Misschien dan toch maar iets meer druk op zijn singles leggenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Isner gaat voor die MS semi die voor het grijpen ligt, verslaat 7-5 7-5.
Murray is ondertussen aan het dubbelen met zijn broer. Wel interessant dat hij zegt dat er meer druk op een dubbelwedstrijd met zijn broer staat dan op een wedstrijd met een andere enkelaar omdat het voor Jamie zijn carriere is.
Mijn god zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag de Robey reclame met Haase net op Sport1..redelijk traumatisch
[ afbeelding ]
Jij mag me best Tim noemen hoor.quote:
U roept?quote:
Nee, ik bedoelde dat ik die foto stom vind.quote:
Nee, ik bedoelde dat ik die foto stom vind.quote:
Wawaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef luckass het volgende:
wawrinka wordt weer lekker gesponsord door een zonnebrandmerk.
twitter:robin_haase twitterde op maandag 12-03-2012 om 18:02:41Lees net op #telegraafnl dat er een virus heerst op #indianwells. Zijn nog veel meer spelers ziek geworden. #balen reageer retweet
daarom ook mijn PIquote:Op maandag 12 maart 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat is wel zo, maar om de een of andere reden betwijfel ik het bij Haase...heeft iets met het verleden te maken
En het feit dat hij chokete als een Fransman.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat is wel zo, maar om de een of andere reden betwijfel ik het bij Haase...heeft iets met het verleden te maken
Als ik Haase was had ik er dit van gemaakt: "Lees net op #telegraafnl dat er een virus heerst op #indianwells. Iets erop tegen als ik dit alsnog als excuus aanvoer? #durftevragen"quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef luckass het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op maandag 12-03-2012 om 18:02:41Lees net op #telegraafnl dat er een virus heerst op #indianwells. Zijn nog veel meer spelers ziek geworden. #balen reageer retweet
@jankooijemansquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik Haase was had ik er dit van gemaakt: "Lees net op #telegraafnl dat er een virus heerst op #indianwells. Iets erop tegen als ik dit alsnog als excuus aanvoer? #durftevragen"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |