Vorig jaar was mijn hele draw verneukt nadat iemand zich terugtrok en de LL tot de kwartfinale ofzo liet komenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
LLs tellen voor 1e wedstrijden, niet eerst rondes. Maar waarom weet ik ook niet
Berlocq voor Ferrer, in Romequote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn hele draw verneukt nadat iemand zich terugtrok en de LL tot de kwartfinale ofzo liet komen.
? als je je klok uur vooruit zet dan zou je uur te laat wakker moeten zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef Norrage het volgende:
De amerikanen hebben hun klok verplaatst ja, als ik de twitter van wozniacki mag geloven die een uur te vroeg wakker was
Ze had haar klok vooruit gezet, maar niet rekening gehouden met het feit dat haar telefoon dat zelf ook automatisch doet..dus het was 2 uur vooruit gezet.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
? als je je klok uur vooruit zet dan zou je uur te laat wakker moeten zijn
quote:I changed my watch on my phone to go one hour ahead for summertime last night, and I wake up this morning and my phone did it automatically
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze had haar klok vooruit gezet, maar niet rekening gehouden met het feit dat haar telefoon dat zelf ook automatisch doet..dus het was 2 uur vooruit gezet.
Maar dan klopt het nog steeds niet![]()
Ik zal die stomme tijdzones en winter en zomertijden echt nooit kunnen beheersenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]jawel, want 2 uur vooruit gezet, 1 uur was nodig, dus 1 uur teveel
davydneko vorige ronde al van 5-0 40-15 achter naar 5-7quote:Op zondag 11 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Er zit iets in het water daar..davydenko van 5-2 naar 5-5, Istomin van 4-0 naar 5-5
Krijg je meer bij de bookies tochquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
davydneko vorige ronde al van 5-0 40-15 achter naar 5-7
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Altijd boeiend, die partijen van Nadal
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag de Robey reclame met Haase net op Sport1..redelijk traumatisch
[ afbeelding ]
Veel beter krijg je ze nietquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Norrage het volgende:
Wat een suf toernooi voorlopig, ik ben nog niet eens enigszins aangetrokken om te gaan kijken
[..]
Veel beter krijg je ze niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |