quote:Florian Mayer
Florian Mayer (5 oktober 1983) is een tennisspeelster uit Duitsland. In 2004 werd hij uitgeroepen tot ATP nieuwkomer van het jaar. Hij schreef vijf challengertoernooien op zijn naam, waardoor hij in de top 50 van de wereldranglijst wist te blijven.
In 2005 en 2006 wist hij de finale van een ATP enkeltoernooi te halen, beide malen in Sopot.
Inderdaad. Faalhaase doet zijn naam eer aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Iedere mongool wint dit jaar van de eend..daarom dubbel kut dat Haase dit heeft verneukt..gewoon een gratis derde ronde op een masters toernooi..
Tegen GGLquote:Op zondag 11 maart 2012 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
Murray.Maar liefst zes games gewonnen.
![]()
Ik ookquote:
waarom kunnen hier nog LL's worden opgeroepen? Het is eigenlijk toch al de tweede ronde, en dan zouden die bye's niet uit moeten makenquote:
LLs tellen voor 1e wedstrijden, niet eerst rondes. Maar waarom weet ik ook nietquote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom kunnen hier nog LL's worden opgeroepen? Het is eigenlijk toch al de tweede ronde, en dan zouden die bye's niet uit moeten maken
kan je bijna beter laatste ronde in kwalificatie verliezen en hopen op een speler die zich terugtrekt, gratis punten voor derde ronde MS..quote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
LLs tellen voor 1e wedstrijden, niet eerst rondes. Maar waarom weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |