Tja, Fish is ook wel op de leeftijd dat vorig jaar best zijn laatste hoera kan zijn geweest.quote:
En het einde van vorig jaarquote:
Geweldig vind ik ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef BobW het volgende:
Leuk punt van Isner, zat ook in het filmpje hierboven:
Kom op zeg, ik vind dat Fish dat punt gewoon moest krijgen....Ebden zat echt totaal niet in de buurt van die bal...maar ach, lastige punten dit om te beoordelen...ik begrijp dat dit officieel niet kan, maar Ebden kan dan toch ook sportief zijn...pffquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef BobW het volgende:
Vanaf 1:40 het Fish-momentje
Leuk punt van Isner, zat ook in het filmpje hierboven:
Had hem inderdaad al zien langskomen,quote:
mwoh, hij raakt het net toch nog gewoon na de eerste stuit? zat redelijk in de buurt dacht ik zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik vind dat Fish dat punt gewoon moest krijgen....Ebden zat echt totaal niet in de buurt van die bal...maar ach, lastige punten dit om te beoordelen...ik begrijp dat dit officieel niet kan, maar Ebden kan dan toch ook sportief zijn...pff
Totaal niet in de buurt? Hij heeft hem gewoon. Tikt hem in het net weliswaar. Maar dit vond ik wel een overduidelijk punt voor die hindrance regel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik vind dat Fish dat punt gewoon moest krijgen....Ebden zat echt totaal niet in de buurt van die bal...maar ach, lastige punten dit om te beoordelen...ik begrijp dat dit officieel niet kan, maar Ebden kan dan toch ook sportief zijn...pff
Zonder twijfel ja. Deze was een stuk duidelijker haalbaar dan Serena tegen Stosur bijvoorbeeld en dat vond ik ook al aardig terechtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Totaal niet in de buurt? Hij heeft hem gewoon. Tikt hem in het net weliswaar. Maar dit vond ik wel een overduidelijk punt voor die hindrance regel.
Allebei overduidelijk terecht, vind ik ook. Stosur krijgt daar ook nog een racket op de bal, als ze 5 cm verder was en haar racketblad juist gekanteld had was die bal terug gekomen. Ebden raakt de bal ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder twijfel ja. Deze was een stuk duidelijker haalbaar dan Serena tegen Stosur bijvoorbeeld en dat vond ik ook al aardig terecht
Mjah, natuurlijk was het een terechte beslissing van de umpire. MAar waar bij Serena ze al riep voordat de bal uberhaupt bij Stosur was, was het bij Fish pas echt op het laatste moment. Er was niet eens een kans om Ebden af te leiden :/ Ik vind dit toch minder duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Allebei overduidelijk terecht, vind ik ook. Stosur krijgt daar ook nog een racket op de bal, als ze 5 cm verder was en haar racketblad juist gekanteld had was die bal terug gekomen. Ebden raakt de bal ook.
Die Amerikanen ook, zowel Fish als Serena vielen uit tegen de umpire en even later was Roddick ook al aan het zeuren.
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Del Potro, in twee sets tegen Verdasco die in de tweede zes SP's had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |