lot is een bitchquote:
owh, zo ken ik haar namelijk nietquote:
slotje op de SCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Let maar op, komt snel een slotje!
Waar gaat je afstudeerproject over dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:03 schreef L0t.. het volgende:
ik heb echt geen leven gewoonlaat mij maar gewoon werken, dit is echt niks
domme afstudeerproject vind ik ook nu al kut, ik heb geen flauw idee waar ik mee bezig ben
Jij hebt het wel door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Let maar op, komt snel een slotje!
uhmm, kwaliteitsindicatoren in de spoedzorg, dus ambulance en SEH. Toegespitst op CVA's (beroerte). Maar we zijn inmiddels 3 weken bezig en vrijdag pas kennismaking met de opdrachtgever omdat die niet eerder kon dus ik ben mega-gefrustreerd want ondertussen moeten we al wel van alles doen terwijl we nog niets concreet hebben. Maarja, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar gaat je afstudeerproject over dan?
Wow, dat klinkt saai.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
uhmm, kwaliteitsindicatoren in de spoedzorg, dus ambulance en SEH. Toegespitst op CVA's (beroerte). Maar we zijn inmiddels 3 weken bezig en vrijdag pas kennismaking met de opdrachtgever omdat die niet eerder kon dus ik ben mega-gefrustreerd want ondertussen moeten we al wel van alles doen terwijl we nog niets concreet hebben. Maarja, komt wel weer goed
Nouja het project lijkt me opzich wel leuk als we eenmaal op gang zijn hoor, we heben het immers zelf uitgekozenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt saai.![]()
Oh, je mag met iemand samenwerken? Dat lijkt me wel fijn.
Nee op de middelbare haalde ik alles maar net eigenlijk, echt een wonder dat ik geen een onvoldoende had op mn diploma. Ik had nog nooit een rapport gehad zonder onvoldoendesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen weet toch dat L0t echt het meisje was dat haar proefwerken altijd slecht dacht te maken, maar uiteindelijk een acht had. Dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.
Nee want als je dat elke keer verkeerd inschat ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen weet toch dat L0t echt het meisje was dat haar proefwerken altijd slecht dacht te maken, maar uiteindelijk een acht had. Dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.
Oh, dat is echt ideaal. Dat moet haast wel een goed cijfer worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja het project lijkt me opzich wel leuk als we eenmaal op gang zijn hoor, we heben het immers zelf uitgekozenIk kan er gewoon niet tegen dat ik geen idee heb wat nou precies de bedoeling is en ik haat literatuurstudie
We mogen ook een dag mee op de ambulance en de SEH, daar heb ik wel zin in
En doe het samen met 1 van mn beste vriendinnen, dat is ook leuk
Ja het lijkt me echt verschrikkelijk als ik dit alleen moest doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is echt ideaal. Dat moet haast wel een goed cijfer worden.![]()
Ik ben nu ook met m'n scriptie bezig en omdat ik het in m'n eentje moet doen, zit ik soms maar wat te doen zonder dat ik weet of ik het goed doe.
Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ga je nog naar de open dag van de HU zaterdag?
Bij Marnix moet ik altijd aan die knoop in je zakdoek man denkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.
Ik vind die naam ook echt kanker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij Marnix moet ik altijd aan die knoop in je zakdoek man denken
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.
Hahah wtfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat vandaag met leraren in de trein. In een stilte coupé maar ze kletsten volop, nouja ik kan me daar niet zo aan ergeren.
Stappen ze uit, zegt een man tegenover me: ja het onderwijs moet nog veel leren, dit is toch echt een stilte coupé
Sjongejonge net een FOKker, achteraf klagen
Natuurlijk niet, ik ga er nu achteraf over klagen want ik ben sowieso een FOKkerquote:
Ja, dat wel. Ik mag altijd langskomen als ik ergens niet uitkom. Nu had ik haar laatst een mail gestuurd met een vraag. Reageerde ze: ik acht jou meer dan in staat dat zelf te beoordelen. Autch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het lijkt me echt verschrikkelijk als ik dit alleen moest doenHeb je wel goede begeleiding dan die je feedback kan geven? Waar doe je het over?
quote:
Pfff, lekker danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik mag altijd langskomen als ik ergens niet uitkom. Nu had ik haar laatst een mail gestuurd met een vraag. Reageerde ze: ik acht jou meer dan in staat dat zelf te beoordelen. Autch.![]()
Arbeidsrechtelijk onderwerp. Ben bang dat als ik het precies omschrijf ik getraceerd kan worden via google.
Zeg, moet jij ook niet binnenkort beginnen met afstuderen?quote:
Hm, ja, wel redelijk, maar het scriptieschrijven vind ik gewoon niet leuk. Ben blij als ik het achter de rug heb. M'n begeleidster zei ook: je moet wel wat enthousiaster worden, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pfff, lekker danVind je het wel een leuk onderwerp?
En ja, snap ik
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, moet jij ook niet binnenkort beginnen met afstuderen?
[..]
Hm, ja, wel redelijk, maar het scriptieschrijven vind ik gewoon niet leuk. Ben blij als ik het achter de rug heb. M'n begeleidster zei ook: je moet wel wat enthousiaster worden, hoor.!
Ja, klopt, heb alle vakken ook al binnen. Nee, aan 't werk. Hopen dat ik iets vind.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik snap je helemaalEr zijn gewoon mensen die dat voor hun werk doen, altijd maar onderzoeken schrijven
Maar daarna ben je klaar toch? Weet je al wat je voor werk wil gaan doen? Ga je nog verder studeren?
Is er veel werkgelegenheid? Veel concurrentie zou ik denken of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, heb alle vakken ook al binnen. Nee, aan 't werk. Hopen dat ik iets vind.
Het schijnt erg moeilijk te zijn om aan een baan te komen in de juridische wereld momenteel, veel concurrentie inderdaad, dus ze kunnen hoge eisen stellen. Ik ga gewoon op van alles solliciteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is er veel werkgelegenheid? Veel concurrentie zou ik denken of valt dat wel mee?
Ja in septemberquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
Zeg, moet jij ook niet binnenkort beginnen met afstuderen?
Ik postte ook in dat topic.quote:Media valt voor nepberichten van 'RAMBAM'
RAMBAM achter verzonnen persberichten RAMBAM heeft de afgelopen weken een aantal neppersberichten verstuurd aan diverse nieuwsmedia.
Met het verspreiden van deze zelfbedachte persberichten wil het VARA-programma, onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden. Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws van afgelopen week dat CDA-kiezers vaker vreemd gaan.
De ruime media-aandacht die al dit nepnieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden. Een uur na de eerste berichtgeving over het Songfestivalliedje gebeurde dat alsnog door oplettende bezoekers van het FOK!-forum.
De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
Had dat even naar mij opgestuurdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:23 schreef Allure_ het volgende:
Doe ik eens moeite om te koken, heb ik er daarna geen zin meer in. Oftewel 90% kunnen wegtyfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |