lot is een bitchquote:
owh, zo ken ik haar namelijk nietquote:
slotje op de SCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Let maar op, komt snel een slotje!
Waar gaat je afstudeerproject over dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:03 schreef L0t.. het volgende:
ik heb echt geen leven gewoonlaat mij maar gewoon werken, dit is echt niks
domme afstudeerproject vind ik ook nu al kut, ik heb geen flauw idee waar ik mee bezig ben
Jij hebt het wel door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Let maar op, komt snel een slotje!
uhmm, kwaliteitsindicatoren in de spoedzorg, dus ambulance en SEH. Toegespitst op CVA's (beroerte). Maar we zijn inmiddels 3 weken bezig en vrijdag pas kennismaking met de opdrachtgever omdat die niet eerder kon dus ik ben mega-gefrustreerd want ondertussen moeten we al wel van alles doen terwijl we nog niets concreet hebben. Maarja, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar gaat je afstudeerproject over dan?
Wow, dat klinkt saai.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
uhmm, kwaliteitsindicatoren in de spoedzorg, dus ambulance en SEH. Toegespitst op CVA's (beroerte). Maar we zijn inmiddels 3 weken bezig en vrijdag pas kennismaking met de opdrachtgever omdat die niet eerder kon dus ik ben mega-gefrustreerd want ondertussen moeten we al wel van alles doen terwijl we nog niets concreet hebben. Maarja, komt wel weer goed
Nouja het project lijkt me opzich wel leuk als we eenmaal op gang zijn hoor, we heben het immers zelf uitgekozenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt saai.![]()
Oh, je mag met iemand samenwerken? Dat lijkt me wel fijn.
Nee op de middelbare haalde ik alles maar net eigenlijk, echt een wonder dat ik geen een onvoldoende had op mn diploma. Ik had nog nooit een rapport gehad zonder onvoldoendesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen weet toch dat L0t echt het meisje was dat haar proefwerken altijd slecht dacht te maken, maar uiteindelijk een acht had. Dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.
Nee want als je dat elke keer verkeerd inschat ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen weet toch dat L0t echt het meisje was dat haar proefwerken altijd slecht dacht te maken, maar uiteindelijk een acht had. Dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.
Oh, dat is echt ideaal. Dat moet haast wel een goed cijfer worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja het project lijkt me opzich wel leuk als we eenmaal op gang zijn hoor, we heben het immers zelf uitgekozenIk kan er gewoon niet tegen dat ik geen idee heb wat nou precies de bedoeling is en ik haat literatuurstudie
We mogen ook een dag mee op de ambulance en de SEH, daar heb ik wel zin in
En doe het samen met 1 van mn beste vriendinnen, dat is ook leuk
Ja het lijkt me echt verschrikkelijk als ik dit alleen moest doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is echt ideaal. Dat moet haast wel een goed cijfer worden.![]()
Ik ben nu ook met m'n scriptie bezig en omdat ik het in m'n eentje moet doen, zit ik soms maar wat te doen zonder dat ik weet of ik het goed doe.
Nee. Ik weet eigenlijk zeker dat ik naar de Marnix wil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ga je nog naar de open dag van de HU zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |