthansa of Air Canada vlieg. KLM Flying blue heb ik dan nog, uit nationale trots.
Ik heb nog iets van Air Berlin, maar dat is zo minimaal, ik ga toch vooral voor de status miles.
Met dat aantal punten kun je met een beetje mazzel net een lolly kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit nu trouwens bij 2 frequentflyer programma's
Moet ik gaan kiezen?
Flyingblue met ong 8000 miles
BA executive met ong 13000 miles
Nee, met die BA puntjes kan je twee enkeltjes krijgen binnen Europa (voor 4500 punten + 13.50 euro per vlucht). Best ok.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:58 schreef static het volgende:
[..]
Met dat aantal punten kun je met een beetje mazzel net een lolly kopen.
Bij sommige programma's heb je inderdaad maar weinig punten nodig om er wat mee te kunnen doen. Heb ik ook met m'n sunmiles.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, met die BA puntjes kan je twee enkeltjes krijgen binnen Europa (voor 4500 punten + 13.50 euro per vlucht). Best ok.
Ik herken het relaas niet echt, dus kan er ook weinig van zeggen (als "zakenlui" zijnde). Zelf heb ik vrij "hands on" en check ik zelf ook wel wat dingen voordat ik reis, maar op zich doet mijn assistente eigenlijk alles. Dingen als Visa enzo laat ik wel echt aan haar over, dat is admin en dus saaiquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kern van de vraag is dus, waarom sommigen (90% zakenlui), niet even van te voren googlen of een gidsje er op naslaan hoe het hier werkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |