abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108788325
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Mozy het volgende:

[..]

Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.
Bij Marnix moet ik altijd aan die knoop in je zakdoek man denken
pi_108788372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Bij Marnix moet ik altijd aan die knoop in je zakdoek man denken
Ik vind die naam ook echt kanker.
pi_108788380
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Mozy het volgende:

[..]

Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.
Wat ga je daar doen dan?
pi_108788385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wat ga je daar doen dan?
pabo
pi_108788422
Ik zat vandaag met leraren in de trein. In een stilte coupé maar ze kletsten volop, nouja ik kan me daar niet zo aan ergeren.

Stappen ze uit, zegt een man tegenover me: ja het onderwijs moet nog veel leren, dit is toch echt een stilte coupé :')

Sjongejonge net een FOKker, achteraf klagen
pi_108788447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat vandaag met leraren in de trein. In een stilte coupé maar ze kletsten volop, nouja ik kan me daar niet zo aan ergeren.

Stappen ze uit, zegt een man tegenover me: ja het onderwijs moet nog veel leren, dit is toch echt een stilte coupé :')

Sjongejonge net een FOKker, achteraf klagen
Hahah wtf :') zei je nog wat terug? :P
pi_108788507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Mozy het volgende:

[..]

pabo
Ohja, Marnix zei me niks maar heb het even gegoogled :P leuk! :)
pi_108788588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:32 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hahah wtf :') zei je nog wat terug? :P
Natuurlijk niet, ik ga er nu achteraf over klagen want ik ben sowieso een FOKker :')

Nee maar ik lachte maar vriendelijk tegen m :')
pi_108788901
Kut belastingdienst met hun klote aangifteprogramma, waarom kan ik niet achteraf nog voor iemand anders die meuk invullen. Ben ik verdomme mijn eigen aangifte kwijt, kan ik weer opnieuw beginnen. :r
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108788996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja het lijkt me echt verschrikkelijk als ik dit alleen moest doen :') Heb je wel goede begeleiding dan die je feedback kan geven? Waar doe je het over?
Ja, dat wel. Ik mag altijd langskomen als ik ergens niet uitkom. Nu had ik haar laatst een mail gestuurd met een vraag. Reageerde ze: ik acht jou meer dan in staat dat zelf te beoordelen. Autch. :')
Arbeidsrechtelijk onderwerp. Ben bang dat als ik het precies omschrijf ik getraceerd kan worden via google. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108789117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Fascination het volgende:

Arbeidsrechtelijk onderwerp.
:9~
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108789135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Ik mag altijd langskomen als ik ergens niet uitkom. Nu had ik haar laatst een mail gestuurd met een vraag. Reageerde ze: ik acht jou meer dan in staat dat zelf te beoordelen. Autch. :')
Arbeidsrechtelijk onderwerp. Ben bang dat als ik het precies omschrijf ik getraceerd kan worden via google. :@
Pfff, lekker dan :') Vind je het wel een leuk onderwerp?
En ja, snap ik :)
pi_108789238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~
Zeg, moet jij ook niet binnenkort beginnen met afstuderen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Pfff, lekker dan :') Vind je het wel een leuk onderwerp?
En ja, snap ik :)
Hm, ja, wel redelijk, maar het scriptieschrijven vind ik gewoon niet leuk. Ben blij als ik het achter de rug heb. M'n begeleidster zei ook: je moet wel wat enthousiaster worden, hoor. :')!
pi_108789315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Hm, ja, wel redelijk, maar het scriptieschrijven vind ik gewoon niet leuk. Ben blij als ik het achter de rug heb. M'n begeleidster zei ook: je moet wel wat enthousiaster worden, hoor. :')!
Ik snap je helemaal :') Er zijn gewoon mensen die dat voor hun werk doen, altijd maar onderzoeken schrijven :r

Maar daarna ben je klaar toch? Weet je al wat je voor werk wil gaan doen? Ga je nog verder studeren?
pi_108789362
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal :') Er zijn gewoon mensen die dat voor hun werk doen, altijd maar onderzoeken schrijven :r

Maar daarna ben je klaar toch? Weet je al wat je voor werk wil gaan doen? Ga je nog verder studeren?
Ja, klopt, heb alle vakken ook al binnen. Nee, aan 't werk. Hopen dat ik iets vind. :')
pi_108789405
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, klopt, heb alle vakken ook al binnen. Nee, aan 't werk. Hopen dat ik iets vind. :')
Is er veel werkgelegenheid? Veel concurrentie zou ik denken of valt dat wel mee?
pi_108789524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Is er veel werkgelegenheid? Veel concurrentie zou ik denken of valt dat wel mee?
Het schijnt erg moeilijk te zijn om aan een baan te komen in de juridische wereld momenteel, veel concurrentie inderdaad, dus ze kunnen hoge eisen stellen. Ik ga gewoon op van alles solliciteren. :')
pi_108789533
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:

Ja in september
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108789730
Kut hey ik heb zo'n hele doos autodrop op zitten knauwen zonder dat ik het doorhad :')
pi_108789910
Doe ik eens moeite om te koken, heb ik er daarna geen zin meer in. Oftewel 90% kunnen wegtyfen ;(.
pi_108789914
quote:
Media valt voor nepberichten van 'RAMBAM'

RAMBAM achter verzonnen persberichten RAMBAM heeft de afgelopen weken een aantal neppersberichten verstuurd aan diverse nieuwsmedia.

Met het verspreiden van deze zelfbedachte persberichten wil het VARA-programma, onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden. Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws van afgelopen week dat CDA-kiezers vaker vreemd gaan.

De ruime media-aandacht die al dit nepnieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden. Een uur na de eerste berichtgeving over het Songfestivalliedje gebeurde dat alsnog door oplettende bezoekers van het FOK!-forum.

De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
Ik postte ook in dat topic. 8-) Alleen heb ik niet meegeholpen met de ontmaskering.
pi_108790391
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:23 schreef Allure_ het volgende:
Doe ik eens moeite om te koken, heb ik er daarna geen zin meer in. Oftewel 90% kunnen wegtyfen ;(.
Had dat even naar mij opgestuurd
pi_108790405
Ik heb geen honger door die drop :')
pi_108790597
Autodrop. :') Zelfs uitgehongerde Roemeense weeskindjes zouden het links laten liggen.
pi_108791135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen honger door die drop :')
Skate je nog wel eens?

Ik ga het zo direct even proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')